Gå til innhold

Hva hadde dere gutter tenkt?


Antiga

Anbefalte innlegg

For snart 2 år(!) siden ble det slutt mellom meg og kjæresten.Så fant jeg ut jeg var gravid.Jeg har ikke hatt sex siden... :oops:

Hva hadde dere tenkt om vi ble sammen og jeg fortalte dette? At det er faktisk gått 2 år? Er det utrolig lang tid? Har aaldri gått så lang tid før.

Jeg har ikke gått noe særlig på byn eller på fester o.l, så anledningen til å treffe menner har ikke vært så stor.

Tror ikke utseende skremmer noen akkurat...

Hva hadde vært reaksjonen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg tror de fleste gutter og menn ville se på det som veldig positivt!

Dagens kvinner har fått et mer "mannlig" syn på sex, og synes det er greit å være singel en tid for å benytte anledningen til å ligge med hvem de vil (for noen; prøve flest mulig)

Det er jo ikke noe galt i det? Jeg var jo singel!!!!!!!!!!! Er ofte svaret når gutta har vondt av at "halve byen" har testet dama før dem.

Så all respekt til deg og dine likesinnede!

Sex er deilig, men for meg hører det kjærligheten til, selv om det er gammeldags og avlegs å påstå noe så dumt!

Håper du finner deg en kjæreste snart, og får oppleve masse god sex igjen!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ville jeg latt være å involvere meg med en dame fordi hun ikke hadde hatt sex på 2 år? Nix. Ville vært vesentlig mer tilbakeholden hvis dama hadde hatt sex dagen før.

Ville jeg unnlatt å involvere meg med en dame fordi hun hadde et barn på 2 år? Hvis jeg var 14 år, ville svaret selvsagt vært ja. Vel, jeg er ikke 14 år, ergo blir svaret helt annerledes.

-flude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

for meg hadde det vært en positiv overraskelse.. men at hun har et barn på 2 år.. Nei takk!!

for meg kunne det aldri blitt noe varig når hun har barn fra før..

liker barn, men ville aldri inntatt en "stefar" rolle........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forundrer meg litt at det er så mange innlegg her på KG som dreier seg om hva andre synes hele tiden.Spiller det egentlig så stor rolle da?????

Hovedpoenget er vel hvordan du ser på saken, og om du er vannvittig nervøs når det kommer til dette vil du heller ikke klare å oppføre deg normalt angående temaet og da vil heller ikke den aktuelle personen gjøre det.See my point?

Om du ikke har noe stort problem med det så vil heller ikke andre ha det.Ingen vits i å lage problemer ut av ingenting vel?

Puuuuhhuuuu :o :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...