AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Hei. Jeg har et lite problem med kjæresten min. Jeg har Herpes type 1 ( forkjølelses sår ) på leppene. Men har hatt skjeldent utrbrudd de siste året. MEN, han er livredd for å få herpes. Og vil derfor ikke kysse meg, noe som plager meg veldig. Itillegg er vi i et langdistanse forhold, så ser han så skjeldent. Har sagt det til han at dette sårer meg veldig. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: b45de...ca1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 La være å kysse han? Altså: jeg har ikke helseangst i det hele, men ikke tale om jeg hadde kyssa noen med herpes. Isj og fy! Du som har det vet jo for et makkverk det er. Finn på noe annet. Anonymkode: 85ea0...63c
Ulla Ullsokk Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Mens du har utbrudd bør du jo ikke kysse, men ellers er det jo helt trygt! Himmel og hav! Jeg har også herpes på leppa innimellom og kysser masse (utenom utbrudd) og det har jeg aldri smittet noen med! Jeg har kysset i 25 år! 1
Trønderpie Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Fortell han at alle munnsår kommer fra herpes viruset og at han ikke blir smitta med mindre du har utbrudd:) wow, han har virkelig mer helseangst enn meg, og jeg tror jeg skal dø om jeg tar smertestillende... 1
Gjest Runforit Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Så lenge du har utbrudd skjønner jeg han, men ellers også? Da burde han oppdatere seg litt. Er han en av dem som tror at han kan få aids av å dele vannflaske og gjøre en dame gravid ved å kysse?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Jeg forstår ham godt. Anonymkode: 72238...bb9
Trønderpie Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 3 timer siden, Runforit skrev: 3 timer siden, Runforit skrev: Så lenge du har utbrudd skjønner jeg han, men ellers også? Da burde han oppdatere seg litt. Er han en av dem som tror at han kan få aids av å dele vannflaske og gjøre en dame gravid ved å kysse? Selv om man har helseangst er man ikke dum altså Jeg har selv helseangst og angst for angsten. Man klarer ikke styre tankene sine selv om man vet alt er helt feil. Dette er flaut for meg å innrømme, men da jeg tar fly er jeg livredd for at hjertet mitt skal eksplodere eller slutte å slå pga av lufttrykksforskjellen. Jeg er ikke dum, jeg vet det ikke skjer fordi trykket i flyet blir justert. Men likevel tenker jeg det å får det skikkelig ubehagelig (selv om jeg vet at dette ikke stemmer). Hos meg hjelper det ikke med fakta, men kanskje det hjelper til denne gutten. Hvis man forteller han at alle munnsår kommer fra herpesviruset så kanskje han ikke blir like redd. Og at det ikke et smittsomt når man ikke har utbrudd. Jeg vet det er vanskelig for mennesker som ikke har noen form for angst å forstå hvordan dette fungerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå