Gå til innhold

Underlivet: lukter og smaker vondt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter i underlivet. Jeg har alltid hatt vond lukt der nede, og når jeg blir kvitt det så vender det tilbake stadig.

Da jeg hadde sex med kjæresten så jeg at konsistensen av utflodet (tror det heter det) var veldig tykt og smakte rart. Dagene før smakte det litt som metal også. 

Jeg blir så lei av dette og jeg savner å bare spre beina og ikke bekymre meg for om jeg smaker eller lukter godt nok for han. Hva kan jeg gjøre?!

Anonymkode: c8869...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsøk lege er det beste rådet mitt. Da får du jo vite om det er noe galt :) 

Skrevet

Sopp? Infeksjon? Uansett hva det er så hadde jeg tatt det opp med lege.

Skrevet
3 minutter siden, Pastalovah skrev:

Oppsøk lege er det beste rådet mitt. Da får du jo vite om det er noe galt :) 

Jeg har vært hos legen mange ganger, til og med gynekologen, og jeg kan få antibiotika (som forverrer problemet, blir aldri kvitt det) eller så blir jeg fortalt at jeg må ikke vaske med såpe ider nede. 

Skrevet

Ts: er det han som sier at du lukter og smaker vondt, eller er det du som syns det? Det kan hende at det du syns er ekkelt, bare er slik du lukter helt naturlig. Underliv skal ikke dufte roser, spesielt ikke når en har sex. 

Anonymkode: 41438...ef3

• Liker 1
Skrevet

Er det sopp så kan du prøve eddikkuren. eller klotrimazol mylan 1% . funker veldig bra.   vask underlivet med hudvask pluss fra optima ph 

Anonymkode: 4fb29...a2f

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: er det han som sier at du lukter og smaker vondt, eller er det du som syns det? Det kan hende at det du syns er ekkelt, bare er slik du lukter helt naturlig. Underliv skal ikke dufte roser, spesielt ikke når en har sex. 

Anonymkode: 41438...ef3

Begge syntes det! Har smakt på det selv...og skjønner at det ikke skal dufte roser, men det har vært så mye variasjon i underlivet - fra oste lukt til metallsmak...

Skrevet

Har du forsøkt å gå på p-piller eller annen prevensjon som gjør at du ikke får menstruasjon? Det kan hjelpe betraktelig hvis du merket at problemet forverres rett rundt/etter mensen. Det utsetter jo bare problemet fram til den dagen du eventuelt vil prøve å få barn, men... Det er som natt og dag for meg, i hvert fall! :) Jeg hadde veldig sterk lukt og prøvde antibiotika flere ganger, men p-piller/ikke ha mensen er det eneste som holder det helt i sjakk. 

Anonymkode: e58e4...999

Skrevet

Det smaker litt metall /jern aktig av og til. Vanskelig  å konkretisere smaken men absolutt en touch av metallsmak.
Sånn er helt normalt, er det som er "fitte" hehe.
Også er det helt vanlig at utfloden og lukten blir veldig anderledes når man nettopp har fått ny partner også, eller hvis man sjelden har sex, det er pga bakteriefloraen til dere begge blandes, og tar litt tid før blir vant til hverandre (PH-messig)

Anonymkode: ebc43...aff

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kan også være at du spiser noe du ikke tåler så bra, så balansen i tarmen din er i ulage. Typisk syndere kan være sukker og meieriprodukter. Leger har dessverre ikke noen som helst forståelse av at mat og kropp henger sammen. Om noen år blir det garantert annerledes. 

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...