Mona Skrevet 8. august 2006 #541 Del Skrevet 8. august 2006 Hm, kan være sol- eller matutslett kanskje? Best å sjekke ja. Er det hyggelig å "bo" sammen med kjæresten da?!! I helgen var to venninner fra Tønsberg hos meg, jeg hadde lånt en hytte ikke langt fra vannet. Det var knall, været kunne jo ikke vært bedre. Kunne gjerne vært der en ukes tid ja. Men, jeg sier bare en ting - FERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 8. august 2006 Forfatter #542 Del Skrevet 8. august 2006 Ikke matutslett... Skulle ønske det var det.. Hehe... Har fått vannkopper for voksne... Helvetesild... Så jeg er smittsom for unger som ikke har hatt vannkopper, woho... Og gjett hvem som skal på intervju i barnehage på torsdag.. Yes that would be me... Så får bandasjere alle utslettsstedene mine... Og tablettene jeg må ta mot det her, veeeeeldig billige... Nesten 500 kr... Fint det liksom... Og er ingenting som hjelper mot kløen, bortsett fra hvitvask.. Sånn bortsett fra at mamma sa at det tålte vi ikke da vi var små, blei betente og greier... SÅ er moro.. Eller no... Men men... Får slutte å tenke på at det klør, og heller hmm, gjøre noe annet... Er kos å "bo" med kjære ja Koselig å ha en å sove sammen med, å våkne med, og alle de greiene der Så går veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 9. august 2006 #543 Del Skrevet 9. august 2006 Vannkopper - du har jo hatt det jo! I dag har vi vært uten vaskemaskin i to uker. Så har nå sendt med svigers vask nr 5 som vi skal hente i kveld.. (Vi har vært der selv og vasket de andre gangene altså, men i dag var de her og spiste frokost.) *Venter veldig på del som er gåen.* I morgen drar vi til Skara, du får ha god bedring og lykke til dersom du går på intervjuet. Jeg ville kanskje spurt om de synes det er ok at du kommer..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 14. august 2006 Forfatter #544 Del Skrevet 14. august 2006 Heisann søs Ja nå er jeg veldig nysgjerrig på hvordan turen til Skara var da... Håper dere hadde bedre vær enn det vi har hatt hjemme iallefall Håper jeg får den jobben.... Får vite i løpet av uka... Lei av å være "husmor"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 15. august 2006 #545 Del Skrevet 15. august 2006 Jo det var moro å være tilbake i Skara, selv om det selvsagt virket mindre luksuriøst enn før... Kaldt vann i dusjene (og det skulle det ikke være), kaldt vann å vaske hender med, og skilt om at det ikke var mulig å betale maten på campingserveringen med kort "i kväll" som i realiteten betyr ALDRI irriterte meg. Slikt som ikke brydde en før. Og i pappas hytte var det gammel mat i micron. Men, det var veldig moro å være tilbake. Vi skulle grille mat til 15 personer på 4 engangsgriller hvor 1 virket skikkelig, det tok jo sin tid kan du tro. Jo, camping er underholdende! Lille prinsessen er nydelig, men umulig å tilfredsstille så lenge moren er i nærheten. I dag har vi hatt sambos bror, samboer, barn og svigers på pizza og iskake. Prøve å legge seg litt tidlig i dag, selv om det er ferie. Må ordne litt i morgen. Nattan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 26. august 2006 #546 Del Skrevet 26. august 2006 Hei vennen! Ferien snart over... Med sørlandsekspressen kommer du deg fra både Sandefjord og Tønsberg direkte til Fredrikstad. Den går kl 12.30 og 20.30 fra Tønsberg, pris vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 27. august 2006 Forfatter #547 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg kan sjekke det ut vet du Jeg skal på kino idag trur jeg.. CARS Gleder meg!!!! Igår kjørte vi storesøstern til kjære hjem til henne, og fikk med to kaninunger tilbake, som lillesøstern til kjære skal passe på en stund.. Sååå søte da!!!!!! Nuttelige atte!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 27. august 2006 #548 Del Skrevet 27. august 2006 Heia Fredrikstad! Fredrikstad-Start 4-0! Vi var på kino i Tønsberg her om dagen, The break up. Ble litt skuffet. I går så vi Der Untergang på video, det var fint å få sett den. Gleder meg til den helgen jeg, 7 damer fra slekta samlet! M kommer fra Oslo lørdag først, så vi blir "bare" 6 fredag. Sambo rømmer nok tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 3. september 2006 Forfatter #549 Del Skrevet 3. september 2006 Gleder meg til den helgen jeg, 7 damer fra slekta samlet! M kommer fra Oslo lørdag først, så vi blir "bare" 6 fredag. Sambo rømmer nok tipper jeg. ← Hehe.. Ja jeg tror nok sambo rømmer.... Hmm.. Var sikker på jeg hadde svart på denne jeg, men men... Har sjekka pris på bussen... Men ganske dyrt.. Så sikkert like greit å kjøre bilen til mor... Er det litt friere for meg når jeg kommer og drar.. Blir litt dyrere, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 3. september 2006 #550 Del Skrevet 3. september 2006 Ja gjør som du vil. Men det hadde forresten kanskje vært fint å ha to biler her! De kommer jo med tog fra Lillehammer. Helgen går fort gitt.. Har sovet lite i natt, så gruer meg til i morgen tidlig. Vi var på fest i går, med landskamp på storskjerm. I dag har vi hatt middagsgjester, og med en evig amerikanerrunde ble det sent i dag og. Nå er det nattan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 6. september 2006 Forfatter #551 Del Skrevet 6. september 2006 Tar bilen når jeg drar til deg da vettu... I helgen var jeg i Oslo fra fredag til lørdag.. Var hos Rikke, Disney venninne.. Så dro vi til Marianne, også Disney, og drakk og spiste litt der.. Så gikk vi ned til byen og satte oss på Tre brødre og prata Var kjempekos.. -var ei anna Disneyvenninne og typen hennes også Så dro jeg hjem på lørdag, og dro til Siri og Susan. Så dro vi ut en tur i Tbg. Var kos, vi var fem jenter.. Alle bortsett fra en hadde på seg høye hæler.. Hadde vondt i beina på slutten sa du? Var ikke mine sko serru, men ville ha på høye sko jeg og hehe... Får kjøpe meg noen støvletter snart om jeg finner noe jeg liker... Møtte kompis T og C på byen T flytta til Thailand igår.. Så var kjempekos å se ham før han reiste gitt!!! Plutselig var det en som satt rundt livet på emg gitt.. Hehe.. Han er litt lavere enn meg til vanlig, så han satt jo rett i puppene mine han hehe.. Ikke at det er så intr for ham som er homofil hehe... Så da blei jeg dratt opp på "scena" i andre etasje på Esmeralda da vettu... Så etter intensiv dansing i høye hæler, så måtte jeg bare gå og sette meg... På søndagen blei jeg angrepet av en kamikaze gresshoppe... Satt stille og rolig i sofaen til kjære og sjekka litt greier på nettet.. Når det plutselig flyr en stooor gresshoppe rett på meg.. Kan vel trygt si jeg føyk opp og hylte... Og pc datt i gulvet.. Kremt.. Men den funker ennå den altså.. Fikk også sluppet ut gresshoppa etter mye om og men... På mandag var det tilbake til Oslo.. Møtte SIV Var sååå kos.. Hadde jo ikke sett henne på ett år, siden hun forlot meg i Disney.. *buhu* hehe... Så vi hadde det kjempekos! Møtte også venninne Marianne som overraskelse for Siv.. Så vi satt i noen timer på Saras telt og prata Var ett par andre fra Disney vi traff også... Og etterhvert kom Jimmis, som vi også har jobba med i Disney, var så bra atte!! Så gikk vi litt rundt.. Spiste pizza buffet på Egons og så reiste vi hjem.. Da hadde jg vært i Oslo på halv to til kl ni. Og blei bilsjuk da det var ca en time igjen til Tbg, woho.. Kjempegøy asså.. Kremt.. Men gikk bra det! Så kom kjære og henta meg på jernbanen Igår dro vi inn til byen og lekte med barna våre etter en liten tur rundt i byen... Så blei jeg dårlig, jippi mensen er gøy.. Så da dro jeg hjem til Sandefjord... Så har liggi med varmeflaske i natt.. Ikke helt i form kan du si... MEN skal ikke stoppe meg fra tantehelg nei hehe... Men men... Slappe av litt bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 7. september 2006 #552 Del Skrevet 7. september 2006 Igår dro vi inn til byen og lekte med barna våre etter en liten tur rundt i byen... Så blei jeg dårlig, jippi mensen er gøy.. Så da dro jeg hjem til Sandefjord... Så har liggi med varmeflaske i natt.. Ikke helt i form kan du si... MEN skal ikke stoppe meg fra tantehelg nei hehe... Men men... Slappe av litt bare... ← Hvem er "barna våre"? Håper formen er bedre i morgen! Det blir kos med tantehelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 8. september 2006 Forfatter #553 Del Skrevet 8. september 2006 Hvem er "barna våre"? ← hehe det er kaninene våre vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 13. september 2006 Forfatter #554 Del Skrevet 13. september 2006 Oi oi oi.. Har lest igjennom den ene dagboka jeg fant på loftet.. Den bynte så smått i 6 klasse på Brennabu, og hoppa så videre til ungdomsskolen... Kan nå si jeg har rødma og ledd og skamma meg litt mens jeg har lest i boka ja... Gikk fra jeg elsker han, til å like han, til å elske ham osv osv.. Også var det masse kjefting på mamma i boka hehe Noen ting skjønner jeg at jeg klikka for, f.eks da hun prata dritt om pappa og sånn, mens andre ting må jeg bare riste på hodet over, jeg skjønner jo at hun reagerte på ting NÅ.. Som F.eks at jeg ikke ikke dra på dagstur til Danmark da jeg var 15.. Hehe seff hadde vi tenkt oss på nattseiling og bli fulle Da var det mye banning og sverting og mamma var bare dum osv osv.. Og jeg skjønner jo at hun ikke blei videre fornøyd da jeg og Sissel dro på byen da vi var 15, kremt... Eller, hun visste jo ikke at vi dro på byen, vi skulle jo sove hos Sissel, men når man sovner på nachspiel og ikke kommer hjem før kl 15 der man skulle sove, da er man litt busted... Hehe.. Men igrunn så fant jeg ut at det var masse hun IKKE visste, og det trenger hun ikke å vite NÅ heller Hehe.. Ja nå får jeg gi meg i kast med den neste boka.. Det verste er at jeg veit at den er verre enn den første... Om jeg tenkte at jeg hoppa fra å være intr i den ene til den andre på ungdomsskolen, så veit jeg at iallefall 1 klasse på videregående var verre.. *cover me, I'm going in...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 13. september 2006 #555 Del Skrevet 13. september 2006 Ja, funnet mer interessant lesing? Jeg tror heldigvis ikke det er spor igjen av gamle dagbøker for mitt vedkommende. Jeg husker best en dagbok fra da jeg var ca 10 år og skrev om gutten som var min store kjærlighet osv! Den gikk i søpla etter noen år. I dag har vi malt litt på garasjen igjen, det begynner å nærme seg slutten. Og da er det bare å ta fatt på veden når den kommer. Det er bare jobb med "hus" og mere blir det når vi får et ordentlig et... Ikke at det ser ut til at det skjer med det første da. Jeg oppdaget nettopp en åpnet literskartong hvitvin i kjøleskapet etter tante T, men det smakte ikke godt med hvitvin i dag, så det blir søpla vel, kan ikke stå lenger tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 18. september 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 18. september 2006 Da var man blitt ett år eldre gitt Var sååå morsomt på lørdag da vi feira bursdagen min!!! Vi var mellom 10-15 stk i leiligheten til Siri & Susan hele tiden, så var nok folk der Bestekompis Frank kom fra Lillehammer i helga for å feire bursdagen min, hadde vært og henta venninne Sissel i Horten og Prøvde å lure meg til å tro han måtte lese i helga ja, mhm, hehe, men lille Franc hadde jo avslørt seg litt hehe Fikk tre flasker vin, godis og cola til dagen derpå, klokke, kjede, øredobber, dildo(kremt) og penger. Jeg laga punsj, det gikk TI liter punsj altså!!!! Var ett par fruktbiter igjen da vi stakk på byen... På byen blei det litt delt opp hvor folk var, men vi var enten på Brygga eller Esmeralda. Rikke kom nedover på fredagen, så hun var her til igår Marianne kom nedover etter jobb på lørdag, og reiste igjen igår tidlig, skulle jobbe seint.. Så jeg kjørte henne inn til byen, og tenkte jeg skulle sove mere når jeg kom hjem.. Men da fikk jeg seff ikke sove.. Dumme kroppen... Så var våken fra klokka ti igår, og la meg rundt halv seks på morran liksom.. Fornøyd hehe... Så igår var det en litt slæck dag.. Rikke dro hjem ca fire halv fem.. Var hjemme til rundt halv syv, da dro jeg og Anne Marte til byen og spiste middag på Esmeralda. Hadde sitti der en stund og fått maten, og så kom Susan, Siri og Lise ned også. Så da satt vi der og prata og hadde det moro fram til litt før elleve. Skulle ikke tro vi bare drakk vann og brus for å si det sånn.. Så har hatt en kjempekoselig helg Fikk fint armbånd av pappa og fruen Idag ahr jeg vært på samtale med eiern av den skokjeden jeg var på intervju med forrige mandag.. Så det hadde jo gått greit med det intervjuet ettersom de da hadde plukket ut passende kandidater vettu.. Så får vite veldig snart om det blir no jobb eller ikke *krysser fingrene jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 25. september 2006 #557 Del Skrevet 25. september 2006 Hei snupp! Da var nok en helg over. Har endelig fått begynt å lest igjen! Skal skrive oppgave nå da. Ellers er jeg så spent, vi har funnet huset vi vil ha! Dette. Huset er lite og gammelt, men tomta... Ligger for seg selv inntil skogen og du ser nedover jordene og til vannet. Det er visning i morgen så gjenstår det bare å se hva det går til. Krysser fingre for jobbene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 25. september 2006 Forfatter #558 Del Skrevet 25. september 2006 Så jo greit ut det huset der vennen Håper på svar fra begge jobbene jeg har vært på intervju snart... Aetat har meldt meg på kurs, med praksisplass.. Vil heller ha vanlig jobb... *Sukk* Men er jo greit inntil man får seg fast jobb... Ellers har jeg ikke gjort så mye spennende siden sist gitt... Bortsett fra jobbintervju for en butikk som åpner i desember.. Jobba i Melsomvik en dag, vært på promenade quiz, vært hos svigermor og svigerfar, og hjulpet til i femti års lag. Ellers har det bare vært same old same old.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 26. september 2006 #559 Del Skrevet 26. september 2006 Æsj, vært på visning i dag, men det er for mye jobb. Det ikke greit å vite hva råte og sopp kan føre med seg, dessuten er det ikke ettermiddagssol i det hele tatt tror jeg. Så nå heller vi litt tilbake mot dette. Men det er litt dyrt når det verken er garasje, kjeller eller utvendig bod, så vi får se.. Jeg vil ha hus nå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 27. september 2006 Forfatter #560 Del Skrevet 27. september 2006 Det så da veldig greit ut det huset da... Har dere sååå mye at dere trenger mye mere enn hus på den str da? Men skjønner jo at det er greit med garasje, eller bod, eller kjeller... Jeg derimot kunne godt tenke meg dette Syns det ser veldig greit ut.. Må bare ha fast jobb nå, så skulle det gå greit egentlig... Er jo høy husleie, pluss lån, men på to stk så skal det nok ordne seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå