kathrinerr Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Hei! Til dere som har reist til Los Angeles før, hvilket selskap har dere reist med? Jeg planlegger en tur for meg og en venninne, og er så usikker på flyselskap. Har kun flydd SAS, Norwegian og Ryanair før og kan ikke si at den standarden frister veldig til en 16++ timers tur. Så - forslag på flyselskap med god standard som ikke er utrolig dyre?
JHF Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 KLM og British Airways har mye bra tilbud hvis en følger litt med. All inclusive flyselskap hvor en ofte kan få billigere billetter enn hos f.eks Norwegian og andre selskap hvor en må betale ekstra for alt.
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Jeg har ikke flydd til LA, men til San Francisco med SAS. Komforten på slike lange flyturer er bedre enn de som er på korte reiser.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Jeg reiste med Norwegian til LA. Gikk greit det. Anonymkode: 34743...f01
Kjetil E Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 16 timer siden, kathrinerr skrev: Hei! Til dere som har reist til Los Angeles før, hvilket selskap har dere reist med? Jeg planlegger en tur for meg og en venninne, og er så usikker på flyselskap. Har kun flydd SAS, Norwegian og Ryanair før og kan ikke si at den standarden frister veldig til en 16++ timers tur. Så - forslag på flyselskap med god standard som ikke er utrolig dyre? Vil dere fly A380 så flyr ihvertfall BA det på Los Angeles. Et tips hvis dere vil ha litt bedre comfort men ikke har råd eller lyst til betale for business så har mange et mellomtilbud. Det som heter SAS + hos SAS. World Trawler + hos BA Economi Comfort hos Lufthansa. Gir bedre plass og noe bedre servering uten at det koster skjorta. Det koster selvsagt noe mer, men ikke i nærheten av business-biletter. Eventuelt har KLM et rimligere alternativ, men der er det kun benplassen som er bedre, ellers er det likt som vanlig økonomiklasse. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå