Gå til innhold

Skabb?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje det er mollusker dere har fått?  Ellers så kan man også få kløende prikk utslett av allergi for vaskemiddel. 

Anonymkode: 6cff1...0af

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke skabb, skabb er veldig uvanlig hos folk som ikke har bodd i dårlige kår i utlandet, og de skaper dessuten karakteristiske "ganger" i huden der de graver seg frem, ikke utslett. 

Anonymkode: dade1...ea5

Kjenner en som ble smittet av skabb pga sex. Så det er ikke umulig å få det her til lands også.

Anonymkode: 3b4cf...576

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en som ble smittet av skabb pga sex. Så det er ikke umulig å få det her til lands også.

Anonymkode: 3b4cf...576

Kjenner en som ble det jeg også . Og trodde selv jeg hadde skabb pga kløe og innbilte meg at blodårer og naturlige hudnedsenkinger (ala fingeravtrykk bare på huden ellers) var skabbganger. Legen kunne fortelle meg at skabbgangene er veldig karakteristiske og synlige, hever seg opp fra huden og selvom de ofte ikke er lenger enn et par centimeter så bøyer de seg og kommer med et "flass aktig" utseende. Jeg tror ikke du har skabb ts. Heller ikke veggdyr, men ta en titt i rammen på madrassen etter sort sekret og stå opp et par ganger på natta for å se om du ser noen dyr i senga og i kriker og kroker. De er mest aktive på natten.

Anonymkode: 6cff1...0af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...