Gå til innhold

Mine rare tanker

evil eve

Anbefalte innlegg

Ja vi skulle jo rydde loftet i påska skulle vi ikke...? Hehe.. Blir intr... Eller no... Så du kommer mandag...? Får sjekke ut om jeg får fiksa eller ikke vettu...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg regner med å komme mandag. Men så kom jeg på at det ikke er lenge til neste oppgave skal leveres på skolen, må være ferdig før dåpen. Så egentlig burde jeg vært hjemme og skrevet oppgave de dagene Ole jobber. Men da må vi dra til helgen isteden, og det betyr jo at jeg ikke får sett deg i påsken, med mindre du blir med til Lillehammer. Og da er det bare en helg igjen før dåpen, da skal vi på seminar med jobben også må jeg i alle fall lese, da ser jeg deg ikke før dåpen, alt for lenge til! Så ja, jeg tror jeg kommer mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når lander du? Vil gjerne vite det samme om jeg skal hente deg eller ikke! Og jeg regner med du gir meg beskjed snart hvis jeg skal hente deg. Kan hende jeg drar over søndag hvis ikke jeg skal hente deg, men jeg stiller gladelig så klart. ;)

Endret av Mona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla :)

Jeg lander 12.20, og jeg har allerede fiksa meg kjøre, men takk som tilbyr deg :klem:

Nå er det pakking for fulle mugger her... Ikke no gøy... Trur det blir overvekt selvom jeg allerede har sendt hjem to esker :grine: Men men... *krysse fingrene for at de er snille med meg...*

Hehe.. Så du stikker kanskje over på søndag..? Ja da er du jo der når jeg kommer på mandag da :) Vi gleder oss til å rydde loftet gjør vi ikke...? Hehe...

Men nå må jeg pakke videre... Og lage no kort til de jeg har jobba med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det ikke lenge igjen til du drar. Gleder meg til mandag! Jeg forstod på pappa at du også kommer dit påskedagene? Koselig det.

I går feiret vi påskeferiestart, ba inn noen folk på impuls og plutselig var det en liten fest her. :danse:

I morgen reiser jeg over, skal til venninne G på Nøtterøy først, så til mamma på kvelden. See you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Har vært hjemme i over en uke nå.. Kjemperart....

Holder på å komme i orden nå, fikk endelig skapplass igår..

Så blir vel bra etterhvert....

Men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallæ søs!

Ser du har satt inn penger.

Jeg har kjøpt rosa kjede som vi så på i hvitt, så da er dåpspresangen i boks. Jeg ordner kort, så får du huske skiltet ;)

Fra uken har jeg store planer om å sykle på jobb. Jeg tror forresten mosjon motarbeider meg denne uken, tirsdag pakket jeg sekken og dro for å svømme, jeg trodde det var mandag, svømmehallen er ikke så sent oppe tirsdag. Også skulle jeg sykle på jobb onsdag - flatt dekk, og jommen startet ikke bilen heller. Håper bil blir bedre etter nye plugger og luftfilter i kveld, og ny olje og filter om ikke så lenge...

I morgen skal vi til Hvaler på miniseminar fredag til lørdag med jobben. Jeg må øve på noe jeg skal snakke om i 5 minutter... God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja søstern din satte inn penger vettu.. Men nå må søstern din på frierføtter for ny flybillett.. *kremt*

Har sagt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært innom Adecco og bedt dem ringe om de har no jobber, så da er iallefall det gjort...

Ellers så tar nesa mi bare helt kaka... Fremdeles vondt i den igår etter at venninna mi hoppa på meg i glede og fikk skalla meg i nesa... Om den er brukket vet jeg ikke, men gidder ikke gå til legen for at han skal fortelle meg at jeg har vondt i nesa liksom.. Hehe... Men ække spes deilig nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men gidder ikke gå til legen for at han skal fortelle meg at jeg har vondt i nesa liksom..

:troest:

Må få lov å flire litt og si det er komisk!

Her streiker begge bilene kan du si. Sambos bil trenger nye bremser bak, og jeg som kjørte i hundre og helvete for å rekke denne dåpen på søndag..! Min starter ikke i det hele tatt. Jeg er glad nå for at det ble sykling til jobb i dag, men for et tiltak det er når en er innstillt på å kjøre.

Tvi tvi for at en liten korttidsjobb dukker opp da! Ellers får du leve på luft og ventekjærlighet en måneds tid;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondskapsfull du som ler av meg dah.. Gjør vondt... :grine: Hehe.. Slapp av, alle har ledd av det, venninna mi og, selvom det skal sies at jeg hadde lyst til å slå hun ned der og da.. fy f... så vondt... :(

Lever på luft og ventekjærlighet... Ellers så syns jeg veldig synd på kjære nå som må fortelle dattern sin at stesøstern hennes på 2 1/2 har dødd... Døde av lungebetennelse om jeg ikke fikk det helt feil med meg... Han, exen og nye typen hennes er og forteller det nå, sammen med en rådgiver... Dakar... Kan ikke tenke meg det er noe gøy nei... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, det var ille. :dagens-rose:

Er glad jeg fikk skrevet ferdig oppgaver for denne bulken i går, så jeg kan bruke helgen på andre ting, olje verandan for eksempel! Er eksamen om en måned da.

Du surfer vel på flybilletter om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, surfer flybilletter og greier vettu...

Og jobber litt da vettu... Jobba igår og idag.. Ikke jobbe mere denne uka... Mister dagpenger da... Pluss at jeg skal til venninna mi imorgen, trur jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, deilig at det endelig er kommet varme!

I dag laget jeg appelsin og pestomarinert kalkunfilet, det var godt! Og passet på å steke den lenge nok..

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Weee.. Snart 17 mai og greier... Eneste fridagen min denne uka.. :) Jobber hver dag, greit nok det. Innmari koselig på Plantasjen altså!!! Veldig bra miljø!!

Tja... I det siste, hva har jeg gjort a tru... Jobba, litt, søndag, mandag og lørdag og søndag igjen... Hehe.. Jeg, venninna mi og broren hennes bada på forrige torsdag :) Var jo godt og varmt... :roll: Så dro vi en tur hjem til broren, K.E, og så kjørte han oss til Sfj :) Så hadde jeg og venninne S filmkveld, og hun sov over fra torsdag til lørdag :) Kjempekos :)

Sånn ellers så har jeg lånt en sykkel, men fant fort ut at dette var sykkelen fra helvete... Etter tre og ett kvart minutt så var jeg så "¤#%¤#& sår i ræva at jeg ikke ante hvordan jeg skulle komme meg hele veien til jobben... Men hadde forsåvidt ikke no valg... Sykla som bare det jeg... Dumme mobilen til Helge som ikke bare må stilles på klokkeslett, men joda, må stilles på hvilken ukedag den skal ringe og... Og DET hadde jeg seff glemt da jeg stilte klokka igår kveld.. Så våkna fem over ni.. Bynner på jobb kvart på ti.. :frustrert: Så vurderte sterkt å la noen tilfeldigvis stjele den sykkelen... Hehe.. Men fikk da sykla hjem, ødelagt buksa mi på det stygge kjedet... *ikke helt min dag idag nei* Men heldigvis er det en utslitt bukse jeg stort sett bare bruker på jobb... Mamma hjalp meg å sy den idag, og om noen har veldig lyst å se på beinet på den så får de bare gjøre det.. Hehe.. Burde heller ha gått, sånn som jeg gjorde på søndag.. Meneh, hadde liksom ikke tid dah...

Imorgen skal jeg busse, eller gå, får se når jeg får dratt meg opp av senga... Skal nemli leke med broren til S imorgen, og da henter han meg etter jobb... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fint du får jobbet litt da, så får litt penger i kassa! Jeg har sendt bror av gårde til Oslo på IT-messe torsdag, du kan gjerne følge med på at han våkner!

Vi har hatt to frysere som har tint på en uke og er en del mat fattigere.

Jeg har ikke sett sambo siste to og en halv ukene bortsett fra i helgene, han jobber morgen til kveld/natt. Tror han var hjemme tre i natt jeg. Så i morgen (17. mai) tror jeg vi skal gjøre ingenting! Dra til byen om fint vær, ellers bare slappe av, eventuelt dra til foreldrene hans om kvelden. God 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers så har jeg lånt en sykkel, men fant fort ut at dette var sykkelen fra helvete... Etter tre og ett kvart minutt så var jeg så "¤#%¤#& sår i ræva at jeg ikke ante hvordan jeg skulle komme meg hele veien til jobben... Men hadde forsåvidt ikke no valg... Sykla som bare det jeg...

Psst! Kjøp deg gelepute på Biltema eller Clas Olsson, koster rundt femti kroner. MYE bedre å sykle da. Også sånne strips til å slå rundt ankelen så buksa holder seg inntil bena. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så besserwisser nå hehe... Da jeg sykla til jobb hadde jeg buksa i sokkene nemli... Men hadde ikke det på veien hjem.. Hehe... Og det setet der trur jeg ikke blir bra uansett, så det såh... Manne sete serru... Vant til dame sete jeg... :forvirret: Og til og med han jeg lånte den av, mannen til venninne S(Tjøme) sa den var vond, men trudde han overdreiv dah.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om setet ikke blir bra, så blir det bedre med gelepute! Sambo har sånn "spisst" mannesete, og han bruker gelepute.

I dag har ikke jeg syklet på jobb, fristet ikke i regnet. Men i morgen tror jeg at jeg må uansett vær, det er så kø i byen her. I dag har jeg tenkte å jobbe lenger, så da er det greit nok å kjøre.

Hadde du en fin 17. mai da? Vi var bare en liten tur i byen, på café og så litt av toget. Så var det lapskaus og kake hos sambos foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...