AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 jeg ble voldtatt for ca 14-15 mnd siden.. dette var en jeg vet hvem er (kjenner ikke, men vet hvem), og jeg våknet av å bli voldtatt, jeg la meg ikke med denne fyren, jeg sov over på nach (fordi jeg hadde drukket for mye og fikk låne rommet til en jeg kjenner der). jeg får selvfølgelig oppfølging og hjelp for dette hos psykolog, så det er ikke det jeg vil få ut her... jeg turte ikke si dette til noen før sånn 2 mnd etterpå, og jeg var jo livredd for at jeg hadde fått hiv. men legen fikk meg til å ta hivtest selvom han mente jeg ikke trengte å være så bekymret fordi det ikke er veldig utbredt i norge og det er vanskelig å bli smittet, men denne frykten tok over livet mitt. jeg fikk negativ test, men jeg har ikke klart å legge google helt fra meg. leser nå at det må gå 3-6 mnd før jeg kan stole på det, så nå kom frykten tilbake.. den ga seg da jeg fikk prøvesvaret, men nå har jeg jo angst igjen fordi det tar så lang tid. jeg vet denne fyren har ligget med mange også. hadde jeg valgt samleiet selv, hadde jeg kunnet skylde på meg selv for at jeg var uforsiktig.. men jeg var jo ikke det, jeg SOV og hadde drukket.. så jeg fikk det ikke med meg før det hadde gått en stund er jeg ganske sikker på. trenger ikke fortelle så mye om dette, det er litt vanskelig. blir helt kvalm! men denne hiv´en.. jeg ble så beroliget av svaret, men så leste jeg jo dette.. legen mener den er ganske sikker, men kanskje ikke 100%.. men at jeg ikke TRENGTE å ta en test til, da roet jeg meg ned.. men det står jo 3-6 mnd ? jeg er bare redd jeg, og det vet psykologen min også. men det er denne redselen for å faktisk ta testen en gang til. tok mye av meg å ta den første. Anonymkode: 66e37...744
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 ingen risikogruppe, hvis det har noe å si.. men hvem vet hva han har vært borti! Anonymkode: 66e37...744
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 og en ting til, har ikke hatt ubeskyttet samleie før. har bare vært med kjærester som har vært testet! alltid vært redd for rusk.. Anonymkode: 66e37...744
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå