evil eve Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #401 Del Skrevet 17. desember 2005 Heisann søs! Nei jeg får besøk av Frank, storefrank, og Trond, kompis av frankene og meg Så DET blir kos vettu!!!! Ja får håpe det bynner å snø på julekonserten nå også!!! Ha en god helg søstern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 19. desember 2005 #402 Del Skrevet 19. desember 2005 Da er helgen over og jeg er trøtt på mandags morran! Sov uforskammet lenge lørdag, men søndag og mandag ble det heller lite søvn. :icon_frown: Har fått gjort det meste jeg skal hjemme da, mangler litt som burde bli ferdig i dag. Også må jeg en tur til ut for å handle. Var på Sjøsiden i Horten i går sammen med venninne L og søstern. Var nok folk ja. Det snødde ikke da vi kom ut av julekonserten i går, men jommen var det - 9,5 grader, brrr. Snødd litt i natt og er bare 1-2 minus nå. Så da går vel den snøen bort igjen. Håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #403 Del Skrevet 20. desember 2005 Usje da.... *sende litt snøvibber bortover havet til deg jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 21. desember 2005 #404 Del Skrevet 21. desember 2005 Jo takk, her er isete og kaldt. I går trena jeg faktisk, er så fornøyd med at jeg fikk tid til det rett før jul. Trente ikke forrige uke da. Vurderer å si opp og begynne et billigere sted hvor de har svømmehall også. Jeg har jo bare trent en dag i uka og ikke det alltid en gang siden sommer. I dag har vi ingen planer og det er så deilig. Det eneste som gjenstår til jul er å støvsuge og en klesvask. I morgen skal vi til sambos foreldre og spise grøt. Fredag drar jeg til Sandefjord og hilser på mamma før bror og jeg reiser til pappa. Nærmer seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 23. desember 2005 #405 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei vennen! Vil bare ønske deg GOD JUL! Dere får holde sammen og kose dere masse. Klems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2005 #406 Del Skrevet 23. desember 2005 Innom for å ønske deg en god jul jeg søta! Blir jobbejul på meg i år...så det blir ikke så mye avslapning som jeg hadde håpt på..sånn er det bare!! Håper jula bli fin over there! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #407 Del Skrevet 23. desember 2005 Heisann Madden mor Skal jobbe i jula jeg og gitt... Har fri idag og imorgen, men 1 dag er det rett på jobb igjen Men men.... Er vel like greit det siden jeg ikke er hjemme med familie og venner i Norge.... Ta deg forresten en titt i Norsk Ukeblad denne uken om du har muligheten Ønsker deg en riktig god jul vennen!!!! Burde vel egentlig kjøpt en disney snøkule og sendt til deg kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #408 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 27. desember 2005 #409 Del Skrevet 27. desember 2005 Hei vennen! Hvordan var juleaften for dere over there da? Her har det gått i ett i jula. Vi hadde en hyggelig juleaften hos bror og samboer, men jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke tenkte tanken å invitere mamma til Fredrikstad så vi kunne vært sammen med sambos familie. Men men, det er for sent nå, det slo meg 1. juledag da jeg pratet med mamma, at hvorfor i all verden gjorde jeg ikke det? Det er siste julen sambo og jeg feirer hver for oss også. Det føles litt merkelig å ikke være sammen. 1. juledag var vi hos sambos foreldre på middag, i går hadde vi voerspiel her, også var vi ute en tur. Byen var ikke noe, men voerspiel var koselig. I dag har det ikke blitt gjort mye fornuftig, lå til langt på dag og har bare slækket. Vært ute og handlet da, og vært innom "lillebror" fra Oslo som selger fyrverkeri i Sarpsborg i romjulen. I morgen skal vi hente bestemor i Moss også skal vi til mamma. Torsdag reiser vi på fjellet og skal feire nyttår der. Det blir annerledes, men sikkert koselig. Håper på avslapning og lite stress. Forsatt god jul til deg og godt nytt år. Klems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #410 Del Skrevet 28. desember 2005 Heisann Joda, jula her var... Spesiell.... Men var da kos også da!!! Først våkna jeg tidlig for å se på reisen til julestjernen... Bildet hoppa litt så jeg hørte bare på lyden... Så sovna jeg gitt Noen timer etter hadde vi julefrokost, kos Så prata jeg jo med dere... Så så jeg litt film og fant ut at jeg ville ringe mamma og ønske god jul Prata med mamma i en time jeg Hun hadde visst bare slappet av og kosa seg litt, tatt ett langt bad og ett glass vin... Så det gikk nok bra skal du se... Er nok litt deilig å være litt alene midt oppi alt som skjer og vettu... Bare være alene og slappe av.... Så du burde vel ikke ha sånn innmari dårlig samvittighet Trur nok ikke mamma tenker f*** ta deg som ikke gadd å være i Fredrikstad med meg liksom... Etter å ha prata med mamma, så bynte jeg så smått å gjøre meg klar til å reise til Epcot... Jeg og Marianne dro sammen.. Vi var liten tur innom Norge og så føyk vi bort til Mexico og kjøpte oss en margarita vær Så kosa vi oss med den før vi så på fyrverkeriet... Så bar det strake vegen opp til VIP losjen til Norge Der satt vi og kosa oss med brus, SOLO, før vi spiste julemat som bestod av Ribbe, poteter, pinnekjøtt, stekt rødløk, kålrabistappe, pølse i brød og no mere greier Jeg spiste ribbe, poteter, rødløk, kålrabistappe og seff en pølse i brød Etterpå spiste jeg litt riskrem, en vaffel og no seigmenn Ribba var helt grei, hard men seig svor Gleder meg til orntli ribbe jeg ja Var der til rundt 12, da kom nissen og delte ut godtepose til oss, så sa jeg takk for meg og reiste hjem og la meg... Kom hjem, og der var det full fest.. *sukk* De engelske jentene hadde julemiddag, og de hadde akkurat bynt å spise da jeg kom hjem nærmere halv ett... Men gikk og la meg jeg da, og fikk utrolig nok sove... Skulle jobbe tidlig dagen etter.. Jeg åpna ikke julegavene før på kvelden 1 dag Søt den magneten jeg fikk av deg Fikk også skjønn postkortkalender av pappa og Heidi og litt forskjellig av de jeg bor med, bl.a en flaske med Voss vann av hun ene engelske jeg bor med, noe som mest sannsynlig er det dyreste vannet EVER hehe... Var det eneste hun fant som var norsk.. Hun prøvde nemlig å finne noe fra hjemlandet til alle sammen *søt* Men nå skal jeg visst ut en tur... Så får gjøre meg klar jeg da!!! Ha en fin nyttårsfeiring!!!! Og hils mamma, sambo, bror, bestemor og alle andre du måtte møte som jeg kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 2. januar 2006 #411 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei vennen! Da er nok et år over og det er ikke så lenge til du er hjemme. Det var hardt å gå på jobb i dag, vi var sent hjemme i går. Men det var min første dag som fast ansatt da! Vi dro til Trysil torsdag og har hatt det veldig koselig. Fikk gått en liten time på ski nyttårsaften, jeg er jo elendig på ski, men jeg er glad vi kom ut en liten tur. Har spist så mye at jeg føler meg helt dårlig.. Nå får det være slutt! Så får vi se hvor lenge det varer denne gangen da.. Jobbet nyttår du vel? Du fikk kanskje med deg fyrverkeri allikevel, det blir ikke det samme for deg i Norge etter det du er vant med der tenker jeg. Nå får vi pakke ut etter helgen, får dilla av å ha alt utover stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #412 Del Skrevet 5. januar 2006 Jobba til halv seks, blei i parken en time og venta på noen andre som og skulle hjem Så dro vi ut og spiste Så dro vi til parken for å se fyrverkeri ;)Fyrverkeri i Norge blir nok ikke helt det samme igjen nei.... Men var kos feiring med venner... Tidlig kveld på denne jenta, jobba tidlig 1 dag, wehey... Nå er søstra di innmari trøtt og finner vel køya snart... Om jeg ikke blir oppe bare på æsj da... Men er vel en stund til andre kommer hjem fra byn så det er nachspiel nå vel, hmm.... Vært ute med en koselig fyr idag jeg da, tok noen drinker Skikkelig gentleman som åpnet dører og gikk ut og åpnet døren for emg da jeg skulle hjem hehe... Skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 5. januar 2006 #413 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg er litt stressa om dagen jeg, det er så mye jeg må få gjort på jobb innen helgen. Overtid i går og i dag, men i morgen nekter jeg, ingen overtid fredager! Har trena i dag og er veldig fornøyd med det. Min 4. dag uten godterier også. Men i morgen er det helg, gleder meg. Har ikke store planer, men må få ryddet ut jula og vasket. Hadde håpet på en skitur en av dagene, men spørs om det er nok snø vel. God helg søstra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #414 Del Skrevet 6. januar 2006 Skiturer er for pyser.. Idag trur jeg at jeg skal se på drømmen om Narnia, du vet de gamle seriene som gikk på nrk i romjula før..? Har kjøpt de Så gleder meg masse Så har søstern din vært på kino med skjønne mannen, ut og spist, og sett film etterpå Hvorfor må jeg møte koselig menn når jeg reiser hjem snart da... Men er kos å være sammen med ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 7. januar 2006 #415 Del Skrevet 7. januar 2006 Hm, er det ikke sånn da, en møter noen når det "minst" passer, eller når en ikke hadde tenkt til det. Men det er hyggelig allikevel da. Er han amerikansk? Drømmen om Narnia har gått på kino en stund og er blitt populært igjen her også! Kult at jeg fikk Charlie og sjokoladefabrikken til jul da. Har ikke fått sett den ennå, hadde tenkt i går, men det ble for sent. Nei, nå er klokka over tolv og jeg har vaska og rydda til nå, fortsatt ikke ferdig, men litt lørdagskveld må en ha! Prats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #416 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei Joda, han er amerikansk, ekte Florida gutt Passer ikke så godt nei, men er veldig koselig da... Men men... Narnia ja, var den filmen vi så på kino.. Så var rart å se den gamle filmen etterpå da vettu, så den igår Får håpe den funker på dvd spillern deres da den filmen.... Hva syns alle sammen om gavene...? Hadde pappa og H trollet fra før av...? Var ikke helt sikker, men håpa jo de ikke hadde det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 8. januar 2006 #417 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg prata nettopp med mamma og fortalte at du hadde vært på date, så nå skulle hun hive seg på mailen sa hun. Alle likte gavene, masse fint! Tror ikke pappa hadde trollet, hørte ikke noe om det i allfall. Store stebror synes bamsen til baby'n var søt og. Dessuten syntes han trollet var kult, siden han måtte blåse på håret for å se øynene. Og artig med julestrømper. I dag har vi vært en "krampetur" i skogen. Skulle ut å gå tur og grille en gjeng, men vi kom så sent i gang, så vi rakk akkurat å gå til plassen, grille to pølser, drikke kakao så måtte sambo og jeg fly tilbake for å rekke bursdag. Virker forresten webkameraet ditt? Nå virker vårt, så kan vi prates en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 11. januar 2006 #418 Del Skrevet 11. januar 2006 Buzy om dagen eller? Opptatt med dating?!! Her forbereder vi oss litt til sambos 30-årslag om halvannen uke, ellers er det deilig med litt rolige dager etter julen. Får nyte det mens jeg kan, snart begynner lesinga igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #419 Del Skrevet 12. januar 2006 Hehe nei, har vært busy med jobbing Ja snart blir din sambo 30, og snart blir vi tanter *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #420 Del Skrevet 12. januar 2006 Åååååh Vært ute med Aaron nå Vi dro på starbucks, gikk litt rundt på outleten og knota.. Så kjørte vi litt rundt for å prøve å finne Little Lake Bryan, så gav vi opp og dro til ett museum som ligger like ved der jeg bor.. Var juleutstilling der hehe.. Og så dro vi og gikk en liten tur på mickeys retreat, og guess what, hehe, Mickeys ligger ved Little Lake Bryan Sitter her og er glad, henne som jeg og min kjære Kallorilla trente sånn smått med, fikk en liten gutt igår Kjempekos da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå