AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Dumme dumme meg da jeg var 11 år. Jeg har en klein e-mail adresse. Kommer ikke til å si den, men den er noe ala. [email protected]. For å komme med et eksempel. Jeg endret mail for årevis siden. Jeg lagde ny apple ID. Jeg logget av den stygge mailen på iphonen, og la til den nye. Likvel gjemsøker den gamle mail-adressen meg. Hver gang mobilen oppdateres slår den automatisk på iMessage. Så vips har jeg sent tidnes kleineste e-mail til en søt gutt eller sjef. Den dumme mailen kommer opp, selvom jeg har logget av. Det er så mange steder jeg må logge av på. Det virker som den permanent har festet seg. Det står jeg er innlogger på min nye mail. Hvordan tilintetgjør jeg den dumme mailadressen slik at den ALDRI dukker opp på min mobil. Dret meg så sinnsykt ut med å sende en melding til noen og så kom den gamle e-mailadressen på. Slo av imessage, men det kommer til å slå seg på ved oppdateringer osv, og da er det lett å glemme. Anonymkode: d5916...31e
Gjest Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Gjennopprett fabrikkinnstillingene på telefonen, og bare legg inn den nye mailadresen!
Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 Er det ikke mulig å slette imessage kontoen ? Både fysisk på mobilen, altså av installere programvaren og slette kontoen din ? Og så kjøre omstart ?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 2 minutter siden, Coolaid skrev: Er det ikke mulig å slette imessage kontoen ? Både fysisk på mobilen, altså av installere programvaren og slette kontoen din ? Og så kjøre omstart ? hva vil det si? Blir alt på mobilen slettet? Altså av apper og slik? Jeg klarer ikke å slette noe, bare slå den av. Men som sagt kommer den automatisk på noen ganger. Er redd for at alt jeg har på mobilen skal bli slettet. er ikke teknologismart Anonymkode: d5916...31e
Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva vil det si? Blir alt på mobilen slettet? Altså av apper og slik? Jeg klarer ikke å slette noe, bare slå den av. Men som sagt kommer den automatisk på noen ganger. Er redd for at alt jeg har på mobilen skal bli slettet. er ikke teknologismart Anonymkode: d5916...31e er imessage noe du har installert selv eller kom det med på telefonen ? Programvare på telefonen tror jeg ikke går an å slette men du kan dersom du har installert det selv. Du kan også velge å stille telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger, altså re-starte den. Men du kan slette kontoen din, altså brukernavn og passord og alt, og lage deg en helt ny vel ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå