evil eve Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #441 Del Skrevet 31. januar 2006 Hmm.. Ringt meg inn for andre dagen på rad nå... Orka ikke gå på jobb... Har hatt øreverk i nesten en uke nå, så gadd ikke gå på jobb enda en dag med det da.... Men får vel dra meg inn på jobben imorgen, skal ha en klasse, får nye kasser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 31. januar 2006 #442 Del Skrevet 31. januar 2006 Øreverk er no herk! Håper du blir bedre fort. Hva mener du med å ha en klasse, skal du undervise i nytt kassesystem? Nå har jeg trent for siste gang (i år) der jeg har vært siden jeg flyttet hit. Får se om det blir noe svømming nå da. Har betalt for et år, så får bruke det og vel. Ellers kan jeg ikke huske sist jeg gikk hjem fra jobb kl halv fire som jeg skal, så avspasering til gode vokser seg fort! Jeg synes det er deilig med litt fri til gode, men jeg skjønner ikke helt når jeg skal få tid til å ta det ut. Nå er det extra, tenk om jeg er rik! (Ha ha.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #443 Del Skrevet 1. februar 2006 Ja vi skal få nytt kassesystem, så må ha opplæring av det.. Trur det blir touchscreen eller no annet jall... Som jeg kanskje får brukt i to uker før jeg reiser.. Men men... Får betalt for klassen, så hvorfor ikke... Ja kanskje du er rik, får søstern din no penger da eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 1. februar 2006 #444 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Å, jeg har nettopp sett den nydeligste film; "Stolthet og fordom." Jentefilm, og så fiiin! Jeg ble ikke rik i går forresten, et tall fra bilde. Har du fått mail med bilde av baby? Nudelig vel. Endret 3. februar 2006 av Mona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 2. februar 2006 Pride and prejudice...? Den med Keira Knightley..? Så den da den kom ut her, kjempefin Nei jeg fikk ikke opp bilde jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #446 Del Skrevet 3. februar 2006 Kan sende meg bilde du vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 3. februar 2006 #447 Del Skrevet 3. februar 2006 Stolthet og fordom da, er nå endret! Skrev for jeg. Bilde er sendt fra mobil. Lite, men fikk det opp jeg. Det bror prøvde å sende fikk jeg ikke opp. Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #448 Del Skrevet 4. februar 2006 Søt vår lille søte niese er da Vet de noe navn eller..? Send på pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 5. februar 2006 #449 Del Skrevet 5. februar 2006 Gleder meg til å se henne, det er ennå over en uke til jeg skal til dem. I går var vi borte på middag, så sov vi hos svigers som er rett i nærheten, de er på Lanzarote. Så i dag har vi tatt boblebad og kost oss. Nå skal jeg se om jeg finner hotell til oss når vi skal i bryllup i Ålesund i sommer. Vi skal i to eller tre bryllup til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #450 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg håper du får tatt noen bilder jeg da hehe... Litt lite det du sendte meg fra mobilen Ellers så har jeg funnet ut at når jeg kommer hjem, skal jeg spise alt jeg har hatt lyst på i, hmm, to uker, så er det tilbake til spise vanlig og krympe litt mere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 11. februar 2006 #451 Del Skrevet 11. februar 2006 Får prøve huske kamera ja. Har ikke noe bedre bilde av henne jeg heller, og må jo ha det! Jeg er ikke så flink med maten og godisen nå. Jeg vet det er bare å bestemme seg, så jeg får gjøre det snart! Gikk bra i tre uker, men så kom sambos bursdag med enorme mengder godter som vi fortsatt har igjen av. I går hadde vi sambos fetter på middag, hadde chineese wokaktige greier, det var godt. Fint å få foret ungkarene litt! Nå skal jeg lage pizza, bare slappe av hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #452 Del Skrevet 11. februar 2006 Jaggu, nå er du innom samtidig som meg gitt Hehe... Nei skal ikke være lett når man har mat og godis som er fristende rett under nesa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 12. februar 2006 #453 Del Skrevet 12. februar 2006 I dag har vi gått på ski! Er jo ikke akkurat vant til det, så går ikke fortest, men det var deilig. Var ute et par timer og hadde kakao, muffins og kvikk lunch i sekken. Etterpå tok vi boblebad hos sambos foreldre som fortsatt er på Lanzarote. Da vi hadde tenkt oss ut av badet allikevel, gikk hovedsikringen - det ble mørkt! Nå er det nattan snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #454 Del Skrevet 13. februar 2006 Bah... Hvorfor kan ikke jeg bli orntli frisk.. Ringt meg inn syk idag også... Dette blir andre call in runde på to uker... Blir fattig jeg... Men får skattepenger om noen dager, så går greit... Men er kjipt... for er tom for medisin fra mamma nå, og svenskedråpene biter ikke på øreverken... *vondt* Hmm.. Skal på Walmart og kjøpe inn mat til imorgen... Skal lage middag til Aaron Biff strimler og grønnsaker, bearnaise saus, poteter... Ikke helt sikker på åssen poteter ennå... Men blir nok bra *bli frisk* Snart besøk fra NORGE!!!!!! Blir sååå bra!!!! Og snart hjem, 24 mars er programmet ferdig, da har jeg ikke no sted å bo emre så da blir det hjem!!! Blir trist, og godt... *skyve det bort fra tankene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #455 Del Skrevet 14. februar 2006 Bah.. Rydde er såååååååå kjedelig..... Hvordan kan jeg være jomfru jeg da tro... Når rydding er sååå kjipt.... Men har bynt å kaste ting, kasta hel eske istad med bare jall og søppel... Har leilighetsinspeksjon imorgen og da er det jo en fordel at leiligheten ikke ser helt bomba ut.. Men orker ikke alt idag, så blei litt kaste ting i pose og legge det i skuffen, tar det imorgen, men men, skal jo være hjemme da og så ække så farlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 14. februar 2006 #456 Del Skrevet 14. februar 2006 Er du ikke frisk da vennen, håper du er bedre. Ja det blir vel stas med besøk og kanskje litt kos å komme hjem etterhvert også! Ble maten god? Vi har vært i Sverige i dag og fyllt opp frysen. Nå må jeg legge meg, skal møte kolleger kl 07.00 i morgen og kjøre til Oslo. Gjesp... Må henge opp tøy først også. Natti natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #457 Del Skrevet 14. februar 2006 ikke laget mat ennå da klokken bare er kvart over seks, og Aaron fremdeles er hjemme hos seg selv.. Men skal bynne å kutte opp kjøttet og gjøre det klart snart.. Har kuttet opp jordbær og laget vaniljesaus Og pratet med mamma, etter du var ferdig Blir kos å komme hjem, men blir trist å reise herfra også Got to go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 15. februar 2006 #458 Del Skrevet 15. februar 2006 Å, lille niesen vår er nydelig vettu, ble en anelse verpesjuk må jeg innrømme. Men sambo vil ikke prate om det en gang. Fikk parkeringsbot i dag, litte surt når du har kjørt i forbindelse med jobben. Kjørte feil flere ganger gjorde jeg også, litt møkkadag egentlig, bortsett fra titten på babyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #459 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja niesen vår er kjempenydelig!!!! Og var fine bilder, og savna plutselig pappa kjempemasse da jeg så bilde da Gleder emg til å komme hjem og se dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 17. februar 2006 #460 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja det blir stas å få deg hjem nå. Men jammen har det gått fort også! Nå er det fredag, sambo og en kamerat tar noen øl og skal ut en liten tur. Jeg må få lest litt, blitt lite med det i det siste. Dessuten synes jeg det er gørr ute på fredager. God helg vennen! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå