trinerandine Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Hei, Skal på min første reise til New York og tenkte i denne forbindelse å gjøre mitt første forsøk på å bestille hotell via hotwire. Er det noen her inne som har kjennskap til dette? Mine krav til hotellet er at rommet er rent, at personalet ikke stjeler og at rommet har eget bad med dusj og toalett. Jeg søkte via hotwire på downtown Manhattan og fikk da opp et hotell med 2,5 stjerner i SoHo-Tribeca-området. Når jeg søker på dette på betterbidding finner jeg kun ett hotel med 2,5 stjerner i dette området. Jeg skjønner og regner med at hotellene på hotwire mest sannsynlig endrer seg raskere enn betterbidding klarer å oppdatere sine lister, men hvor langt etter kan de være? Det jeg egentlig lurer på er om jeg med så begrenset med stjerner kan regne med at mine hotellkrav dekkes, eller om det i det minste er noen måte å se dette på hotwire? Ville det ha stått "delt bad" på noe vis? Setter virkelig pris på tilbakemeldinger her!
trinerandine Skrevet 26. desember 2015 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2015 Jeg nekter å tro at ingen her inne på kvinneguiden har benyttet seg hotwire! Her finner man jo svar på alt.
Hu i byen Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Jeg hadde aldri bodd på et 2,5-stjerners hotell i New York, er mange shady hoteller her.. Så skulle jeg bodd på et sånt hotell skulle jeg iallefall ha visst navnet først. Ei jeg kjenner brukte hotwire i sommer, og hun fikk Hotel Chandler som er et ganske ok hotell.. Prisen var den samme som hun hadde reservert et 2-stjerners hotell for gjennom booking.com, så jeg ville heller brukt hotwire for å prøve å få meg et bedre hotell innenfor budsjettet. 1
Vindmølle Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Enig med hu i byen. 2,5 stjerne i New York høres noe risikabelt ut. Utover det har jeg kun gode erfaringer med Hotwire fra flere ulike byer både i USA og Europa. Men, jeg har kun brukt det på 4 og 5 stjerner. 1
Puny Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 (endret) New York har shitty shitty standard. 2,5 stjerner er risikabelt... Du får mye for pengene ved å bevege deg bittelitt utenfor mantatten... Endret 10. januar 2016 av Puny
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har bodd på 3 stjerner i NY og det var helt jævlig. Det første vi gjorde var å dra å kjøpe vaskemidler så vi kunne vaske badet før vi tok en dusj. Hadde ikke valgt 2,5 stjerne i NY. Har ikke brukt Htwire selv, men kjenner en som bare bruker det, og hun er veldig fornøyd, men hun bruker det på 4 stjerners. Anonymkode: eb4e9...642
Gjest Ms. Daisy Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Personlig ville jeg holdt meg til litt kjente nettsteder som formidler overnatting i NYC. Denne nettsiden sender sammenlikner hotellpriser fra alle bookingsider. Vær litt kresen og sjekk. Personlig har jeg god erfaring med: Hotels.com Booking.com Expedia Men smak og behag Det er disse vi har brukt og har alltid hatt gode erfaringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå