Gå til innhold

Knakk i skjeden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er sykt pinlig, men jeg onanerte med en grillpølse i skjeden, uten kondom. Nå har ca 3 cm av pølsa knekt inni skjeden, jeg får ikke tak i den med fingrene, heller ikke presset den ut.. Vær så snill å si at den kan komme ut på en annen måte enn å dra til legen?

Anonymkode: 4c2fa...923

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å grise og søle med maten!

Anonymkode: cf46d...0c8

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å grise og søle med maten!

Kan du svare på det jeg lurer på?

Skrevet

Da må du finne noe lengre (som heller ikke skader skjeden) som du kan bruke til å trekke den ut med.

Skrevet

Selvfølgelig får du ut en liten bit av en pølse. Hallo.

Anonymkode: b6c10...d6b

• Liker 4
Skrevet

Bruk en pølseklype? :P

Anonymkode: 9a33f...1b6

• Liker 12
Skrevet

Du må bare forsøke å få den ut med fingrene dine selv. Om ikke så må du til legen med tanke på at du har et fremmedlegeme/matbit sittende fast i skjeden...Det kan i verste fall føre til infeksjon om du ikke får det ut. 
Tørr man å stappe ting opp i skjeden/andre steder som ikke skal der, så må man tørre å gå til legen dersom det ikke funker også. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er sykt pinlig, men jeg onanerte med en grillpølse i skjeden, uten kondom. Nå har ca 3 cm av pølsa knekt inni skjeden, jeg får ikke tak i den med fingrene, heller ikke presset den ut.. Vær så snill å si at den kan komme ut på en annen måte enn å dra til legen?

Beklager! :fnise: :fnise: 

Anonymkode: 42f2a...9e7

• Liker 2
Skrevet

Ja dette er utrolig teit gjort av meg..i know.. Skal prøve med pølseklype. Det tenkte jeg ikke på. Men tror dere leger har opplevd dette før? Altså få noen som har puttet noe oppi skjeden som ikke skal være der?

Skrevet

Bruk musklene dine til å presse den ut.

Anonymkode: 121ec...8d1

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette er utrolig teit gjort av meg..i know.. Skal prøve med pølseklype. Det tenkte jeg ikke på. Men tror dere leger har opplevd dette før? Altså få noen som har puttet noe oppi skjeden som ikke skal være der?

Det er veldig vanlig.

Jeg vill nok heller prøvd med fingre enn en pølseklype. 

Det er veldig enkelt å få ut en liten bit av en pølse om du bare vil det.

Anonymkode: b6c10...d6b

• Liker 1
Skrevet

Jeg får liksom ikke tak på den med fingrene. Den sklir i mellom.. Jeg er redd jeg skal klemme den i flere biter om jeg klyper i den for hardt. Fy faen å pinlig å gå til legen med dette i morgen. Føles som jeg er den eneste som klarer gjøre noe sånt.. Redd for hva legen skal tenke om meg. "Æsj for en ekkel kjærring"

Skrevet

Har du prøvd å sette deg på huk med krum rygg og prøvd å presse ut pølsebiten på den måten? Jeg gjorde det engang med en tampong der snora røyk. Stikk fingeren inn og prøv å lirke den ut på den måten

Anonymkode: 46b50...787

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legene har garantert opplevd sprøere ting, folk har en tendens til å stappe de rareste ting inn i kroppsåpningene sine. Sprøeste jeg har HØRT skal ha skjedd var han som ville utforske analen med en barbiedokke (eller lignende dokketype) og dokka tok turen litt for langt opp i røven.
Han fikk et forklaringsproblem på legevakta.

• Liker 3
Skrevet

Tørr vedde på at pølsa kommer ut, om du du fyller på med ketchup og sennep....

Anonymkode: be261...55c

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du svare på det jeg lurer på?

Ja. Stikk inn noe med "mothakke" feks en slik grillgreie. Pass på å treffe midt i pølsa og trekk den så forsiktig ut.

Skrevet

Haha, huffameg. :fnise: Den kommer nok ut etterhvert. Sett deg på huk og grav. 

Skrevet

Jeg fikk den ut!! Endelig.. Hadde dødd om jeg måtte gått til lege med det her. Jeg tok enden på en hårkam (ser ut som en strikkepinne, og stakk den forsiktig inn, så den stakk i pølsa, dro veldig forsiktig ut, og når den var like ved skjedeåpningen presset jeg den ut.

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Gratulerer! :hoppendeglad:

Du har akkurat blitt mor til en liten pølseunge! 

Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Gratulerer! :hoppendeglad:

Du har akkurat blitt mor til en liten pølseunge! 

Hahahahaha hurraaaaaaa!!!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...