Gå til innhold

Litt småredd,takker for svar:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter her og er litt bekymra,hadde sex i dag,og begynte å blø litt etterpå.ikke mye.

Venter ikke mensen før om fem dager,kan sex fremskynde mensen så mange dager før?

Eller hva kan blødningen skyldes? Ikke rent blod,mere rosa.

Anonymkode: 57db3...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her og er litt bekymra,hadde sex i dag,og begynte å blø litt etterpå.ikke mye.

Venter ikke mensen før om fem dager,kan sex fremskynde mensen så mange dager før?

Eller hva kan blødningen skyldes? Ikke rent blod,mere rosa.

Anonymkode: d2d34...97d

Skrevet

Kan være en rift i underlivet, noe som ikke trenger å være farlig. 

Skrevet

Det kan være et lite rift, det kan være at han har bunnet veldig osv osv 

Helt sikkert ingenting å bekymre seg over. Jeg har opplevd det noen få ganger etter sex og aldri tenkt særlig over det. Og mensen har kommet som normalt senere

Skrevet

Det er mest sannsynlig at han har bunnet deg og støtt for hardt mot livmorhalsen, eller eventuelt skrapet deg opp når han fingret deg,  ikke noe farlig.

Anonymkode: d2023...431

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Er nok ikke noe farlig. Jeg opplever også å blø litt etter sex av og til, men det gir seg fort. :)

Skrevet

To like tråder er slått sammen.

- Avalon, mod

Skrevet

Nesten alle jeg har hatt sex med har blødd etterpå. Fått høre det er pga rift og bånning. 

Jeg bruker vanligvis glidemiddel ved samleie for jeg tenkte det ville forebygge blødning, men min erfaring så langt er at det spiller ingen trille fra eller til med eller uten glidemiddel.

Skrevet

Ryddet for sitering av ryddemelding.

- Avalon, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...