Mona Skrevet 15. januar 2006 #421 Del Skrevet 15. januar 2006 Da er det søndag alt da, helgen går så fort. Fredag slappet vi av hjemme, det var veldig deilig. I går var jeg ute og handlet, på kvelden var vi på bursdagsvoerspiel og ute en tur. Det var hyggelig. Nå skal vi til svigers å spise boller! Nam nam. Også må jeg bare fortelle at jeg ikke spiste godis på voerspielet i går, jeg pleier jo å tømme skåla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #422 Del Skrevet 16. januar 2006 Grattis Er det bare meg som syns det er rart at mamma bytter etternavn no så veldig....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 16. januar 2006 #423 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg tolker det vel som at dette er det siste etternavnet hun har tenkt å ha, derfor tilbake til noe hun "stammer fra." Men jeg også ville vel synes det var naturlig å ta tilbake pikenavnet sitt, men det er jo fritt frem i dag det..! Jeg føler meg fortsatt full i magen av alle bollene jeg spiste i går. Men det var veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #424 Del Skrevet 17. januar 2006 "Stammer fra"...? Har aldri hørt etternavnet før jeg... Og sjekket tlfkatalogen, ingen andre som heter det heller... Men men.. skjønner jo tankegangen da Ikke bra med for mye boller vettu Nå er søstra di nede i en fem str mindre kjole/bunad enn da hun dro hit... Strange though.... Bare gått ned i cm ikke vekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 17. januar 2006 #425 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er pikenavnet til mormor, og jeg tror ikke flere heter det nei, ikke i telefonkatalogen i alle fall. Du så mye tynnere ut på bildet jeg ba deg sende ja. Og cm er mye viktigere enn vekt! Muskler veier mer enn fett og og er mye bedre for hjertet. I går var vi i Sverige og handlet godter og stroganoff for et par tusen..! Går alt det godteriet med til lørdan gir jeg meg over! Også kjøpte vi en "sekk" med dopapir (7 pakker) som kostet "ingenting" på OBS. Det syntes sambo var flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 17. januar 2006 #426 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det mulig til dum katte, dro meg seg en levende due inn da. Den er jo faktisk ganske stor! Den var enten skadet eller i sjokk, jeg tok den i et håndle og satte den oppå noen paller i hagen. Men jeg måtte "dytte" den av håndlet, jeg kunne klappe og ta på den så mye jeg ville, den rørte seg ikke. Så da stengte jeg min og naboens katt inne et kvarters tid før de slapp ut igjen. Nå er det halvannen time siden, og jammen står ikke dua der ennå. Den fryser vel i hjel da, jeg slår den i alle fall ikke i hjel når ikke jeg vet om den har det vondt eller ikke. Det er jo haugevis av katter i naboområdet, jeg som hadde håpet den hadde fløyet sin vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 18. januar 2006 #427 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg må bare fortelle at vi forbarmet oss over dua da den hadde stått på samme flekken i 6 timer. Den har bodd i kjelleren i natt, men ikke spist. Levde i dag tidlig, men var død da vi kom hjem fra jobb. Så da så. Har trent og er veldig fornøyd. Må fjerne en stk katt fra fanget så jeg kan gå og dusje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #428 Del Skrevet 19. januar 2006 Oi, pikenavnet til bestemor ja Makes more sense sånn plutselig da Hmm.. Jaja, synd at dua døde, men sånn går det liksom... Ikke noe å gjøre med det! Nå har jeg endelig "graduated" og fått Mikke ører med snor og greier Var graduation for de som kom i mars idag, ja bli jo igår for deg etter klokka vaffal Fra 08.00-11.00 Tidlig jah.... Og fant ut at det var kjempesmart å ikke sove før jeg skulle dit da hehe... Så dro på Jellyrolls og var der til stengetid, dro en liten tur innom en fest da vi kom hjem.. Så dro jeg hjem, hoppa i dusjen, og venta på Rikke som skulle ha "champis" frokost med meg.. Var kanskje litt overdrevet å be hun komme klokken fire, hehe, asti og gilmore girls var planen vår i de litt over tre timene til vi måtte gå og ta bussen til hotellet... Fant fort ut at Asti ikke er vennen min lengre, smakte ikke akkurat godt liksom... Men men... Og Rikke sovna hehe... Jeg derimot sov ingenting og bynner nå som klokken er ni på kvelden, å være litt klar for senga siden jeg ikke har sovet siden igår klokken åtte på morran hehe... Vært sammen med Aaron idag fra ca 12 til 20 Kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 19. januar 2006 #429 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg skjønner du får trena partyformen der borte. Ikke bli alt for glad i Aron nå da... Hyggelig at dere koser dere da. Jeg har jobbet på spreng i dag for å ta fri i morgen. Det skal bli deilig, nok å henge i med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #430 Del Skrevet 21. januar 2006 Ikke bli alt for glad i Aron nå da... Hyggelig at dere koser dere da. ← Kan ikke alle andre en meg roe seg ned på akkurat DET punktet da..... Blir så lei... Nei vi har ikke planer om å gifte oss, stifte familie og få oss bikkje liksom... Men alt som har med meg og han å gjøre, har da virkelig med oss to å gjøre... Og tar alt akkurat som det kommer... *mange meter oppgitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 23. januar 2006 #431 Del Skrevet 23. januar 2006 *mange meter oppgitt* ← Så oppgitt og litt til da! Ok, skal ikke bry meg mer jeg. Men ingen gjør det av vond vilje da vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #432 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Nei jeg vet det... Blir bare litt oppgitt... Har det veldig koselig, og syns det er kos... Så blir bare litt oppgitt av hele situasjonen.... Endret 24. januar 2006 av evil eve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 24. januar 2006 #433 Del Skrevet 24. januar 2006 Ja ja, det er nå en gang sånn at en ikke velger når følelsene vekkes til live. Kose deg videre du. Da er 30 årslaget over og godt er det. Det var vellykket, men nokså slitsomt også! Og mulig til uflaks og rot som denne helgen skal du lete lenge etter! Jeg hentet nøkkelen til der vi skulle være på fredag formiddag. Da vi skulle dra dit og ordne på kvelden var nøkkelen borte. Så vi måtte ringe og hente en ny.. Pinlig kan du tro og stakkars sambos fetter som skulle hjelpe oss satt i bilen utenfor og ventet en time på oss... Siden vi hadde mistet nøkkelen, turde ikke vi være til mere bry, og du har kanskje fått med deg at det har SNØDD i helgen. (Og regner bort nå for f..) Det ble måket fredag, men var like ille igjen lørdag. Så vi dro for å se om det var måket i to tiden, det var det ikke. Ut å låne varebil og snøfreser, og da vi kom tilbake var det måket! Det er greit nok, spart tid sier jeg. Sambo kjører for å levere dette igjen, jeg kjører hjem for å ordne meg. Parkerer hjemme og finner ut at jeg har sambos bilnøkkel i veska. Ut igjen og møte han, så istedenfor halv seks som vi hadde tenkt å være på plass, var vi der ti over halv syv. Første gjest kom kvart på syv. Men det gikk nå bra, maten ble bare en halv time forsinket i forhold til det vi hadde tenkt, og jeg tror alle koste seg. Vi har jo ikke blitt tanter ennå da, noen dager over tiden nå. *Venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #434 Del Skrevet 26. januar 2006 Hey Bra at alt gikk bra til slutt da!!!! Hilse gratulerer med dagen til din kjære på etterskudd for meg Kan ikke vi bli tanter snart da..... Usj.... Fått tanta her i gården vaffal... Vondt i hele meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 26. januar 2006 #435 Del Skrevet 26. januar 2006 Vi fant nøklene fra helgen! De lå ved postkassa, så akkurat nå er jeg glad snøen gikk fort. Så jeg fikk levert dem i går, det var deilig. Jeg skal slutte å trene der jeg er nå, blir alt for dyrt for en dag i uka. Skal begynne et sted hvor det er billigere, nærmere meg og dermed mindre tiltak å komme av gårde, dessuen kan jeg svømme også. Så får vi se om jeg kommer meg noe oftere av gårde da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #436 Del Skrevet 27. januar 2006 Kan ikke vi bli tanter snart da..... Hehe.... Vært i Epcot og MGM studios idag med Rikke Var kos!! Prøvde å finne en genser til venninna mi, men de hadde ikke no Ole Brum gensere der nei.. *sukk* Hvor skal jeg finne det da da tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 27. januar 2006 #437 Del Skrevet 27. januar 2006 Da er vi endelig tanter!!! I morgen skal vi til venninne L i Jessheim på innflytningsfest. Kanskje vi får tatt en tur innom sykehuset. God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #438 Del Skrevet 27. januar 2006 TANTE!!!!!!!!!!!! Hehe... Kjøpt no kjempesøtt no jeg hihi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 29. januar 2006 #439 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja jeg er veldig fornøyd med klærne jeg fant i går, kult antrekk med olabukse med noen røde knapper/effekter på, rød body og rød og hvit stripete jakke til. Nå blir det moro å se på babyklær fremover, spesielt til jente da.. Men i dag har jeg vært så fyllesyk at sykehusbesøk ble det ikke på oss... Det slike dager jeg sier "aldri mer..." Var artig i går da, vi var en liten tur ute på Jessheim også, akkurat det kunne vi spart oss syntes jeg, men fikk følge på gjengen. Totalt var det artig. Også hadde de en kattunge på ca 10 uker fra Blondie, den var såå nydelig! Grå og kjempesnill/kosete. Jeg fikk så lyst på, men sambo holder stand og mener en er nok! Jeg synes jo egentlig det selv også, men akkurat Blondie kunne jeg tenkt meg en kattunge fra. Det var en i kullet som hadde fargene til Blondie, den skulle jeg hatt. Men det er en som gikk i klassen min som har fått den, så det er litt artig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #440 Del Skrevet 29. januar 2006 Hehe... Ja en katt er vel kanskje nok.. Har kjøpt no greier da vettu.. Håper bare de passer når jeg komme hjem, men de burde jo det hehe... Kjøpte litt stort siden snuppa var litt stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå