PoisonIwy Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Vi fikk så mye fint.. Sengetøy, håndklær fra Gant, stekepanne 🍳, kjevle, Khaler lysestaker, penger. Voluspa duftlys. Kakefat. Jeg fikk treningstøy, superundertøy, joggesko og den diamantringen💍. Bortskjemt i år.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 adidas genser, litt penger, håndklær fra hay, pyjamas, sheashmør, chanel lebestift, skinnvotter, ullsokker, noe peeling til føttene, tøfler og en genser. Anonymkode: 49047...9f7
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Fikk stretchlaken, biffkniver og gafler til 6 personer, nytt deksel til mobilen, to par ullsokker, en pynteengel, håndkle, lyslykt med lys, tøfler, og ost og spekepølse fra lokal gardsmatprodusent. Anonymkode: fefd1...f76
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Skjerf, øredobber, pysj, keyboard, to av mine fav bøker Anonymkode: 6583e...049
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Bøker, penger, neglelakk og Jean Paul tøfler Anonymkode: 1b63f...e9d
Gjest Raindrops Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Sengesett, håndklær, en eller annen fancy såpe som virker håndlaget, ullsokker, ullstrømpebukser, skjerf, poncho, øreringer, smykke, pledd. Pluss gaven fra mamma og et par andre småting, men de er så identifiserende
Anglofil Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 (endret) Jeg fikk: * Dundyne * Hårbørstesett * Menu Aroma Lamp * Skjærebrett * Hodetelefoner * Le Creuset-kopp * Gavekort fra Norli på 300 kr * Håndkle * Nyeste cd'en til Adele * 3 bøker * 2 skjerf * 2 martiniglass/dessertglass * Telysholder * Snøkule * 2 lydbøker * Julepynt * Lue * 2 par vanter * Telys * Løper * Mobilholder * Bagasjelapp * Øredobber * Serveringsfat * Sminke Vi fikk felles: * Puff/fotskammel til godstolen vår * Alf Prøysen-bok * Rosendahl-telysholdere * Lykt * Eva Solo-karaffel * 2000 kr * Stearinlys * Grytekluter * Kjøkkenhåndkler * Slikkepotter Mvh Yvonne Endret 24. desember 2015 av Yvonne 1
Fandenivoldsk Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 I år som i fjor var den aller beste gaven flybilletter hjem til Norge til jul! 3000 kr Broderi i ramme av hele Eevee-serien fra Pokemon, brodert av venninna mi Pannebånd Gryteklut med Mariusmønster Gavekort H&M Bilde tatt av en fotograf i familien Bok - Drep ikke en sangfugl Bok - Islam, den 11. landeplage HUFSAVOTTER Grå tykkgenser Rosa bestefarskorte Vivienne Westwood Orb smykke, armband og øredobber Flere par tykke, gode sokker Maleri av søskenbarnet mitt på 4 år ;D Pledd Omelettform til mikrobølgeovn Pysj fra mormor, som hvert år <3 Leppebalmer MASSE sjokolade Sort skoleveske Sinnsykt kul skinnjakke Sorte Jeans Hvit T-skjorte Rutete skjerft Armbånd Sengesett og laken Vivenne Westwood veske Fargeshampo og balsam Olaplex Frisørtime Utrolig fornøyd, takknemlig og glad!
SunnivaOslo Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 1500kr En flaske Whisky Julenisser Gullring med diamant Bodywash Ansiktsmaske Duftlys Te Kaffe Kaffekopp Sjokolade Ost med ostekniv Hjemmelaget marmelade Neglelakk 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Fikk en Tesla! :D :D Anonymkode: 7f6d4...8d3 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #12 Skrevet 24. desember 2015 Superundertøy, bok, klotang til hunden og ny kjevle. Anonymkode: 2459a...10d
Fredsmegleren Skrevet 24. desember 2015 #13 Skrevet 24. desember 2015 Massevis av kjøkkenmaskiner Bestikk Alliansering +en diamant Treningstøy Sengetøy Noe godteri Diverse klær Penger som skal inn på sparekonto 1
Stueloff Skrevet 24. desember 2015 #14 Skrevet 24. desember 2015 (endret) Mamma strikket meg så mye fint i år! En Norgesgenser, et par votter, to par lester og Norgesgenser til hunden, så vi kan matche Ellers fikk jeg: Dynetrekk, putevar og laken Åtte Poul Pava-glass Enda et par lester Hjemmestrikka grytekluter Skål med godteri Cardigan Smykke og øredobber Mixer-sett Et kjempefint bilde malt av en lokal kunstner boka "Doctor Who: The Dangerous Book of Monsters" Enda en genser til hunden Et lysende halsband til hunden 200 kr også fikk bikkja et par leker Strålende fornøyd! Endret 24. desember 2015 av Stueloff glemte noe 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #15 Skrevet 24. desember 2015 Oi, så mange og dyre gaver dere får! Jeg fikk: Smykke Pledd Vinflaske Parfyme Kjøkkenhåndkle Bok 500 kr Anonymkode: 7370e...3b3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #16 Skrevet 24. desember 2015 Noen bøker: Kuppet - Rolf J. Widerøe På innsiden - Eirik Jensen En krigsseilers dagbok - Jon Michelet Hvem skjøt William Nygaard - Odd Isungset. Men størst av alt er friheten - Hege Storhaug. Ett par DVD-filmer: Blackfish Rampage Rampage - Capital Punishment Hachiko: A Dog`s Tale The Cove Samt gavekort hos CDON, sjokolade og litt forskjellige søtsaker, litt penger og ett par klesplagg. Anonymkode: 6fa83...98b 2
Gjest Mats Skrevet 24. desember 2015 #17 Skrevet 24. desember 2015 Parfyme Shower gel og bodylotions Ny dress Genser og t-skjorte Jeans med hull på knærne, og en uten hull Nye vekter En liten eske full i kondomer Smykke Øl Vin Litt penger Manneveske Sjokolade/konfekt Sokker Boxere Et sex kostyme (fra ei venninne) En ny klokke.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #18 Skrevet 24. desember 2015 500 kr Hadeland nisse og nissekone Dusjsåper Skjerf Anonymkode: b9c06...b6f
tentaclemaiden Skrevet 24. desember 2015 #19 Skrevet 24. desember 2015 Krølltang Parisienne parfyme body lotion og dusj creme dobbelt vaffeljern god kaffe pledd morgenkåpe penger øyenskygge øredobber ildfast form
Gjest hockeyfrue Skrevet 24. desember 2015 #20 Skrevet 24. desember 2015 Av verdens beste samboer fikk jeg Love Bracelet fra Cartier. Jeg besvimte nesten av sjokk da jeg pakket det opp. Av mamma og pappa fikk jeg skjerf fra vårkolleksjonen til Holzweiler og Drew-vesken fra Chloé. Ellers fikk jeg duftlys fra Voluspa (5 stk faktisk, må slutte å sende identisk ønskeliste til folk), ansiktsskrubb fra Ole Henriksen, boka Etter deg av Jojo Moyes, gavekort på Høyer, leppeskrubb og leppepomade fra Sara Happ, tøfler, et sølvkjede fra Maria Black, sjampo, balsam og hårmaske fra Kerastase, blender fra Kitchen Aid og pysjamas. I tillegg fikk samboeren og meg et opphold for to på Farris Bad med tre-retters middag og parmassasje inkludert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå