Gå til innhold

Hva er det beste du vet i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

^

Anonymkode: 501b7...6fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyp søvn i nytt sengetøy :)

Men siden tråden ligger på seksualforumet skal jeg svare deg på det du trolig egentlig lurer på :P
Personlig liker jeg best
a) å bli slikket
b) å bli knullet med det ene benet mitt opp mens han samtidig stimulerer klitten min med hånda si
c) å bli teaset med penis midt under knullet når jeg er nær peaken, (at han tar den ut, venter et par sekunder, og lar den gli sakte opp og ned langs sprekken min et par ganger - før han dytter den inn igjen og fortsetter knullinga)
d) chokefuck /erotic asphyxiation (trenger ikke være ekstrem grad av kvelning, men at han kveler meg lidenskapelig er både turnon pga domineringen og mannehendene, og fysisk deilig fordi det stopper blodstrømmen for noen sekunder som igjen gjør at den rusher kraftig gjennom kroppen i det han slipper opp og dermed gir nervene mer nytelse og følsomhet under dette blodrushet. Obs! Skal du prøve dette er det viktig at du leser deg opp på hvordan, man kan ikke kvele på vanlig vis, ikke legg press foran på halsen, men kun på sidene, og ikke mer enn noen sekunder av gangen.

Anonymkode: 5202d...aa6

• Liker 1
Skrevet

Å bli pult i skje

Anonymkode: 7d6e2...34f

Skrevet

Is. 

Anonymkode: 65670...f7d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å bli pult i skje

Anonymkode: 7d6e2...34f

Åh, ja rolig og dyyyp morgenknulling i skje er fantastisk! :) Gjerne mens den ene armen hans strekker seg over meg og stimulerer klitten samtidig.

Skrevet

ØL

Anonymkode: dc0ec...d1a

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dyp søvn i nytt sengetøy :)

Men siden tråden ligger på seksualforumet skal jeg svare deg på det du trolig egentlig lurer på :P
Personlig liker jeg best
a) å bli slikket
b) å bli knullet med det ene benet mitt opp mens han samtidig stimulerer klitten min med hånda si
c) å bli teaset med penis midt under knullet når jeg er nær peaken, (at han tar den ut, venter et par sekunder, og lar den gli sakte opp og ned langs sprekken min et par ganger - før han dytter den inn igjen og fortsetter knullinga)
d) chokefuck /erotic asphyxiation (trenger ikke være ekstrem grad av kvelning, men at han kveler meg lidenskapelig er både turnon pga domineringen og mannehendene, og fysisk deilig fordi det stopper blodstrømmen for noen sekunder som igjen gjør at den rusher kraftig gjennom kroppen i det han slipper opp og dermed gir nervene mer nytelse og følsomhet under dette blodrushet. Obs! Skal du prøve dette er det viktig at du leser deg opp på hvordan, man kan ikke kvele på vanlig vis, ikke legg press foran på halsen, men kun på sidene, og ikke mer enn noen sekunder av gangen.

Haha. Nå tenkte jeg "hva faen, når skrev jeg dette?!". Så, eh, signerer! 

Skrevet

1. Sove

2. Bli knulla hardt bakfra

3. Bli slikket og fingra i mørket (da er sansene skjerpet og jeg nyter mer rett og slett)

4. Tøyse og tulle med sønnen min på morgenen

Skrevet

Lekeslossing.

Skrevet

Sove.

Anonymkode: b56e3...248

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...