Gå til innhold

KG-dating

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Poenget med å finne menn her inne er at jeg ikke har konkurranse hvis du skjønner. Jeg tror jeg ser helt ok ut og har en grei personlighet, men føler at man på nettdatingstjenester må gi et glansbilde av seg selv for å få til en date. Derfor prøver jeg meg på en alternativ plattform. 

Anonymkode: 4a6c5...548

KG har jo overtall av kvinner, du burde vel heller satse på et hvilket som helst annet forum, nettdatingstjeneste om du ønsker å slippe konkurranse.

Anonymkode: 3069f...1b9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse mennene setter sikkert stor pris på din diskresjon.

• Liker 2
Skrevet

Men disse forsagte mennene, er de engasjerte og veltalende i diskusjoner, eller dukker de bare opp i bildetråden? :P

Og hva vet de om deg, egentlig? Har opplevd et par ganger på nett å bli kontaktet av jenter som tilsynelatende er interessert, men det er vanskelig å bli interessert selv når jeg verken aner hvem de er eller hvordan de ser ut. Åssen er egenpresentasjonen din?

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært på noen dater med menn fra KG nå i førjulstiden og må si jeg har den samme utfordringer i virkeligheten som vi hadde på nett, nemlig at jeg får særs få spørsmål tilbake.. Det blir liksom veldig enveiskommunikasjon... Når jeg stiller spørsmål som ikke er et ja/nei spørsmål, så får jeg bare et kort svar og han spør ikke meg om det samme. Har også lange pauser med klein stillhet... 

Hva gjør jeg feil? 

Anonymkode: 4a6c5...548

Er ikke dette din 3. tråd om dette nå? Hvis du sliter så mye med så mange menn er det kanskje på tide å innse at problemet muligens ikke er KG`s menn men godt mulig deg?

Anonymkode: 97bc5...040

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette din 3. tråd om dette nå? Hvis du sliter så mye med så mange menn er det kanskje på tide å innse at problemet muligens ikke er KG`s menn men godt mulig deg?

Anonymkode: 97bc5...040

Tror faktisk det er den 4. tråden hun har startet om dette. 

Anonymkode: 0d7f2...f30

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...