AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Sitter her og er litt bekymra,hadde sex i dag,og begynte å blø litt etterpå.ikke mye. Venter ikke mensen før om fem dager,kan sex fremskynde mensen så mange dager før? Eller hva kan blødningen skyldes? Ikke rent blod,mere rosa. Anonymkode: 57db3...fcf
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Sitter her og er litt bekymra,hadde sex i dag,og begynte å blø litt etterpå.ikke mye. Venter ikke mensen før om fem dager,kan sex fremskynde mensen så mange dager før? Eller hva kan blødningen skyldes? Ikke rent blod,mere rosa. Anonymkode: d2d34...97d
fullkornspasta Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Kan være en rift i underlivet, noe som ikke trenger å være farlig.
Wenda Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Det kan være et lite rift, det kan være at han har bunnet veldig osv osv Helt sikkert ingenting å bekymre seg over. Jeg har opplevd det noen få ganger etter sex og aldri tenkt særlig over det. Og mensen har kommet som normalt senere
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Det er mest sannsynlig at han har bunnet deg og støtt for hardt mot livmorhalsen, eller eventuelt skrapet deg opp når han fingret deg, ikke noe farlig. Anonymkode: d2023...431
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Er nok ikke noe farlig. Jeg opplever også å blø litt etter sex av og til, men det gir seg fort.
Avalon Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 To like tråder er slått sammen. - Avalon, mod
WubWub Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 Nesten alle jeg har hatt sex med har blødd etterpå. Fått høre det er pga rift og bånning. Jeg bruker vanligvis glidemiddel ved samleie for jeg tenkte det ville forebygge blødning, men min erfaring så langt er at det spiller ingen trille fra eller til med eller uten glidemiddel.
Avalon Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Ryddet for sitering av ryddemelding. - Avalon, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå