Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #21 Skrevet 28. desember 2015 7 minutter siden, Hypnotica skrev: Hva venter meg denne våren? Myntesset. Du skal på tur.
Julebrus Skrevet 28. desember 2015 #22 Skrevet 28. desember 2015 Hvordan vil vennskapet mellom meg og min beste venn utvikle seg videre?
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #23 Skrevet 28. desember 2015 6 minutter siden, Snøvott skrev: Faen! Nu vel, skal som vanlig gi tilbakemelding når jeg ser hvorvidt ting slo til eller ikke. Får jeg flere spørsmål i løpet av kvelden (freidig av litt for mye carlsberg selv her jeg sitter), skal jeg jammen spørre om det der ønsket er liv laga i det hele tatt, jeg. 6/Beger. Det er sånt du må føle på selv, men det er en diger nostalgifaktor du må ta i betraktning.
Viernes Skrevet 28. desember 2015 #24 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har nylig møtt en som (ubevisst) har hjulpet meg noe med noen personlige issues jeg har. Kan jeg håpe på å bli kvitt mer av usikkerheten min/bli tryggere på meg selv om jeg gir vedkommende sjansen til å hjelpe meg ytterligere?
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #25 Skrevet 28. desember 2015 7 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: En generalisering hadde vært spennende, snille 7/Mynter. jobbe, jobbe, jobbe nu!
Gjest ashanti Skrevet 28. desember 2015 #27 Skrevet 28. desember 2015 Jeg er (desverre) fortsatt singel, men stadig på utkikk Har mr X fått følelser for meg? Vet ikke om det er lov å stille flere spørsmål.. men prøver alikevel. Vil jeg få meg kjæreste i løpet av våren?
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #29 Skrevet 28. desember 2015 7 minutter siden, acna skrev: Så gøy med en runde til i desember!😊🎅 Hvor finner jeg kjærligheten? Solen. Du må sørover. Det blir i sommer.
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #30 Skrevet 28. desember 2015 9 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg lurer på hva som vil skje med meg og han jeg dater - sånn utover i 2016? Narren. Uberegnelig opplegg ei god stund og du blir nok nødt til å sette deg kraftig i respekt noen ganger.
Upadiela Skrevet 28. desember 2015 #31 Skrevet 28. desember 2015 6 minutter siden, O.G. skrev: Magikeren. Du får bare slappe av inntil videre og så ager istedet for reagere når det faller seg sånn. Du er så flink til å hjelpe på vei! Det er egentlig taktikken jeg fører nå. Godt å få bekreftet at det er rett å gjøre slik. Takk!
acna Skrevet 28. desember 2015 #32 Skrevet 28. desember 2015 1 minutt siden, O.G. skrev: Solen. Du må sørover. Det blir i sommer. Takk😊😊 ha en fin kveld videre 🍻
Snøvott Skrevet 28. desember 2015 #33 Skrevet 28. desember 2015 2 minutter siden, O.G. skrev: 6/Beger. Det er sånt du må føle på selv, men det er en diger nostalgifaktor du må ta i betraktning. Der fikk jeg litt pågangsmot, gitt. Det er jo mulig, jo! Om det så tar årevis, så skal jeg huske å komme tilbake hit med resultater når den tid kommer. Tusen takk, som vanlig!
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #34 Skrevet 28. desember 2015 8 minutter siden, gjestvest skrev: Hva vil skje i januar? Tårnet. Du må ta en sjanse (det vil gå bra).
Storekommode Skrevet 28. desember 2015 #35 Skrevet 28. desember 2015 Juhuu Er det noe han ikke forteller meg?
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #36 Skrevet 28. desember 2015 9 minutter siden, Løkky skrev: Hjertet sier Steinkjer Huet sier Trondheim Har kontakt med skolen i Steinkjer, skal få komme noen dager på hospitering etter nyttår. Da satser jeg på at jeg blir bittelitt klokere! Hint? For ti år siden var det billig å bo i Steinkjer, det er det ikke i dag. Samme prisene som i Trondheim, så kan du bo i T-byen, så bli der.
Polly Ester Skrevet 28. desember 2015 #37 Skrevet 28. desember 2015 1 minutt siden, O.G. skrev: Narren. Uberegnelig opplegg ei god stund og du blir nok nødt til å sette deg kraftig i respekt noen ganger. Takk for svar. Høres ikke usannsynlig ut. Hvis du enten får opp noe mer rundt kortet eller trekker et nytt kort på om det kommer til å vare også etter 2016 (såsant jeg får satt meg i respekt og han skjønner at han ikke kan "narre" meg...)
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #38 Skrevet 28. desember 2015 9 minutter siden, Julebrus skrev: Hvordan vil vennskapet mellom meg og min beste venn utvikle seg videre? 2/Sverd. Vil ikke utvikle seg noe mer enn bare vennskap/der dere er i dag.
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2015 #39 Skrevet 28. desember 2015 Generelt for de tre første mnd i 2016?
Snøvott Skrevet 28. desember 2015 #40 Skrevet 28. desember 2015 Våger meg på ett til, bare ignorer om du vil: Vil jeg bli kvitt den paranormale plageånden min ved å ignorere vedkommende totalt, eller kreves det kyndig hjelp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå