AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Del Skrevet 28. desember 2015 Har fått tak i te kjøpt i Thailand. Oolong te. En som er ren, en blandet med ginseng og en med ingefær. De får meg til å kutte ut kaffen og drikker 7 kopper om dagen! Koker kanne på kanne med denne teen. Noen som vet noe om te fra Thaland? Føler det inneholder noe som får meg til å bli så avhengig. Mamma ble like avnhegig og vi koker litervis til sammen hver dag. Anonymkode: 3bd2d...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Del Skrevet 29. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fått tak i te kjøpt i Thailand. Oolong te. En som er ren, en blandet med ginseng og en med ingefær. De får meg til å kutte ut kaffen og drikker 7 kopper om dagen! Koker kanne på kanne med denne teen. Noen som vet noe om te fra Thaland? Føler det inneholder noe som får meg til å bli så avhengig. Mamma ble like avnhegig og vi koker litervis til sammen hver dag. Anonymkode: 3bd2d...be9 Aldri hørt om denne teen. Har du forsøkt å spørre lege eller på apotek eller helsekost om de har noen forklaring på dette? Hva står i innholdsfortegnelsene på tepakkene? Anonymkode: 9b2b4...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Del Skrevet 29. desember 2015 Kan det være koffein-innholdet i teen dere er avhengige av? Anonymkode: 9b2b4...f98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 29. desember 2015 #4 Del Skrevet 29. desember 2015 Nå er ikke Oolong-te fra Thailand, men Kina, så å søke sammenlikninger fra andre thai teer funker dessverre ikke. Oolong inneholder koffein (som er avhengighetsskapende). Mengden varierer, så det finnes ingen fasitsvar på generelt basis. Det er nok det dere reagerer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå