Snøvott Skrevet 29. desember 2015 #201 Skrevet 29. desember 2015 15 timer siden, O.G. skrev: 9/Staver. Blir bra sommer på deg. Fantastisk! Og tusen, tusen takk!
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 29. desember 2015 #202 Skrevet 29. desember 2015 Hei Gjest! Selv om jeg har under 200 innlegg, har du mulighet til å spå meg likevel? Jeg er veldig glad i Carlsberg og er veldig singel, jeg lover! De siste 3 årene har vært et helvete og lurer på om jeg vil få det bra igjen, møte en snill mann?
Gjesten29 Skrevet 29. desember 2015 #203 Skrevet 29. desember 2015 Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å finne en snill mann?
Gjest Normalfordeling Skrevet 2. januar 2016 #204 Skrevet 2. januar 2016 Den 28.12.2015 at 23.26, O.G. skrev: 3/Staver Ingen fast jobb du er pr idag. Beklager. Du blir sommervikar, beklager. Hvordan blir det på jobbfronten i 2016? Det blir jobber via vikarbyrå, men ønske er selvfølgelig fast jobb. Takk for svar. Kan fint leve med det selv om det kanskje blir i overkant med utfordringer. Får legge inn en påminnelse på mobilen sånn at du får vite hvordan det gikk i slutten av året.
Gjest O.G. Skrevet 2. januar 2016 #205 Skrevet 2. januar 2016 16 minutter siden, Normalfordeling skrev: Hvordan blir det på jobbfronten i 2016? Det blir jobber via vikarbyrå, men ønske er selvfølgelig fast jobb. Takk for svar. Kan fint leve med det selv om det kanskje blir i overkant med utfordringer. Får legge inn en påminnelse på mobilen sånn at du får vite hvordan det gikk i slutten av året. He, he, he, takk.
Gray Skrevet 2. januar 2016 #206 Skrevet 2. januar 2016 Er jeg sent ute eller kan jeg få stille et spørsmål?
lille_myyy Skrevet 9. januar 2016 #207 Skrevet 9. januar 2016 Den 28. desember 2015 at 19.10, O.G. skrev: 7/Sverd. Nei, tror du må pass ryggen din med han der. Forsto det slik at du ville ha tilbakemelding? Isåfall var det helt riktig... Han dater mange andre samtidig, og har holdt folk på "gress" mens han har datet meg.... Han har ikke investert like mye følelser som meg, og jeg er helt knust. Forstår ikke hvordan jeg skal klare å komme meg opp etter dette, jeg er knust 😢💔
Gjest O.G. Skrevet 9. januar 2016 #208 Skrevet 9. januar 2016 Et øyeblikk siden, lille_myyy skrev: Forsto det slik at du ville ha tilbakemelding? Isåfall var det helt riktig... Han dater mange andre samtidig, og har holdt folk på "gress" mens han har datet meg.... Han har ikke investert like mye følelser som meg, og jeg er helt knust. Forstår ikke hvordan jeg skal klare å komme meg opp etter dette, jeg er knust 😢💔 Takk for tilbakemelding. Synd det ble slik.
happiest Skrevet 10. januar 2016 #209 Skrevet 10. januar 2016 Den 28.12.2015 at 22.02, O.G. skrev: 7/Mynter. Tja, masse jobb for å få det til å henge sammen. Her er tilbakemelding fra meg også. Vi holdt ikke sammen. Det var en del diskusjon frem og tilbake, men vi kom frem til at det beste er å avslutte med en "pause" også får vi heller se hva som eventuelt skjer i fremtiden på et annet tidspunk. Men det høres jo ikke akkurat lovende ut.
Gjest O.G. Skrevet 10. januar 2016 #210 Skrevet 10. januar 2016 7 timer siden, happiest skrev: Her er tilbakemelding fra meg også. Vi holdt ikke sammen. Det var en del diskusjon frem og tilbake, men vi kom frem til at det beste er å avslutte med en "pause" også får vi heller se hva som eventuelt skjer i fremtiden på et annet tidspunk. Men det høres jo ikke akkurat lovende ut. Ok, synd det gikk sånn.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 12. januar 2016 #211 Skrevet 12. januar 2016 Den 28. desember 2015 at 20.41, O.G. skrev: 3/Staver. Du får jobben og det blir en jobb hvor du kan vokse litt i og søke til enda bedre stillinger når tiden er inne. Tilbakemelding fra meg ang jobben. Fikk epost i dag at jeg ikke kom til å bli innkalt til intervju. Da tok du feil.
Gjest O.G. Skrevet 12. januar 2016 #212 Skrevet 12. januar 2016 5 timer siden, AnonGangerTo skrev: Tilbakemelding fra meg ang jobben. Fikk epost i dag at jeg ikke kom til å bli innkalt til intervju. Da tok du feil. Synd.
Gjest Daenerys Skrevet 16. januar 2016 #213 Skrevet 16. januar 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #214 Skrevet 16. januar 2016 Den 12.1.2016 at 13.14, AnonGangerTo skrev: Tilbakemelding fra meg ang jobben. Fikk epost i dag at jeg ikke kom til å bli innkalt til intervju. Da tok du feil. Jeg er ikke helt sikker på hvordan disse tjenestene fungerer men jeg er ganske sikker på at for å kunne få riktige svar er det mest grunnleggende å være ærlig. Det står klart og tydelig i HI at kun single får delta. Det må være en god grunn til det.Du er ikke singel.Og da er det dårlig gjort av deg å klandre ts for å ta feil når du feilinformerer henne om ditt og så prøver du å ødelegge hennes gode rykte.Husk ærlighet neste gang du vil ta i bruk slike tjenester for det tror jeg er viktig. Anonymkode: 39aa1...d5c 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 16. januar 2016 #215 Skrevet 16. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke helt sikker på hvordan disse tjenestene fungerer men jeg er ganske sikker på at for å kunne få riktige svar er det mest grunnleggende å være ærlig. Det står klart og tydelig i HI at kun single får delta. Det må være en god grunn til det.Du er ikke singel.Og da er det dårlig gjort av deg å klandre ts for å ta feil når du feilinformerer henne om ditt og så prøver du å ødelegge hennes gode rykte.Husk ærlighet neste gang du vil ta i bruk slike tjenester for det tror jeg er viktig. Anonymkode: 39aa1...d5c I alle dager!! Jeg tror du må ta deg sammen og slutte med personlig angrep. Jeg og O.G. har en avtale hvor jeg har fått lov til å bli spådd tross at jeg ikke er singel. Hennes rykte er ganske bra her på forumet, så ingen fare for å ødelegge det hun har bygd. Er du hennes advokat? Neste gang du ønsker å komme med personlig angrep mot meg, skaff deg fakta på forhånd, så slipper du å bortkaste din tid og energi. Forresten, jeg er såååå sykt heldig å ha en fantastisk kjæreste. Tenkte jeg skulle påminne deg det. Jeg vet hvem du er!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #216 Skrevet 17. januar 2016 11 timer siden, AnonGangerTo skrev: I alle dager!! Jeg tror du må ta deg sammen og slutte med personlig angrep. Jeg og O.G. har en avtale hvor jeg har fått lov til å bli spådd tross at jeg ikke er singel. Hennes rykte er ganske bra her på forumet, så ingen fare for å ødelegge det hun har bygd. Er du hennes advokat? Neste gang du ønsker å komme med personlig angrep mot meg, skaff deg fakta på forhånd, så slipper du å bortkaste din tid og energi. Forresten, jeg er såååå sykt heldig å ha en fantastisk kjæreste. Tenkte jeg skulle påminne deg det. Jeg vet hvem du er! Ro ned litt. For å ta det første. Dette var ikke noen angrep. Det andre. Slutte med? Når begynte man? Det er bra du er heldig med å ha en kjæreste men den skjønte jeg ikke helt. Jeg tror kanskje du skal påminne noen andre. Anonymkode: 39aa1...d5c 2
Gjest O.G. Skrevet 17. januar 2016 #217 Skrevet 17. januar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke helt sikker på hvordan disse tjenestene fungerer men jeg er ganske sikker på at for å kunne få riktige svar er det mest grunnleggende å være ærlig. Det står klart og tydelig i HI at kun single får delta. Det må være en god grunn til det.Du er ikke singel.Og da er det dårlig gjort av deg å klandre ts for å ta feil når du feilinformerer henne om ditt og så prøver du å ødelegge hennes gode rykte.Husk ærlighet neste gang du vil ta i bruk slike tjenester for det tror jeg er viktig. Anonymkode: 39aa1...d5c Hæææææ???????
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #218 Skrevet 17. juli 2016 Den 27.12.2015 at 21.57, O.G. skrev: Elskerne. Du må ta et valg og satse på en dame Du har helt rett. Hun ene dama dro, jeg tok aldri initiativ så hun er sammen med en annen. Hun andre er fortsatt ledig, derfor satser jeg på henne! Skal ihvertfall prøve! Anonymkode: 5f9eb...aaf
Sagen12 Skrevet 17. juli 2016 #219 Skrevet 17. juli 2016 Den 27.12.2015 at 20.44, O.G. skrev: Narren. Sånn som det er nu så kan det gå alle veier. Alle muligheter er åpne. Så hvis du vil noe seriøst med henne, så må du vise henne det før hun reiser fra deg. Du har så jævlig rett! Denne kvinnen reiste fra meg, jeg var for treg. Viste aldri skikkelig initiativ, men det var mest på grunn av omstendigheter. Hadde vært kult om du kunne spådd om jeg "...noen gang har sjanse på henne igjen." Du har så rett så rett!
linsejesus Skrevet 17. juli 2016 #220 Skrevet 17. juli 2016 Dette er den sykeste tråden jeg har sett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå