Gjest Gemini7 Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Jeg har i lang tid fått enkelte meldinger 2 ggr på rad ved inkomne sms. Dvs samme melding mottas 5 min etter den første. Det gjelder ikke alle meldinger. Noen ganger får jg kun 1 mld fra en avsender, neste dag kan jeg få dobbelt fra samme avsender- altså ikke noe system. Men det er irriterende- er det noen innstillinger for å få slått av dette?
Pinkee Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Var borti noe slikt engang i tiden jeg og, det løste seg med å slå av og på mobilen. Tror jeg hadde Nokia på den tiden. Skjedde flere ganger.
Gjest Gemini7 Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 1 time siden, Pinkee skrev: Var borti noe slikt engang i tiden jeg og, det løste seg med å slå av og på mobilen. Tror jeg hadde Nokia på den tiden. Skjedde flere ganger. Takk for svar, men tror ikke det løser problemet her.. Jeg slår stadig mobilen av og på men dette har pågått i flere måneder nå. Og skjer altså ikke bestandig, bare av og til..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå