AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Hei! Dette er for så vidt et luksusproblem, men jeg må bare spørre: Hvilke mobil(er) anbefaler DU meg? Jeg trenger en ny en, for den jeg har funker så vidt lengre. Jeg har vurdert sterkt å kjøpe Sony Xperia Z5, men har ei venninne som har Huawei Honor 7 som også virker ganske ok (og langt billigere, riktignok). Jeg har noen kriterier da: God batteritid Ganske bra kamera Grei og oversiktelig IKKE iPhone (har hatt det i over seks år, og vil bytte til noe annet nå) Gjerne 5,0-5,2" skjerm, men ikke noe særlig større (eller mindre for så vidt) Jeg kan strekke meg til 6500 kr, men gjerne billigere Takker for tips! Anonymkode: 7d646...0d5
_Aries Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Har ingen erfaring med verken z5 eller huawei, men jeg har z3, og den har vel alt dette, pluss at den er vanntett. Og jeg tviler på at z5 har blitt noe dårligere Så jeg anbefaler den . 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Samsung s5 eller s6 Anonymkode: f4d2b...2e9
Michelibabas Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Kjæresten min fikk en Huawei til bursdagen sin og den slukte batteri som bare det >.< han kunne lade den hele natten til 100% og på under 3-4 timer var den tom. Han brukte den nesten ikke heller. Så endte opp med at han måtte levere den inn for å fikses, da han fikk den tilbake sa de at de hadde byttet batteri og sånt. Men fortsatt så gikk batteriet tomt ganske kjapt. Han endte opp med å kjøpte ny mobil etter det... Så hadde gått for en annen mobil. Samsung eller z3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå