fruBeist Skrevet 25. desember 2015 #1 Del Skrevet 25. desember 2015 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #2 Del Skrevet 25. desember 2015 Sånn, Anonymkode: cc8d0...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 25. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sånn, Anonymkode: cc8d0...b39anonymbrukeranonymbrukeranonymbrukeanonymbrukanonymbruanonymbranonymbanonymanonyanonyanonanonanoana enene siteresiteresitersitersitesitesitsis skalskalskasks jegjegjegjejej nårnårnån detdetded råg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 25. desember 2015 #4 Del Skrevet 25. desember 2015 Flytt cursoren opp i venstre hjørne av sitatboksen. Klikk og trykk "delete" -> sitatboks søkk vekk. Før du gjør det så lønner det seg å rense kakaboksen (cookies) og slette lagret info fra de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 25. desember 2015 Jeg åt småkaker her om dagen, uten bedring. Ikke får jeg til å slette sitatboksen heller. Mulig det går om jeg logger meg inn på pc, men jeg bruker utelukkende nettbrett til kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå