evil eve Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #521 Del Skrevet 22. mai 2006 17 mai ja.. Var en liten tur i byen og møtte noen venner, reiste hjem, lagde brokkolipai med mamma.. Hadde A.M som jobbet med i Disney på middag.. Så reiste vi ned til byen, i regnet og tok tekoppene tre ganger på Axels tivoli Søt han ene som spinna oss serru hehe... Ellers har jeg jobba hver dag... Så igår etter jobb så blei jeg henta av venninne S og broren K.E, så dro vi på messa og så på D.D.E Etter messa reiste vi hjem til K.E og spiste mat vi hadde kjøpt og så på to filmer Så i tre tida kjørte de meg hjem Idag har jeg møtt søstern til exen min R, godt å prate med henne.. Lenge siden sist... Er minnestund imorgen... Så skal da på grava for første gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 25. mai 2006 #522 Del Skrevet 25. mai 2006 Deilig med fri i dag! Da benyttet vi anledningen til å invitere et par vennepar på reker i går. Var på Hvaler med jobben nemlig, og da fikk jeg kjøpt ferske Hvalerreker. Vi har ikke gjort mye fornuftig i dag, nå er klokken snart sju, så får begynne vel! Sambo skal legge opp en kontakt i kjelleren og jeg skal skrive på oppgaven min. Om ikke dere vet det ennå, er dato for grillfest 1. juli. Sambo og jeg kan ikke i år. Chiao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #523 Del Skrevet 30. mai 2006 Hey Ja da var det en stund siden jeg skreiv sist ja... Vært på grava til kjære R forrige uke... Var litt godt, men mest trist.... Reiser heller tilbake seinere uten noen andre... "Hele" familien hans var jo der... Var trist.... Ellers så har jeg jobba bittelitt.. Ellers hengt litt med venner... Er irritert om dagen... Får ikke sove på natta... Uansett hva jeg gjør så får jeg sjelden sove før mellom 2 og 4, noen ganger seienre... Plagsomt... Hva skal dere siden dere ikke får vært med på grillparty...? Kanskje jeg får vært med og ikke dere..? Hehe... Om jeg ikke får papirene mine snart så får jeg ikke reist til USA igjen, iallefall ikke for denne gang... Men men... Det som skjer det skjer.... På en måte hadde det vært digg og bli hjemme, mens det på en annen måte hadde vært digg å reise igjen.. Men får se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 31. mai 2006 #524 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei snupp! Tenkte på det da jeg leste det jeg skrev sist, at du kanskje ikke er hjemme da i alle fall. Sambo skal på guttekveld med revy, bestilt og betalt for lenge siden. Jeg skal i utdrikningslag. Jeg hadde nok droppet utdrikningslaget hvis sambo kunne, men når han ikke skal, blir jeg hjemme også. Er tross alt en av de jeg er mest sammen med her som skal drikkes ut! Men om ikke du får reist snart begynner det å bli en dyr tur vel. Du rakk kanskje aldri å søke i Andebu heller? Vi sees i morgen, da blir det veggisbuffet, digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #525 Del Skrevet 6. juni 2006 Hmm.. Noen ganger burde man vært skutt... Som da jeg skreiv mail til kjære i halvsøvne om at jeg ikke hadde planer om å sitte og vente på ham, og at han bodde for langt borte, at vi aldri var "meant to be" og bla bla bla.. Hehe.. Og for å toppe det av, joda, da ber man ham om å bare gå ut med andre, flørte og greier.. Men men... Så meg og kjære, vi er bare venner vi... Noe som helt sikkert er for det beste, men er allikevel litt trist da.. :cry: Men men... Ikke stort å gjøre med det.. Vil ikke være sammen med kjære om jeg skal fortsette å være i Norge, blir for teit... Så nå er jeg atter en gang åpen for uanstendige forslag Så blir da som du sikkert skjønner, helt sikkert ikke no tur på meg.. Fikk mail av Disney igår, som lurte på hvorfor jeg ikke kom den 4.. Da blei jeg bare oppgitt og skreiv atte jeg hadde da sendt mail til en eller annen der om at det ikke gikk, og at jeg ikke hadde fått papirene mine og greier.. Sånn ellers så reiser jeg til Danmark for to uker med venninne S, broren hennes K.E, kompis H og moren og faren. Blir kos det Så blir ikke no sommerfest på meg heller, ettersom vi reiser rundt sankthans... Etter det veit jeg ikke... Jobbe og spare penger, leilighet og greier tenker jeg... Og etterhvert spare penger til Florida tur... Får se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. juni 2006 #526 Del Skrevet 6. juni 2006 Du kan jo alltids ta igjen den turen når du får tenkt deg litt om!!! Danmarkstur høres helt herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #527 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei Madden vennen Er det ikke veldig typisk, at dagen etter jeg sender sånn mld til kjære, gjett hva jeg får vite da... Joda, mine visumspapirer har vært i Norge siden 12 mai, på Gardermoen i følge det tracking nr jeg fikk av damen som sendte meg mld og lurte på hvor jeg var... Så nå er jeg mange meter oppgitt.. Virker som jeg måtte "gi slipp på" kjære før jeg fikk sjansen liksom.. Og nå er det anyways for seint for at jeg skal rekke alt som eventuelt måtte gjøres før jeg kan reise... Skaffe forsikring som har lyst å dekke meg i fem mnd i utlandet bl.a, stikke innom og ordne visum på ambassaden.. Blir gal.. Men men... Får heller gå i tenkeboksen og bli der en stund tenker jeg... Heller glede meg til Danmarkstur med venninne og familien hennes Håper alt er bra med deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 7. juni 2006 #528 Del Skrevet 7. juni 2006 Æsj da vennen. Du får kose deg i Danmark etterhvert da. Her er det eksamensinnspurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 16. juni 2006 #529 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei frøken! Hva bedriver du med om dagen? Jeg synes jeg hører nyss om at du er mer enn åpen for uanstendige forslag! God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #530 Del Skrevet 22. juni 2006 Hehe.. Er jo ikke åpen for uanstendige forslag nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 10. juli 2006 #531 Del Skrevet 10. juli 2006 Heisann! Regner med du har hatt det fint i Danmark. Koselig? Her går ting sin vante gang, det kjennes fryktelig lenge ut å fortsatt skulle jobbe 4 uker til før det er ferie. Men vi skal ha en langhelg i Glasgow i slutten av juli først da, det gleder vi oss til! I helgen var venninne G fra Tønsberg med mann og to barn her. Også var vi barnevakt for en guttunge på snart to år fra lørdag til søndag. Så da helgen var over var sambo og jeg dødslitne! Det var veldig koselig, men uvant med 3 småttiser. På lørdag kommer pappa med fru, da skal vi til sambos foreldre på middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #532 Del Skrevet 19. juli 2006 Hadde det innmari kos i Danmark... Nybakte rundstykker fra bakern hver morgen.. Kan det bli mere skuff å komme hjem til kjip brødskive i Norge liksom... Også har jeg en glimrende svigerfamilie, som jeg allerede har kjent lenge, og de liker meg allerede for den jeg er, så er ikke no stress med å møte masse nye mennesker og greier liksom Så har hatt det veldig koselig Hvordan var helgen din da? Min var kos, bortsett fra den fyllekula på fredagen, kremt... Hehe.. Var og så på Pirates of the caribbean 2 på lørdagen, og bare slækka resten av helga Er hjemme en tur i Sfj nå.. Og så klart nå som jeg kan jobbe, så ringer ikke dumme vikarbyrå.. MEN når jeg er på ferie, ja da ringer de 6-7 ganger, logisk... Men søker i vei på faste jobber jeg, ett eller annet sted må jo ha lyst til å ansette meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 19. juli 2006 #533 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvordan var helgen din da? Min var kos, bortsett fra den fyllekula på fredagen, kremt... Hehe.. ← Sier meg fullstendig enig, helgen var kos bortsett fra den fyllekula på fredagen, som jeg hadde på brygga... Lørdag var en slik dag jeg sa aldri mer! (Det er derfor jeg var i Sverige i går og kjøpte en 3 liter hvitvin..!) Det var i alle fall veldig hyggelig å ha pappa og fru på besøk, det er minst halvannet år siden sist, om ikke ennå et år, husker ikke. Jeg var jo vrak da de kom lørdag, men det kom seg innen vi skulle kjøre til svigers! Jeg var ikke vanskelig å be om å kjøre for å si det sånn. Nydelig fisk/reke buffét, frukt og kaker. Magen min som ikke hadde fått mye mat inntil da fikk sjokk, jeg var så mett at jeg ikke klarte å ligge på magen. Søndag var vi på båttur med svigers, jeg tror de koste seg selv om det blåste. Ble ikke bading! Så nå håper jeg bare det er litt finvær igjen til vi skal ha ferie.. Om 2,5 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #534 Del Skrevet 19. juli 2006 Sier meg fullstendig enig, helgen var kos bortsett fra den fyllekula på fredagen, som jeg hadde på brygga... Lørdag var en slik dag jeg sa aldri mer! (Det er derfor jeg var i Sverige i går og kjøpte en 3 liter hvitvin..!) ← Ja, kjøpte du ikke den til meg da..? Vinen altså.. Hehe... Jeg angra litt på at jeg ikke kjøpte no fyllemat før jeg blei henta... Var ikke helt det samme å sitte klokka to på natta, dritings, og spise en loffskive med Norvegia.. Og hadde ikke brus en gang... Bare farris.. Det var stusselig.. Hehe... Måtte jo sitte oppe en stund og nærme meg sakte, men sikkert status som mere edru hehe... Så K.E var kjempesøt på lørdagen og kjøpte med Cola på lørdagen etter han var ferdig med å dykke Og masse annet godt, spurte bare om det og brød så blei overraska Vannmelon, Westfaler skinke, makrell i tomat, masse godt Men nå skal jeg hoppe i dusjen og feire at jeg skal jobbe, wee, en dag, på Torp, fredagen... Ikke dårlig at de klarer å ringe mens jeg faktisk er hjemme.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 20. juli 2006 #535 Del Skrevet 20. juli 2006 Torp! Hvor da? Bra det detter inn noe. Vi har fått ny nabo over oss. Vi har jo vært skikkelig bortskjemte, han som bodde der før, var knapt hjemme siste året, (derfor han har flyttet ja!) og da han var hjemme, hørte vi ikke stort til han da heller. Mens hun som har flyttet inn nå har en haug med folk der hele tiden og spiller musikk så ikke vi trenger å ha på noe... Men, satser på at det er forbigående, hun pusser opp, det er ferie og vinduene står jo oppe for fullt over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #536 Del Skrevet 20. juli 2006 Jobbe i kafeteriaen på Torp... Men kan igrunn ikke si ja til noe mere der... Tenkte jeg kunne gå dit jeg, fra bussen liksom... Helt til jeg og kjære kjørte dit igår for å se... Det er ikke gangsti bort der, og den laveste fartsgrensa bortover der er 70.... Så jeg spurte mamma veldig pent om hun ikke kunne kjør meg dit imorgen... Så det kunne hun da.. Men får satse på jobbing andre steder da... Søker jo på litt forskjellig og... Så ordner seg vel... Ja dere får håpe det ordner seg med hu over vettu Prøve å sove nå jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 24. juli 2006 #537 Del Skrevet 24. juli 2006 Nok en helg over og nok en arbeidsuke påbegynt.. Om to uker skal jeg sove på denne tiden og nyte min første feriedag! Men jeg skal ikke klage denne uken, skal jo bare jobbe 3 dager og så dra til Glasgow! Det gleder vi oss til. I helgen var vi på Lillehammer, det var varmt der også. Lillehammer gågate uten et vindpust og 30 grader i skyggen er varmt! Mjøsa holder til og med 20 grader, det er ikke ofte tror jeg. Men ble ingen badetur på oss da. Tante A.K. og mannen feiret 40 år, så da var det fest lørdag. Kusine R satte opp håret mitt i selskapsfrisyre, det var morsomt! Tror aldri jeg har hatt oppsatt hår før. Hatt en fin helg du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #538 Del Skrevet 28. juli 2006 Hey snuppa Kan tenke meg at det var moro med privatfrisør hehe.. Tok du noen bilder eller? Nå er jo dere i Glasgow.. Heldige dere! Håper dere koser dere masse Sånn ellers så skjer ikke stort.. Bare jobber for Adecco, tragisk der jeg jobber nå... Sååå varmt, ikke no aircondition å prate om vaffal.. Så blir altfor varmt for meg der, med påfølgende hodepine, selvom jeg drukner meg i vann... Men men... Stikker en tur og møter venninne S nå jeg, skal spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 31. juli 2006 #539 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har ikke bilder av frisyra selv, men tanter har lovet å sende meg noen. Men det er jo ingen bilder bakfra, er jo det som er "interessant", forfra ser det ikke noe spesielt ut. Det var bra i Glasgow, men vi hadde antakeligvis det varmeste hotellet du kunne oppdrive! Vi var også en dag i Edinburgh, der var det veldig fint, men elendig shopping! Traska hele dagen uten å finne stort, så det var litt nedtur. Ellers var vi på den kuleste baren jeg har vært på, en slags Coyathe ugly/cowboy bar som du bare måtte bli glad av å være på (for en kveld i det minste). Søndag var det rett fra Glasgow til 40-årslag, så da fikk jeg proppet i meg mat og kaker nok for hele uka kjennes det ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 6. august 2006 Forfatter #540 Del Skrevet 6. august 2006 Heisann sveisann Ikke skjedd så spes mye i det siste egentlig.. Er hos kjærsten min nå.. Har fått utslett på litt forskjellige stder på kroppen... Irriterende... Bynte med litt på underarmen, så fikk jeg litt på brystet... Og til slutt så har jeg fått litt ovenfor armhulen.. Stikker til legen imorgen... Sjekke hva det er... :/ Er ikke no gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå