Mona Skrevet 13. mars 2006 #481 Del Skrevet 13. mars 2006 Æsj da, burde vel bestille snart du da, blir vel ikke akkurat billigere heller. Du kan godt låne penger av meg også. (Fra kredittkortet mitt ) Bare si fra søs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 14. mars 2006 Åssen blir det isåfall da.. Aner ikke åssen det funker.... Må jeg ikke ha kortet som bestilte billettene når jeg skal hente de...? Eller er kanskje bare på e-ticket det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 14. mars 2006 #483 Del Skrevet 14. mars 2006 Nei jeg setter inn penger på konton din jeg, så betaler jeg inn på kreditt konton igjen når du gir meg penger. Skal du ha det i Skandiabanken eller til en annen konto? Og hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #484 Del Skrevet 14. mars 2006 Hmm.. Nå har jeg spurt mor alt da... Så da får dere krangle om det... Eller kan jo sende mail til henne og si at hun ikke trenger allikevel.. Men trenger 2000 bare for å være på sikre siden... Skandiabanken funker fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 16. mars 2006 #485 Del Skrevet 16. mars 2006 Prøvde ringe mamma tirsdag kveld, men det var bare opptatt. I går hadde jeg ikke tid, var i Sverige, det ble skikjøp på impuls! Så da blir det nye ski på fjellet i helgen istedenfor sambos gamle. Skal på jentetur til Gol/Hemsedal, så får gå langrenn jeg mens de andre står slalåm Forøvrig har vi nok mat til å overleve en krig nå virker det som. Den frysen kan vi i alle fall spise på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #486 Del Skrevet 16. mars 2006 Nå har jeg sagt til mor at jeg låner av deg da hehe... Så du trenger vel igrunn ikke å ringe og krangle om det... Så bare å overfør når du har tid, så ejg får kjøpt billett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #487 Del Skrevet 19. mars 2006 Aiaiai... Hjemme fra hotell tur nå... Sliiiten... Har vært på Clearwater med Aaron... Reiste på fredag, kom tilbake idag.. Har vært på drive in kino, moro, vært på stranda, tatt boblebad, bada i svømmebasseng, vært en koselig helg, men sliiiten nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 20. mars 2006 #488 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei! Jasså, hotelltur i helgen, det var vel hyggelig. Vi var jo på jentetur, det var artig det. After ski var skikkelig harry, men det var nå gøy allikevel. Hjemme hadde jeg aldri gått på et sånnt sted, men for en jentetur en gang i året er det greit. Har spist og drukket så mye at magen fikk helt sjokk av normal mengde mat i dag! Får ta en svømmetur eller to i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #489 Del Skrevet 21. mars 2006 Hehe.. Hotelltur var kjempekos Ja magen fikk sjokk altså...? Skjer noen ganger det ja... Men nå skal denne jenta sooooove.... *hører på Hurt med Johnny Cash* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 21. mars 2006 #490 Del Skrevet 21. mars 2006 I dag har jeg tatt hudpleie, deilig det. Bare jeg får brukt opp kremene jeg har i skapet, skal jeg begynne med Decleor. Dyr fornøyelse, men det er forhåpentligvis bra! Skulle betale regning fra Skara nå, men Skandiabanken sier gironummeret er ugyldig! (På utenlandsbetaling, snøft.) Jeg kjemper mot søttrang (motstod vaniljefudge på jobb i dag) og skal gå å lage en kopp sjokoladete. Har allerede spist is, så får holde..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #491 Del Skrevet 25. mars 2006 Skal dere til Skara..? Har bynt å pakke tinga mine nå... Bah... Blir tungt det ja... Ikke no gøy heller.... Men men.... Bedre å få unnagjort nå så jeg kan slappe av litt siste ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 25. mars 2006 #492 Del Skrevet 25. mars 2006 Ja vi skal til Skara med bror T og M og prinsessen. Også sambos fetter, samboer og sønn. Det blir hardt å jobbe gjennom hele juli og første uken i august, 3 ukers ferie da... Men kan jo ta en langhelg og avspasere halve dager hvis fint vær i løpet av sommeren også da. Så vi starter ferien med nesten en uke hjemme, så Skara en langhelg, hjemme til torsdag, så er det Ålesund og bryllup. En uke hjemme til slutt. Vi har vært og sett på hus, jeg likte det veldig godt, men det blir nok for dyrt for oss, må gjøres en del. Æsj at det skal være så dyrt å bo! Var ute et par timer på tur i dag, deilig med litt frisk luft. Tok en øl på verandan i sola da vi kom hjem, så sovna vi tvert på sofan et par timer! Så bildet av Aaron, en skikkelig kuling! Også så fantastisk brun du så ut på bildet med slangen, klart du er det etter et år der borte, men har jo aldri sett deg så brun at det gjør noe da! Mandag til onsdag skal jeg til Tønsberg med jobben, work shop og samling med alle kundene som bruker samme systemprogram som oss på jobb. Det er jo program stort sett hele tiden, men tenkte spørre om mamma kan komme og møte meg tirsdag ettermiddag, har jo ikke sett henne siden jul. Venninne G har termin til onsdag også. Fortsatt god helg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #493 Del Skrevet 30. mars 2006 Så bildet av Aaron, en skikkelig kuling! Også så fantastisk brun du så ut på bildet med slangen, klart du er det etter et år der borte, men har jo aldri sett deg så brun at det gjør noe da! ← Hehe.. blei litt bekymra her jeg satt, tenkte, ehm, har jeg lagt ut no bilder av meg og Aaron noe sted, og slangebildet, hmm... Men så kom jeg så klart på ringo.. hehe en skikkelig kuling faktisk.... Og vel, er da ikke sååå brun altså... Men har da vært brun før og... Bare ikke så ofte Men på det bildet der er jeg nok litt ekstra brun pga hvit tskjorte, og det faktum at jeg sikekrt er møkkete som ett uvær ettersom vi "akkurat" hadde vært ombord på en luftbåt i sumpen, og var ikke akkurat reint det vannet da for å si det sånn, og våte blei vi!!! Du får kose deg når du skal til Tbg da, ja du er vel forresten hjemme igjen nå *riste oppgitt på hodet over tidsperspektiv som er helt på trynet...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 30. mars 2006 #494 Del Skrevet 30. mars 2006 Jo hadde det bra i Tønsberg vettu, møtte mamma og spiste på brygga tirsdag - så var det fest middag med 4 retter et par timer etterpå..! Og jeg som alltid har gjort narr av dem som er så dumme og fester så mye at de ikke orker å gå på kurs dagen etter - nå har jeg vært der selv... Det var jo god mat, glasset var aldri tomt, underholdning og trivelige mennesker, så jeg koste meg jeg.. Det var helt forferdelig i går. Egentlig var jeg på god vei til å bli med på nachspiel også, er glad DET ikke ble noe av! (Jeg stod opp og var med på det vi skulle da, men måtte bøye hodet over do et par ganger ja.) Så nå vurderer jeg å kjøre når vi skal ut med jobben i morgen.. Vel, jeg slipper det det, skal sitte på med ei, men tror ikke jeg gidder noe fyllekule nå. Vi skal spise, på kommunerevy og ut en tur etterpå. Nå skal vi ut og se premiæren til Lange flate ballær. Det blir kult håper jeg, masse action i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #495 Del Skrevet 30. mars 2006 Heisann du fagre elgroper... Ikke bra med for mye drikking vettu.... Jeg var ute på tirsdag og jobba onsdag, blei ikke mange timene søvn nei... Men blei ikke spysjuk vaffal, noe som for meg var greit... For er ett stykke å løpe til nærmeste do for meg iallefall... Og ikke særlig Disneyaktig hehe... Håper du får en fin helg vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 1. april 2006 #496 Del Skrevet 1. april 2006 Og ikke særlig Disneyaktig hehe... ← Ikke særlig representativt å være fyllesjuk på leverandør/kundetreff heller... I går var vi ute med jobben, det ble ikke kjøring på meg. Vi var og spiste, så kommunerevy, så ble vi med IT-avdelingen på "nachspiel," så dro vi ut en liten tur noen av oss. Jeg fant ut at det er så sjelden at vi er ute med jobben og nå var alle de "unge" med også, så jeg synes ville være med. Når er hjemreise dato?? Klems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 1. april 2006 Forfatter #497 Del Skrevet 1. april 2006 Hjemreisedato er 28 april... Hehe.. Aprilsnarr liksom.. Neida... Reiser om litt over en uke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 1. april 2006 #498 Del Skrevet 1. april 2006 Så du kommer hjem i begynnelsen av påskeuka? Men når er du på Gardermoen? Kanskje jeg kunne hentet deg, jeg skal jo til mamma i løpet av påsken i alle fall? Hun pratet om at hun håpet pappa kunne hente deg, men jeg tror han er på Lillehammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 4. april 2006 Forfatter #499 Del Skrevet 4. april 2006 Eh, så mamma håpa pappa kunne hente meg og SÅ kjøre meg til Sfj...? Hehe.. Okei... Vel.. Trur venninna mi skal hente meg... For du ahr vel ikke feie hele uka du...? Lander jo på mandag... Så fikser det sjøl vettu, går fint... Hehe.. Igår, altså søndag, var Tommy Steine i butikken, og jeg ekspederte ham Skikkelig koselig fyr det Hehe... Får skryte litt til stemor jeg da, siden hu er så "betatt" av ham hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 4. april 2006 #500 Del Skrevet 4. april 2006 Ja jeg tror mamma tenkte pappa skulle hente, hvis ikke jeg var helt i svima og har hørt feil. Men jeg har fri hele uken og kunne gjerne hentet deg. Men ordner du noe annet må du få lov til det! Jeg har i alle fall tenkt meg til Sandefjord mandag til onsdag, så det er bra du kommer hjem da! Torsdag eller noe drar vi til Lillehammer. I går svømte jeg, tre uker siden sist tror jeg, minst... Tida flyr og snart er det mandag igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå