AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Var hos legen for seks dager siden,hadde eksem/sårhet rundt endetarmsåpningen fikk apolar salve,og skulle smøre morgen og kveld,kjente kjapt bedring og ble da litt slurvete med å smøre meg. Smørte meg hver dag, men ikke to ganger.men etter jeg tørket meg i dag igjen,er jeg blitt sår igjen. Kan det være tørking som har gjort det sårt igjen.trodde jeg ville tålt mere der bak,etter jeg har blitt tålig god..tror dere ikke legen som så meg der bak,ville sett om det hadde vært no farlig.tenker da sår som kreft ol? Er en litt engstelig type av meg,så blir glad for svar:-) Anonymkode: 2413c...9a6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 bare husk å smør deg, så blir det nok bedre Anonymkode: 00182...0e8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: bare husk å smør deg, så blir det nok bedre Anonymkode: 00182...0e8 Takk for svar:-) hvis det hadde vært no farlig,så hadde det vel ikke kommet og gått? Ts Anonymkode: 2413c...9a6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Sannsynligvis er det så enkelt som at du ikke har fulgt kuren du fikk resept på og derfor har fått tilbakeslag. Gå tilbake til å smøre to ganger daglig i det tidsrommet du har fått beskjed om, og se om det blir bedre igjen. Er du fremdeles sår da kan du gå tilbake til legen. Det er ganske vanlig at man må fortsette med kurer etter at man føler man har blitt frisk, for å ta den siste resten av problemet som man ikke merker symptomer på men som ligger og venter på mulighet til å blusse opp igjen. Anonymkode: 9a698...957
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå