evil eve Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #461 Skrevet 18. februar 2006 Wee!!!!! NÅ kommer de snart!!!!!!! Gleder meg jeg...? Neeeei...
Mona Skrevet 18. februar 2006 #462 Skrevet 18. februar 2006 Moro for deg med besøk snupp, dere får ha det moro! Jeg dro faktisk i svømmehallen kl ni i dag tidlig og svømte! Det var deilig det. Får to vennepar på middag i dag, blir koselig.
evil eve Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #463 Skrevet 21. februar 2006 Innom en kjapp tur nå før vi reiser nedover til Miami og Key West Er kos med besøk, men rart også.... Uvant er det.......
Mona Skrevet 22. februar 2006 #464 Skrevet 22. februar 2006 Miami, hm det høres bra ut. Har vært en tur på Greåker i dag jeg..!
evil eve Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #465 Skrevet 24. februar 2006 Miami, hm det høres bra ut. Har vært en tur på Greåker i dag jeg..! ← :grine2: Haha.... Ikke helt det samme nei
evil eve Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #466 Skrevet 26. februar 2006 Jaja... Imorgen er det jobb igjen.... Er litt sliten jeg nå... Slitsomt å ha besøk hehe... Så idag og igår kveld har jeg hatt litt jentetid og alenetid... Må innrømme det har vært deilig å bare slappe av igår og idag igrunn... Skal møte gutta igjen imorgen, siste hele dagen dems her, skal sleppe dem inn i parken før jobb... Så møter jeg de helt sikkert etter jobb... Middag eller no... Ikke vet jeg... Men nå tar jeg kvelden jeg gitt....
Mona Skrevet 26. februar 2006 #467 Skrevet 26. februar 2006 Ja ja, så er nok en helg over, det går fort! I dag har vi vært hos bror og hilst på lille niesen begge to. Hun er så skjønn, men så liten. Så det tar på å være guide ja Snart er det Norway next..!
evil eve Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #468 Skrevet 27. februar 2006 Ja tar på å være guide... Gjør det.... Men var kos da!!! Akkurat kommet hjem fra TGI fridays nå... Drakk en strawberry daquiri Da blei søstra di nesten full vettu, er jo rimelig voksne de drinkene der hehe... Ute og spiste med Frank og Marianne fra jobben. Trond var sliten etter lang dag i Epcot og MGM så han dro hjem for å sove Så imorgen reiser gutta, sendte med de en fullstappa sekk, fant ut at baggen ejg hadde pakka muligens var litt tung, så fullstappa en sekk med klær og klær og enda mere klær Ja fire uker igjen nå.... Ikke lange tida det nei.... Så skal få sendt litt ting hjem snart, men må finne ut hva jeg må skrive for å slippe toll, for nekter å betale toll på mine egne klær jeg hadde med fra Norge liksom...
Mona Skrevet 28. februar 2006 #469 Skrevet 28. februar 2006 Har besøket ditt reist nå eller? Du trenger vel ikke betale toll for å sende en pakke med klær vel? Men det kan bli dyrt å sende i alle fall da.. Så mye snø som det har kommet i dag har jeg ikke sett maken til tror jeg. Og ennå har vi hatt et par sånne snø snø snø perioder før i år også, men det som lå på bilen da jeg var ferdig på jobb i dag var MYE! Og veien jeg hadde parkert i var ikke måket på de siste timene, så var så vidt jeg kom meg ut av veien faktisk. Hm, kanskje jeg skal drikke Strawberry daquiri torsdag, da skal jeg møte nabo S fra 4. etasje Høybråten etter kurs i Oslo. Kan kjøre hjem fra togstasjonen etter noen timer da..! Kanskje.
evil eve Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #470 Skrevet 3. mars 2006 Besøket mitt er vel hjemme nå vettu Og de var litt fortvila over atte det var snøstorm i Sandefjord så flyet dems måtte lande i Oslo hehe... Så er glad for at jeg ikke reiser hjem helt ennå hehe....
Mona Skrevet 5. mars 2006 #471 Skrevet 5. mars 2006 Snøstorm ja, kollektivtrafikken i Oslo var ikke helt på nett den heller. Glad jeg beregnet god tid, kom bare akkurat frem i tide. Ja du kan jo håpe det har forsvunnet en del før du kommer hjem. I går var vi ute en tur, men voerspielet var jo morsomst som alltid. Ser du noe til Aaron om dagen da?
evil eve Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #472 Skrevet 5. mars 2006 Heisann Snø, brr..... Kaldt..... Her, sol og varme, trur jeg foretrekker her for å være helt ærlig Så klart jeg fremdeles møter Aaron.. Bare gidder ikke skrive om det alltid.. Blir så ensformig, som at det er alt som skjer i livet mitt liksom hehe... Mandag, møtte a, onsdag møtte a hehe skjønner? Men han var veldig søt da han var på besøk igår Hadde med gitar, spilte og sang for meg Og idag skal vi på stranda med dattern hans, hehe, stranda i mars, du hater meg gjør du ikke det
Mona Skrevet 7. mars 2006 #473 Skrevet 7. mars 2006 Og idag skal vi på stranda med dattern hans, hehe, stranda i mars, du hater meg gjør du ikke det Det var vel å ta i, men en liten er på sin plass kanskje! Har vært på kino nå og sett Brokeback Mountain, vet ikke helt hva jeg synes. Den var lang, godt spilt, men litt snålt. Får sympati da. I går vasket jeg, i morgen skal jeg på café og det betyr lite lesing (og trening) denne uken også... Søndag brukte jeg hele dagen på å lese 25 sider på engelsk..
Mona Skrevet 8. mars 2006 #475 Skrevet 8. mars 2006 Jo mer jeg tenker på det jo mere æsj blir smileyen - vi bytter den ut med !
evileve Skrevet 9. mars 2006 #476 Skrevet 9. mars 2006 Hehe.. Flink jente Nå er søstern din redusert.... Hehe... Var vel litt for full for mitt eget beste igår... Stod oppe på stolen og dansa og shaka som pokker, i kort skjørt, yes yes... Var moro det ja... Men hodet lider for det idag gitt....
evil eve Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #477 Skrevet 10. mars 2006 Jaggu, ja var da meg som skrev igår, men ikke helt sikker på hva som skjedde der nei hehe... Men men.... Urk... Var sååå ødelagt i hele går... Var ikke i nærheten av morsomt en gang.... Våkna idag og var fremdeles litt shaky, men ordna seg etter en dusj Idag fikk jeg nesten hjerteinfarkt... De folka som driver housing for oss, de trodde jeg skulle reise idag, så jeg hadde nesten ikke leilighet idag nei.. Men fikk ordna med folka...
Mona Skrevet 12. mars 2006 #478 Skrevet 12. mars 2006 Jasså nesten husløs. Og har fått kjenne hvordan det føles å være fyllesyk! Jeg sitter inne i det fine været og må skrive oppgave, ski frister mye mer! Men men, må prøve bli ferdig i dag, da oppgave skal leveres onsdag. Så her har det vært lesing og lite sosialt i helgen, men gode middager da! Pizzahorn og indrefilet. (Og riskrem.) Har du laget pizzahorn og imponert litt der borte da? Det er så godt det.
Mona Skrevet 12. mars 2006 #479 Skrevet 12. mars 2006 Fikk med sambo og gikk en liten tur i nabolaget som pause i skrivinga, deilig med litt frisk luft. Er nesten ferdig med oppgaven, bare litt finpussing igjen, så er fornøyd! Har vært hos sambos foreldre og spist kaker, det var deilig å komme ut litt etter en lesehelg. Natti natt.
evil eve Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #480 Skrevet 13. mars 2006 Hey Nå er oppholdet mitt forlenga med to uker, de trengte meg til å traine de nye som kommer..., nice to be appreciated Problemet nå er penger til flyreise... Blir jo dyrere og dyrere jo nærmere påske jeg reiser... Men men... Kan jo høre om mamma kan låne meg en lapp eller to som hun får igjen når jeg er hjemme, får jo en final paycheck på rundt 1000 dollar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå