Gå til innhold

Seksuell frustrasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har vært sammen over 10 år. I begynnelsen pulte vi som kaniner. Etterhvert ca en gang i uka, periodevis langt mer og langt mindre. Men etter noen år ser jeg at vi gjennomsnittlig har hatt sex en gang i måneden og ofte mindre..

Jeg har snakket med han om det og forsøkt ikke å være anklagende siden jeg vet det ikke gir turn-on. Jeg takler ikke å bli avvist gang etter gang, og det har medført at ingen av oss prøver. Han forklarer mangelen på lyst med at det er naturlig siden vi har vært i lag så lenge.

Jeg godtar ikke unnskyldningen,  men har ikke klart å endre dette med kommunikasjon.  Jeg ønsker ikke å kle meg out eller andre ting, for det stikker og gjør så vondt hvis jeg da blir avvist. 

problemet er nå. .. jeg har ingen planer om å slå opp med fyren. Men jeg blir så seksuelt frustrert av å ikke kunne hente seksuell tilfredsstillelse hjemme at jeg tar meg selv i å begynne å drømme om menn jeg egentlig ikke vil ha en gang...bare fordi jeg er så utsultet!! Vet ikke hva jeg egentlig vil med å skrive dette, men situasjonen er vanskelig. Føler meg psykisk utro hele tiden.

Anonymkode: 88ad7...85a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her. Vil legge til at han vil som oftest ha sex når han har drukket alkohol. Sjelden ellers.

Anonymkode: 88ad7...85a

Skrevet

Jeg syns det hadde vært drepen på et forhold men nå sier du at du ikke har planer om å avslutte så du må rett og slett svelge den kamelen da. Det som er tungt her er vel at det ikke engang er en fase men du ser for deg mange år forover på denne måten.

• Liker 1
Skrevet

Høres ikke så bra ut i og med at de fleste forhold fungerer best når det er intimitet i det. Jeg vet at jeg kunne ikke ha levd i flere år på den måten. Hadde skjønt det hvis det var småbarn inn i bildet, men man må virkelig gi litt av seg selv, selvom det kan være litt vanskelig der og da. Mulig han trenger litt starthjelp? Mulig du kan bidra med å gjøre noe annerledes. Kanskje han blir en maskin ;)

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde litt småproblemer en stund, jeg har mye større lyst enn han og han er ganske "kjedelig" i senga.. men vi snakket masse om det og skrev opp lister over ting vi kunne bli bedre på begge to- dette førte til at vi nå har et supert sexliv, og han tør å gjøre mer 'hyss' i senga ;) 

Skrevet

Det er faktisk naturlig at lysten senkes betraktelig med åra.

Anonymkode: 74910...74c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...