al1son Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Hei! Har tenkt til å kjøpe en Iphone, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har hatt samsung i flere år så har lyst til å prøve ut apple, men kan veldig lite om merket. Burde jeg kjøpe iphone 6 eller 6s? Hva er egentlig forskjellen?
Mina S Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Forskjellen på de to modellene er svært liten. iPhone 6S kommer selvfølgelig med oppgradert iOS-system og kameraet på den skal være bedre (12 MP mot 8MP på iPhone 6). På nettet finner du også flere steder der man kan sammenligne de to ulike telefonmodellene og få opp en detaljert oversikt over spesifikasjonene.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Å si at forskjellene er svært liten er direkte feil, da forskjellene er de største noen sinne. 6s har den største oppdateringen innen CPU, GPU og RAM, samt kameraet har fått en markant forbedring. Å kjøpe 6 vil i beste fall være idioti. Anonymkode: 6baf5...29d
tdm900 Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Den 26. desember 2015 at 6.39, al1son skrev: Hei! Har tenkt til å kjøpe en Iphone, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har hatt samsung i flere år så har lyst til å prøve ut apple, men kan veldig lite om merket. Burde jeg kjøpe iphone 6 eller 6s? Hva er egentlig forskjellen? Gå for 6s du Den er oppgradert og har flere forbedringer mot 6'ern. Selv har jeg 5s som fungere utmerket selv med siste oppgraderinger av iOS. Den er meget enkel i bruk, og skulle du gå for å kjøpe en Mac seinere(om du ikke har) så spiller de på lag hele tiden, når en bare finner ut av innstillingene Her kommer ikke hverken Android eller Windows innom veggene igjen!!
Gjest Geno Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 6s. Den vil vare lengre enn 6 da den vil fortsette å få oppdateringer lengre enn 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå