Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg har en fb-venn som sendte meg en melding for en uke siden. Jeg skulle til å svare på meldingen, men da fikk jeg følgende melding: "Meldingen ble ikke sendt. Denne personen mottar ikke meldinger fra deg akkurat nå". Først tenkte jeg bare det var en teknisk svikt fra Facebook sin side, men etter et par forsøk så begynner jeg å lure på om denne personen har blokkert meg. Når jeg søker på Facebook i forhold til dette med blokkering og hva som skjer da, så står det at ingen av partene kan sende hverandre meldinger, personen kan ikke invitere til arrangement og eller den som har blitt blokkert kan ikke se hva vedkommende poster på profilen sin. Denne personen har sendt meg melding, invitert meg til et arrangement, og jeg får også opp ting i news feeden min som personen poster. Er det noen som vet om det finnes andre blokkeringsmåter eller som vet hva dette skyldes? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er blokkert, så vil du ikke se noe som helst aktivitet fra den personen.

Det er nok sikkert bare face som har problemer igjen

Skrevet

Går an å blokkere fra å sende meldinger og sånt. Altså du ser alt hva personen gjør. Men hverken du eller han kan sende meldinger til hverandre. 

Når det er sagt så hender det at Facebook sliter litt. Og ei venninne av meg skjedde det med på mange mange folk, uten at hun hadde gjort noe, eller de andre selvfølgelig 

Anonymkode: be3ff...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...