Trullti Skrevet 12. juli 2002 #1 Skrevet 12. juli 2002 Hei igjen ! Denne gangen lurer jeg på om dere har noen tips til lokaler mellom Stavanger og Egersund Jeg lurer også på priser og hva som er inkl. samt om det er mulig å leie duker o.l. Håper på mange spennende svar Hilsen en spennnt brud :D
Olympia Skrevet 13. juli 2002 #2 Skrevet 13. juli 2002 Hei. :D Jeg bor sånn omtrent midt mellom Stavanger og Egersund :D ,og jeg kan anbefale Jærgarden (Kvalbein Gard) på Brusand. Jeg vet ikke noe om priser og leie av duker der,men jeg vet om en del som har feira bryllup der,og de skryter uhemma av mat og lokaler.Har selv vært der og spist middag flere ganger,og det er jo såå koselig! Et annet sted som jeg just fant ut er mulig å leie til bryllup,er Jærmuseet like ved Nærbø.Har ikke vært inne der,men jeg har hørt at lokalene er veldig stilige. Så er det jo et lokale på Sirevåg da,som er veldig mye brukt til bryllup.Husker ikke hva det heter,men det like like ved havkanten. Ta en ringerunde til disse stedene og hør hva det koster å leie,og hva som er inkludert. Hvor bor du forresten??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå