AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jeg går å tisser ca 3 ganger i timen, av og til. En dag kan det gå 2-3 timer før jeg må tisse, andre dager må jeg gå 3 ganger hver time. Holdt på sånn i over 1mnd.. har sjekket meg for uvi, kjønnssykdommer, diabetes osv, men alt e normalt! Andre som har det sånn? Det kom plutselig når jeg fant ut jeg var gravid, men mistet for en stund siden.. Lei og skjønner ikke hvorfor jeg må så ofte på do! Anonymkode: 83bf6...364
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Hei! Jeg har det også sånn periodevis. Det avhenger litt av hvor mye jeg har drukket iløpet av dagen, ting jeg har spist osv., men er jeg anspent eller fryser så tisser jeg mer enn vanlig. Det er ikke noe unormalt. Anonymkode: a91ab...d43 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Kanskje du har en cyste som trykker mot blæren? Anonymkode: 09e11...7ff
Papirhjerte Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Du kan være dehydrert også? Om jeg ikke drikker nok så kjennes det ut som jeg må på do hele tiden, men det kommer ingenting.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har det også sånn periodevis. Det avhenger litt av hvor mye jeg har drukket iløpet av dagen, ting jeg har spist osv., men er jeg anspent eller fryser så tisser jeg mer enn vanlig. Det er ikke noe unormalt. Anonymkode: a91ab...d43 Ja kanskje det kan vær noe sånn! Anonymkode: 83bf6...364
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå