Gå til innhold

Kunne dere hatt samleie med en transseksuell?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne dere hatt samleie med en transseksuell? Tenker både på heterofile, bifile og lesbiske jenter. Setter pris på både korte- og utdypende svar

Anonymkode: 11d5f...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Forutsatt at jeg var singel, og personen var sjarmerende og tiltrekkende.

• Liker 1
Skrevet (endret)

heterofil mann: nei

Endret av herremann
Skrevet

Heterofil men binysgjerrig kvinne: ja det tror jeg faktisk jeg kunne om det var en meget androgyn mann i kvinnedrakt. Men litt mer macho mann i kvinneklær ville bare blitt feil for meg, selvom jeg vanligvis liker macho menn. 

Anonymkode: f5f91...42e

Skrevet

Nei, det kunne jeg virkelig ikke. Jeg liker bare vanlig hetero-sex. Hilsen dame.

Anonymkode: 2e43b...beb

• Liker 1
Skrevet

Ja, kjæresten min er transseksuell. Jeg er kvinne og kjæresten min er også det. Hun føler seg som mann, og nå er hun i prosess til halvt kjønnsskifte. Hun skal fjerne pupper og livmor, hun har mannlig navn og kler seg som en mann. Hun er androgyn, noen tror hun er mann men de fleste ser at hun er jente. Bortsett fra barn da. Jeg ser på henne som en mann selv om jeg sier "hun". Hun bryr seg ikke om hun blir kalt for hun eller han, hun ønsker at du skal gjøre deg opp din egen mening. Hun vet ikke om hun ønsker å gjennomføre hele kjønnsskiftet og å gå på hormoner da det er så dårlige resultater fra kvinne til mann enn motsatt (dette gjelder kun penis, da man ikke kan få en ekte fungerende penis. Men man kan få en vagina når det er motsatt) 

når jeg var yngre tenkte jeg at jeg ikke kunne vært sammen med eller hatt sex med en transeksuell person. Heldigvis møtte jeg kjæresten min og jeg lærte meg at det spiller ingen rolle. Det er hvem som bor inni kroppen som er viktig!

Nå kunne jeg ikke brydd meg mindre om hun er transseksuell gutt eller lesbisk jente. Jeg elsker henne uansett! Vi alle er mennesker :)

Haha, deler jo nesten livshistorien vår her. Men tenkte kanskje det var noen som syns det var hyggelig å lese. 

• Liker 13
Skrevet

Som transkjønnet (FTM) selv vet jeg at det er mange som kan det. Både menn og kvinner.

Selv kunne jeg hatt sex med en som er FTM, men tviler litt på MTF. Fordi jeg ikke har truffet noen jeg tiltrekkes sexuelt av hittil. 

Det festlige er at folk man avviser får en ustyrtelig trang til å oppføre seg ufattelig ufint. Takle avslag er hardt. I tillegg er det mulig å si "not my cup of tea" på en normal måte og. :) 

Anonymkode: 5427c...fe4

Skrevet

Nei. Heterofil kvinne. Må jo bare være ærlig. :) 

• Liker 1
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke. Er bifil, men vil jeg ha sex med en kvinne, må hun være kvinne alle steder. Og har jeg lyst på sex med en mann trenger jeg det mandige med pikk og hele greia. Men jeg har ikke noe imot transseksuelle overhodet! 

Anonymkode: 1c027...024

Skrevet

Nei, jeg er hetero. Ville føltes feil.

Anonymkode: 4b80c...a7d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lesbisk. Har aldri hatt samleie. Ser ikke for meg at jeg vil ha det i fremtiden. 

Sex med en transseksuell, tja kanskje det, men da måtte det nok vært en MTF siden jeg kun tenner på kvinner. 

Anonymkode: dfb97...8ae

• Liker 1
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet
16 timer siden, Thought-Fox skrev:

Ja, det kunne jeg. Forutsatt at jeg var singel, og personen var sjarmerende og tiltrekkende.

Dette :)

Anonymkode: a5e39...96d

• Liker 2
Skrevet

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Tja. Hvorfor ikke? Gidder ikke være kategorisk verken i den ene eller den andre retninga, det har aldri vært aktuelt derfor vet jeg heller ikke hva jeg hadde følt eller tenkt om det. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, kunne helt sikkert gjort det:)

Skrevet

Kanskje. Så lenge personen ser normal ut.

Skrevet

Nei. Transseksuelle kvinner ser ut som traktorlesber. De ser også uflidde ut og det er så lite feminint med de, at det tiltaler meg ikke. 
Men dæven det er mange av de. Som bruker olabukse, hettegenser, treningstights, boxershorts, T-skjorter, "hunter" jakt/grisebonde støvler, vintersko som ser ut som de er polfarere og tilogmed dress på selskap/fest. 
Kunne liksågodt begynt å høste av de som var av mitt eget kjønn om jeg beitet på denne siden av gjerdet. 

Feminister og såkalte rødstrømer er verst, og de minst feminine. Gi meg en ordentlig pikekyss i sommerkjole. Som er stolt av å være kvinne, og ikke skal kopiere mannen. 

Anonymkode: f802c...d38

• Liker 1
Skrevet

Usikker. Utseende teller mye når det kommer til hvem jeg tenner på, jeg er generelt kresen. De transseksuelle jeg vet om/har sett har ikke et utseende som tiltaler meg. Jeg tenner f eks ikke på menn med feminine trekk og fakter. Jeg er kvinne og tenner på mandige menn, men kunne, for gøy, hatt sex med en feminin kvinne. Feminine menn eller mandige kvinner er turn off for meg.

Anonymkode: b988b...24f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...