Gå til innhold

Hvordan ta ting raskere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mussunner så folk som tar ting fort. De trenger ikke å bruke alt av tid på å lære en ting. En kompis av meg leste nesten aldri til eksamen, men kunne ta alt Ila dagene før eksamen. Men jeg f.eks, jeg bruker en evighet og husker ikke alt da en gang. La oss si, lærer han en setning Ila en dag, bruker jeg en uke på ord. Er det operasjoner. An kan gjøre med (den supertreige) dritthjernen for å slippe å bruke hele livet på å nå noen mål?

Anonymkode: 546f4...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er født med den hjernen du har, og den kan du ikke gjøre noe med. Det du kan gjøre er å finne ut hvilke metoder du lærer best av. Noen liker å høre en forelesning, andre liker å gjøre praktiske ting. Noen lærer gjennom musikk/bevegelse. Det finnes også huskemetoder. Du har sikkert hørt om de som mentalt forestiller seg at de gåe gjennom et hus og på hvert rom finner de en gjenstand når oppgaven er å huske 10 gjenstadet på rad.

Anonymkode: 22993...be1

Skrevet

Du kan nok trene IQen din litt, men du må nok bare godta at ting tar litt lengre tid for deg mtp læring.

Anonymkode: 6e4dd...264

Skrevet

Ja, en sånn udugelig hjerne. Dessuten må det være turnoff.. Hvem vil ha noen som bruker litt tid på å lære? Folk med slike hjerner bør jo utryddes ?!:s

Anonymkode: 546f4...0a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...