AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Er invitert i bryllup til sommeren og er så i stuss på hvilken kjole jeg skal gå for. Har ikke vært i bryllup før, så vet ikke hva som er vanlig å gå med. Vet bruden syns det er finest med lang kjole, men da må jeg nok gå til innkjøp av en ny. Er det vanlig med lang kjole midt på sommeren? Har sett på noen alternativer, og likte denne veldig godt: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/little-mistress-1053/strappy-maxidress-530265-5270/?utm_source=Criteo&utm_medium=Display&utm_campaign=Retargeting%20NO Men er den ok å bruke i et bryllup? Anonymkode: 82547...140
Poserose Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Har aldri vært i sommerbryllup, men tror det er vanlig med lang kjole da også. Syns den du linket til passer i bryllup
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Jeg synes den var for bar oventil, og var litt for mørk i fargen til et sommerbryllup. Anonymkode: 21b87...e99 1
Pinkee Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Flott kjole til bryllup, men ville hatt noe over skuldrene i kirken. Ja, jeg er gammeldags!
Kajal Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Den var slående vakker! Vurderer å kjøpe den selv, selv om jeg ikke har noen bryllup planlagt... Ta gjerne et sjal eller en liten jakke over skuldrene under vielsen om det er kirkebryllup. Man kan selvsagt godt velge lysere kjoler til sommerbryllup, men syntes ikke denne var for mørk heller. Står det noe i invitasjonen om kleskode? Jo mer formell kleskode, jo vanligere med lang kjole. Har selv vært i middels formelle sommerbryllup, med smoking eller dress på mennene. Da har ca 80 av de kvinnelige gjestene gått med lang kjole.
peppermyntete Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Jeg personlig synes ikke kjolen var noe fin i det hele tatt, men den kan jo fint brukes i bryllup hvis du liker den. Men har du fått/spurt om kleskode? Gjør det før du kjøper noe, og blir det denne kjolen så bruk gjerne en liten jakke/sjal over skuldrene hvis det er kirkebryllup!
Sheherasade Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 Kjempefin! Noe over skuldrene i kirken, ja. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå