Gå til innhold

Hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ny her og trenger hjelp.. 
For litt siden fant jeg en "kul" ved lysken/skrittet. Aner ikke hva det er eller hva det kan være, men den er helt rund og ligger rett under huden. Den er på str. med en 50´øring, med andre ord ganske stor og gjør bare litt ondt. (det var slik jeg fant den). det skjer ingenting hvis jeg presser på den, og den kan heller ikke "flyttes på" sånn som små lymfeknuter en pleier å få på kroppen. 
Hva kan dette være? Er veldig engstelig, og vil helst ikke dra til lege da jeg er bare 16 og syns det meste er flaut... 

Takk. 

Anonymkode: 310dd...962

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du beskrive litt bedre hvor den sitter? Har du sjekket om du har tilsvarende på andre siden?

Anonymkode: a7557...042

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du beskrive litt bedre hvor den sitter? Har du sjekket om du har tilsvarende på andre siden?

Den sitter akkurat ved bikinilinjen. Hvis du forstår? Næi det er ingenting på den andre siden. Klumpen bare dukket opp i løpet av dagen.

Skrevet

Om den dukket opp i løpet av dagen tror  jeg ikke dette er noe å bekymre seg for. Kanskje det er en betent hårsekk/talgkjertel på gang? Se det hele an litt og forsøk å slappe av litt i forhold til dette. Det er lite trolig noe å engste seg for det her. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om den dukket opp i løpet av dagen tror  jeg ikke dette er noe å bekymre seg for. Kanskje det er en betent hårsekk/talgkjertel på gang? Se det hele an litt og forsøk å slappe av litt i forhold til dette. Det er lite trolig noe å engste seg for det her. 

Ok, skal vente til i morgen for å se om den blir mindre. Takk for svar!

Skrevet

Det kan nok ta mer enn en dag før den blir mindre, så ikke bli bekymret om den ikke endrer seg kun over natta da :) Bare hyggelig!

Skrevet

Jeg tror det er lymfekjertel selvom du ikke tror det, man kan ikke flytte på lymfrekjertlene.

Anonymkode: 35487...d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...