Jump to content
Tibbie

Hvor mye betaler du i tv og internett?

Recommended Posts

Tibbie

Jeg synes vi får så dyre regninger for vårt abonnement, så lurer litt på hva du/dere betaler i måneden og hvilket abonnement dere har? :)

Tips til noen rimelige leverandører (som også leverer i Nord-Norge)?

Fortsetter under...

prt90

79 kroner i måneden på TV (netflix), internet betaler jobben så det aner jeg ikke hva koster

Michelibabas

Vi betaler 985 ca. Men har høy hastighet på Internett. Veldig høy pris fordet..:dry:

Kragebein

Vi betaler 349,- for 50/15 Internett og grunnpakken på TV-kanaler til Canal Digital. Vi får det billigere enn normal pris fordi de har en avtale med borettslaget vi bor i.

AnonymBruker

1 199 kroner per år for TV2 Sumo.
Og cirka 750 kroner for DPlay, hvor jeg kan se Tv Norge og fleire andre kanaler...

I tillegg kommer det ett par hundre kroner for ett internett-abonnement.  Så det blir vel litt over 2 000 kroner hvert år, til sammen for både TV og internett. Men jeg slipper iallefall å betale for en idiotisk NRK-lisens, for noe jeg aldri pleier å se på....

Anonymkode: 9ebce...54e

Tibbie

Vi betaler nesten 1400 kr i måneden, og jeg synes det høres så dyrt ut, men det er kanskje normalt? :P

Annonse

Tibbie
7 minutter siden, Michelibabas skrev:

Vi betaler 985 ca. Men har høy hastighet på Internett. Veldig høy pris fordet..:dry:

Ja, det er mye! Hvilken leverandør har dere?

Babyface

Snaut tusenlappen i måneden for fiberbredbånd med høy hastighet, da er det tv og internett knyttet til dette. Husker ikke hastighet og programpakker, men har gått opp på hastighet og antall kanaler fra laveste/minste pakker. Har Netflix i tillegg, litt usikker på hvor mye det koster, men tror det kan være ca 120,- pr mnd for at fire ulike brukere skal kunne se hver sine programmer samtidig.

Michelibabas
Et øyeblikk siden, Tibbie skrev:

Ja, det er mye! Hvilken leverandør har dere?

Canal Digital. Vi har bredbånd for 499 i måneden og resten er tv og programkort. Men igjen så er det ca 900 kr. Om vi tar vekk at samboeren vil ha papirfaktura :P

Betti

tja 500kr kanskje for internett og tv + netflix. men gubben er økonomiansvarlig, så er ikke helt sikker

AnonymBruker

Ca. 1000 i måneden (mulig prisen nylig ble oppjustert til ca. 1100,-) 

Vi har skrevet ny avtale med et annet selskap, tror det var ca. 850,- i måneden. 

Anonymkode: f82d0...bf4

AnonymBruker

Tv: 79 ,- i måneden (netflix)

Internett: 378,- (79 i tillegg pga manglende fasttelefon, hvem har vel det nå???)

Totalt: 457 i måneden.... Mer enn nok

Tidligere var det ca 350 + lisensen = ca 6700 i året.

Sa opp hele dritten!

Anonymkode: 820c7...1d4

AnonymBruker

Ca 400 for internett og tv til sammen. 

Anonymkode: 418f2...119

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tv: 79 ,- i måneden (netflix)

Internett: 378,- (79 i tillegg pga manglende fasttelefon, hvem har vel det nå???)

Totalt: 457 i måneden.... Mer enn nok

Tidligere var det ca 350 + lisensen = ca 6700 i året.

Sa opp hele dritten!

Anonymkode: 820c7...1d4

Hva mener du, har dere kun Netflix og ingen vanlige kanaler?

Anonymkode: f8f43...51e

Tibbie
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca 400 for internett og tv til sammen. 

Oj, det var jo ikke så ille! Hvilken leverandør har dere, og hvordan er internetthastigheten?

AnonymBruker
8 minutter siden, Tibbie skrev:

Oj, det var jo ikke så ille! Hvilken leverandør har dere, og hvordan er internetthastigheten?

Nei, det er fin pris :) Hadde blitt dyrere hadde det ikke vært for at borettslaget fikk en spesiell avtale da vi skiftet fra Canal Digital til Get i høst. Internetthastigheten er så bra som den kan få blitt (greit svar for meg som ikke har peiling på tall og sånn, jeg har en mann som tar seg av sånt):p  Den kommer til å koste en hundrelapp ekstra om et års tid, da høyeste hastighet kun var inkludert i prisen i ett år. 
Gikk inn på Min Get og sjekket nå, vi betaler visst 357 kr i mnd for tv og internett sammenlagt :) Også har jeg unnet meg C more film-kanalpakken i tillegg, for 99 kr i mnd. 

AnonymBruker
Den 12/28/2015 at 20.39, Tibbie skrev:

Jeg synes vi får så dyre regninger for vårt abonnement, så lurer litt på hva du/dere betaler i måneden og hvilket abonnement dere har? :)

Tips til noen rimelige leverandører (som også leverer i Nord-Norge)?

Ca 500 for tv og fiber. (av dette er ca 300 via fellesutgiftene i sameiet, så jeg betaler 200 pr mnd direkte til get.)  På papiret har jeg 20mbit/s opp og ned, men reell hastighet er mange ganger så mye. Har mer enn 1gbit/s tilsammen inn i leiligheten. 

Anonymkode: eee51...d4a

Tibbie

GAH! Skulle bodd i borettslag! Prisene er jo helt syke :O

MapleSirup
1 time siden, Tibbie skrev:

GAH! Skulle bodd i borettslag! Prisene er jo helt syke :O

De betaler det samme som folk flest :)

De betaler via fellesutgifter.

Nå som Get er så presset av Canal Digital så burde det være lettere å forhandler om prisene!

Jeg betaler forresten rundt 800. Har Get, max hastighet på bredbåndet og opptaksboks.

AnonymBruker
Den 28.12.2015 at 21.29, Betti skrev:

tja 500kr kanskje for internett og tv + netflix. men gubben er økonomiansvarlig, så er ikke helt sikker

Farlig! Kvinnefella! Følg med selv.

Anonymkode: 9b653...92b