Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Ok, da har jeg noen bokser øl og intet å gjøre kveld og da må vi kose oss bittelitt med en tarot. Dere blir med på det ja? Reglene er som følger. 1. Du elsker Carlsberg øl. 2. Du poster et spørsmål ad gangen under nick og er singel. 3. Du venter på svar. 4. Som kommer senere enn du egentlig vil vedkjenne deg at du liker. 5. Husk å gi tilbakemelding, jeg vil ikke klare å forbedre meg hvis ikke jeg får det. 6. Du må ha minst 200 innlegg under nick for å få kort. Hvis du ikke er singel må du skrive en søknad og argumentere imot punkt 2. Vi skal bruke Vanessa Tarot og jeg kommer til å hefte kortet ditt i siteringen.
Snøvott Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Jeg rakk det! Vil "hovedønsket" mitt bli i det minste delvis oppfylt innen august måned?
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Et øyeblikk siden, Snøvott skrev: Jeg rakk det! Vil "hovedønsket" mitt bli i det minste delvis oppfylt innen august måned? 5/Beger. Nei, blir nok heller sånn at du må berge restene innen da.
lille_myyy Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Jeg dater en fyr nå, som jeg er stormforelsket i 😍 Blir det oss?
Ms.Sommerfugl Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Hei. Jeg sender søknad angående punkt 2, for jeg er nemlig ikke singel. Dog var jeg singel i alle herrens år før jeg fikk kjæreste. Vil du (snille du) svare meg på et spørsmål. Vil jeg få ståkarakter på matematikkeksamen jeg hadde for en måned siden? (får ikke resultat før i Januar, og klarer ikke vente)!
Gjest Løkky Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Steinkjer eller Trondheim for å ta videre utdannelse, hva blir det rette valget?
lulle Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Så kjekt :-). Jeg lurer på om kjærligheten kommer til meg denne våren?
Upadiela Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 Spennende, O.G.! Jeg er for tiden i en mellomfase i kjærlighetslivet, og vet ikke riktig hvilken vei jeg skal ta. Trenger en liten dytt på veien. Den ene er ukjent, men spennende, den andre er tung og mørk, men kjent. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre, hva som er rett! Hvilken vei skal jeg gå? Skål!
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #10 Skrevet 28. desember 2015 2 minutter siden, lille_myyy skrev: Jeg dater en fyr nå, som jeg er stormforelsket i 😍 Blir det oss? 7/Sverd. Nei, tror du må pass ryggen din med han der.
Snøvott Skrevet 28. desember 2015 #11 Skrevet 28. desember 2015 1 minutt siden, O.G. skrev: 5/Beger. Nei, blir nok heller sånn at du må berge restene innen da. Faen! Nu vel, skal som vanlig gi tilbakemelding når jeg ser hvorvidt ting slo til eller ikke. Får jeg flere spørsmål i løpet av kvelden (freidig av litt for mye carlsberg selv her jeg sitter), skal jeg jammen spørre om det der ønsket er liv laga i det hele tatt, jeg.
Mis(s)Understood Skrevet 28. desember 2015 #12 Skrevet 28. desember 2015 En generalisering hadde vært spennende, snille
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #13 Skrevet 28. desember 2015 4 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Hei. Jeg sender søknad angående punkt 2, for jeg er nemlig ikke singel. Dog var jeg singel i alle herrens år før jeg fikk kjæreste. Vil du (snille du) svare meg på et spørsmål. Vil jeg få ståkarakter på matematikkeksamen jeg hadde for en måned siden? (får ikke resultat før i Januar, og klarer ikke vente)! 7/Mynter. Ja.
acna Skrevet 28. desember 2015 #14 Skrevet 28. desember 2015 Så gøy med en runde til i desember!😊🎅 Hvor finner jeg kjærligheten?
Polly Ester Skrevet 28. desember 2015 #15 Skrevet 28. desember 2015 Jeg lurer på hva som vil skje med meg og han jeg dater - sånn utover i 2016?
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #16 Skrevet 28. desember 2015 5 minutter siden, Løkky skrev: Steinkjer eller Trondheim for å ta videre utdannelse, hva blir det rette valget? Begerknekten. Hvor hen ligger hjertet ditt? Steinkjer eller Trondheim? Søk dit.
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #17 Skrevet 28. desember 2015 6 minutter siden, lulle skrev: Så kjekt :-). Jeg lurer på om kjærligheten kommer til meg denne våren? Stavesset. Ser sånn ut ja.
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2015 #19 Skrevet 28. desember 2015 7 minutter siden, Upadiela skrev: Spennende, O.G.! Jeg er for tiden i en mellomfase i kjærlighetslivet, og vet ikke riktig hvilken vei jeg skal ta. Trenger en liten dytt på veien. Den ene er ukjent, men spennende, den andre er tung og mørk, men kjent. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre, hva som er rett! Hvilken vei skal jeg gå? Skål! Magikeren. Du får bare slappe av inntil videre og så ager istedet for reagere når det faller seg sånn.
Gjest Løkky Skrevet 28. desember 2015 #20 Skrevet 28. desember 2015 1 minutt siden, O.G. skrev: Begerknekten. Hvor hen ligger hjertet ditt? Steinkjer eller Trondheim? Søk dit. Hjertet sier Steinkjer Huet sier Trondheim Har kontakt med skolen i Steinkjer, skal få komme noen dager på hospitering etter nyttår. Da satser jeg på at jeg blir bittelitt klokere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå