Gå til innhold

Hjelp til ny telefon...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Dette er for så vidt et luksusproblem, men jeg må bare spørre: Hvilke mobil(er) anbefaler DU meg? Jeg trenger en ny en, for den jeg har funker så vidt lengre. Jeg har vurdert sterkt å kjøpe Sony Xperia Z5, men har ei venninne som har Huawei Honor 7 som også virker ganske ok (og langt billigere, riktignok). Jeg har noen kriterier da:

• God batteritid
  • Ganske bra kamera
  • Grei og oversiktelig
  • IKKE iPhone (har hatt det i over seks år, og vil bytte til noe annet nå) 
  • Gjerne 5,0-5,2" skjerm, men ikke noe særlig større (eller mindre for så vidt) 
  • Jeg kan strekke meg til 6500 kr, men gjerne billigere

Takker for tips! :)

Anonymkode: 7d646...0d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med verken z5 eller huawei, men jeg har z3, og den har vel alt dette, pluss at den er vanntett. :) Og jeg tviler på at z5 har blitt noe dårligere :) Så jeg anbefaler den :)

• Liker 2
Skrevet

Samsung s5 eller s6 

Anonymkode: f4d2b...2e9

Skrevet

Kjæresten min fikk en Huawei til bursdagen sin og den slukte batteri som bare det >.< han kunne lade den hele natten til 100% og på under 3-4 timer var den tom. Han brukte den nesten ikke heller. Så endte opp med at han måtte levere den inn for å fikses, da han fikk den tilbake sa de at de hadde byttet batteri og sånt. Men fortsatt så gikk batteriet tomt ganske kjapt. Han endte opp med å kjøpte ny mobil etter det... Så hadde gått for en annen mobil. Samsung eller z3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...