AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #21 Skrevet 23. desember 2015 God selvfølelse hjelper mot det meste. Anonymkode: 2b05a...774
Meline37 Skrevet 23. desember 2015 #22 Skrevet 23. desember 2015 4 timer siden, Skytten31 skrev: Jeg er da blitt 31år og er skilt på mitt 3 år og fortsatt singel. Har datet en del, men det går alltid skeis. Og jeg kjenner at jeg begynner å gi opp rett og slett. Merker at jeg tiltrekker meg menn av typen useriøse, ute etter sex-typer, menn som har brent seg på så mange damer at de er så skeptiske og kritiske at jeg blir redd eller menn som har sosial angst eller psykiske problemer og menn uten jobb. Fatter virkelig ikke hvorfor jeg tiltrekker meg sånne menn😳 jeg er ei jente som ser forholdsvis bra ut, etter hva jeg har hørt, er slank og har alt i livet mitt på stell. ( utdannelse, fast jobb, bolig og 2 barn som jeg har 50%, samt et bra forhold til eksmann) . Jeg har prøvd manger arenaer for å bli kjent med folk, byen, gjennom venner, nettet, jobben ect, men allikevel møter jeg feil type menn. Jeg har riktig nok litt bagasje i forhold til oppvekst å drasse på, men prøver å være nøye med å ikke blottlegge meg for tidlig og prøver å ikke være "for gira" når jeg dater, men allikevel ender det bestandig dritt etter kort tid😫 Noen der ute i samme aldersgruppe som sliter med å finne "det store"? går i meg selv hver eneste gang og tenker igjennom hva jeg gjør feil og hva jeg utstråler som gjør at jeg alltid ender opp med å bli såra? Den siste jeg datet ble avsluttet igår. Han datet jeg i et par uker bare, men jeg rakk å bli betatt..men han virket fra første stund kontrollerende, og tålte ikke å bli snakket til, gjorde jeg det, noe som jeg gjorde, brøyt han kontakten. Jeg møtte han første gang på byen, vi kysset og sånn og stilte oss i taxikø sammen og han spurte om jeg ville bli med han hjem. Jeg sa nei og fikk til svar at "enten så blir du med meg hjem, eller så vil jeg ikke møte deg igjen!" Hoppet da inn i en taxi- uten han. Han ringte og snapet den natta og beklaget seg. Det det endte med var at han fikk snakket med vekk i fra det han sa og jeg møtte han videre. Og det hele endte med at han ikke gadd mer fordi jeg stilte spørsmål ved at han fortsatt hadde kjærlighetserklæringer fra eksen på face. ( hadde bare vært slutt med de i 2 mnd) Beklager for et tett innlegg, men håper noen har noen kloke råd og gi😜 Har du også møtt disse mennene som vil ha sex med en gang? Jeg husker at jeg datet en del for 4 år siden... Nå har jeg ikke orket å date på en stund, men.... du verden: Jeg møtte mann etter mann, og alle begynte å fortelle meg hvor sexy jeg var på første eller andre date, og alle var ganske vill etter å få meg til sengs så fort som mulig. Jeg husker at jeg ble litt skremt. Har møtt motsatte sorten og...men da var de dessverre ikke mine typer.... Var en som jeg lot gå som jeg angrer på at jeg lot gå.... Han var en fantastisk skjønn mann, men han var delvis lam..... og det taklet jeg ikke. Og jeg fikk panikk og løp unna. Dumt av meg. Angrer på det i dag....
Skytten31 Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #23 Skrevet 23. desember 2015 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nok også tenke litt over akkurat hva slags menn du peiler deg inn på og hva som er realistisk. Du skal selvsagt ikke slå deg til ro med en som ikke gjør deg lykkelig, men tenke over hva som er viktig i et forhold og ikke bare hva du vil ha, men hvilke menn som også er på utkikk etter en kvinne som deg. Dersom du ser etter menn rundt egen alder, som attpåtil er velutdannet med en ok jobb, så må du huske at mange av dem er barnløse. Snittalderen for første ekteskap har (i hvert fall i storbyene) tippet 30 for menn. Det betyr at menn på din alder fortsatt er ute etter den rette, og da helst en singel barnløs kvinne. Er han attraktiv, kikker han primært på barnløse kvinner i slutten av tyveårene. Jeg sier ikke at det ikke finnes unntak - Miranda Kerr er alenemor på 32, og for kvinner som ser ut som henne er nok mange i stand til å inngå et kompromiss. Men generelt sett burde de fleste med barn fra tidligere ekteskap se seg om etter andre med barn fra tidligere ekteskap. Det ville også vært flott om vi levde i en verden der alle så andres behov like sterkt som sine egne, men slik er det ikke. Tre dater er ikke mye tid, eller penger, å legge inn for å få noen til sengs. Og det finnes dessverre en hel del menn der ute som er fullstendig klar over hvilke kvinner som er mest "på" mht. til å finne seg en mann, og utnytter det. Har man attpåtil barn å ta hensyn til, må man filtrere sterkere og være mer skeptisk enn kvinner flest. Så ignorerer hva folk driver med på Tinder eller hvordan yngre venninner ter seg i datingmarkedet - du har deg selv å forholde deg til, og hvis din strategi ikke fungerer, så må du endre den. Anonymkode: ec778...717 Takker for fine svar her😊 Har vel innsett at jeg ser på feil arenaer og i feil aldersgruppe. Sjansen for å møte en seriøs type i 30 årene ute på byen i fylla eller på tinder er vel svært liten. Jeg er fort den som tar intiativ hvis jeg ser en fin mann ute, men føler vel at det kanskje er der det ligger; jeg går jo som jenter flest, etter utseende, og erfaringsmessig er kjekkasene ofte skikkelig drittsekker.. Jeg er ikke nå ute etter en stefar til mine barn eller en samboer, men en kjæreste jeg kan tilbringe tid med, og oppleve ting med uavhengig av barna.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #24 Skrevet 23. desember 2015 Ikke tale om at jeg hopper til køys med en mann på 3. date. Kan ha de på gress i lang tid, har ikke vært noe problem. Da vet man også om personen er seriøs eller ei. Og ville aldri lagt meg oppi hva han hadde på fb eller hans tidligere relasjon etter bare to uker. Virker litt pushy, kontrollerende og upassende da tiden handler jo om at dere skal bli kjent som personer, ikke grave i andre tidligere forhold så tidlig. Anonymkode: 3bbaf...f78 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #25 Skrevet 23. desember 2015 9 minutter siden, Skytten31 skrev: Takker for fine svar her😊 Har vel innsett at jeg ser på feil arenaer og i feil aldersgruppe. Sjansen for å møte en seriøs type i 30 årene ute på byen i fylla eller på tinder er vel svært liten. Jeg er fort den som tar intiativ hvis jeg ser en fin mann ute, men føler vel at det kanskje er der det ligger; jeg går jo som jenter flest, etter utseende, og erfaringsmessig er kjekkasene ofte skikkelig drittsekker.. Jeg er ikke nå ute etter en stefar til mine barn eller en samboer, men en kjæreste jeg kan tilbringe tid med, og oppleve ting med uavhengig av barna. Menn liker å jakte, de liker også å få noe de anser har verdi, om du løper de ned, og de ikke må jobbe for det i det hele tatt, så mister du verdi. Dessverre så skaper du helt og holdent situasjonen selv. Enten vil du ha et seriøst forhold eller så vil du ikke det. Du får sjeldent noe halvveis, om du ikke er på utkikk etter bare en elsker og om du uttrykker det, så er det mange som er interesserte i det. Men da er det også alt du får... Høres ikke ut som om du vet hva du vil ha..Seriøse menn er ikke tilgjengelige for deg kun når du har barnefri. Anonymkode: 3bbaf...f78 2
Skytten31 Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #26 Skrevet 23. desember 2015 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn liker å jakte, de liker også å få noe de anser har verdi, om du løper de ned, og de ikke må jobbe for det i det hele tatt, så mister du verdi. Dessverre så skaper du helt og holdent situasjonen selv. Enten vil du ha et seriøst forhold eller så vil du ikke det. Du får sjeldent noe halvveis, om du ikke er på utkikk etter bare en elsker og om du uttrykker det, så er det mange som er interesserte i det. Men da er det også alt du får... Høres ikke ut som om du vet hva du vil ha..Seriøse menn er ikke tilgjengelige for deg kun når du har barnefri. Anonymkode: 3bbaf...f78 Jeg ser etter en kjæreste. Enkelt og greit. Ikke en samboer og stepappa til mine barn. Etter hva jeg har hørt er menn ofte skeptiske til kvinner med barn nettopp fordi de ønsker en mann til å forsørge sine barn og seg selv, der er ikke jeg da😊 må jo kunne gå an å ha en kjæreste uavhengig av barna selv om man er i 30 åra?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #27 Skrevet 23. desember 2015 4 timer siden, Skytten31 skrev: Jeg er da blitt 31år og er skilt på mitt 3 år og fortsatt singel. Har datet en del, men det går alltid skeis. Og jeg kjenner at jeg begynner å gi opp rett og slett. Merker at jeg tiltrekker meg menn av typen useriøse, ute etter sex-typer, menn som har brent seg på så mange damer at de er så skeptiske og kritiske at jeg blir redd eller menn som har sosial angst eller psykiske problemer og menn uten jobb. Beklager for et tett innlegg, men håper noen har noen kloke råd og gi😜 Her ser vi kjernen til problemet. Det heter ikke "jeg tiltrekker meg" , det heter "jeg er tiltrukket av". Det er DIN feil at du går etter disse mennene, ikke motsatt. Ta ansvar for ditt eget liv og dine egne handlinger. Slutt å gå etter kjekkaser og bad boys. De er ikke de som går etter deg, det er du som går etter dem. Skjønner du det? Anonymkode: 64026...83a 3
Skytten31 Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #28 Skrevet 23. desember 2015 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke tale om at jeg hopper til køys med en mann på 3. date. Kan ha de på gress i lang tid, har ikke vært noe problem. Da vet man også om personen er seriøs eller ei. Og ville aldri lagt meg oppi hva han hadde på fb eller hans tidligere relasjon etter bare to uker. Virker litt pushy, kontrollerende og upassende da tiden handler jo om at dere skal bli kjent som personer, ikke grave i andre tidligere forhold så tidlig. Anonymkode: 3bbaf...f78 Ja det var dumt av meg å kommentere det at han hadde poster på poster med kjærlighetserklæringer av eksen, og det var barnslig av meg, noe jeg også sa til han. Men pga akkurat det ville han ikke se meg igjen😝 Nå vet jo jeg med meg selv da, er jeg på "utkikk" etter en fyr, har jeg ikke masse kjærlighetserklæringer av diverse ekser på veggen min på Facebook altså. Det slettes når det er slutt 👌🏻
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #29 Skrevet 24. desember 2015 7 timer siden, Skytten31 skrev: Jeg ser etter en kjæreste. Enkelt og greit. Ikke en samboer og stepappa til mine barn. Etter hva jeg har hørt er menn ofte skeptiske til kvinner med barn nettopp fordi de ønsker en mann til å forsørge sine barn og seg selv, der er ikke jeg da😊 må jo kunne gå an å ha en kjæreste uavhengig av barna selv om man er i 30 åra? Greit at du i første omgang ser etter en kjæreste for deg selv og ikke en som skal være en del av familien. Men det er passe naivt å tro at kjæresteforholdet ditt ikke påvirker ungene dine uansett. Velger du en idiot så blir du stresset og lei deg som igjen går utover ungene. Velger du en som behandler deg som en dronning så vil det påvirke livet ditt positivt. Ellers så skjønner jeg ikke hvorfor du skiller så mye på de med kjæreste og involvering av ungene. For en mann så er du tobarnsmor uansett hvordan du vrir og vender på det. Anonymkode: 4dfa0...926
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #30 Skrevet 24. desember 2015 Jeg ser du har fått masse gode råd i denne tråden. Jeg vil bare si at jeg forstår deg godt. Jeg har hatt en del lignende opplevelser og skjønte som mange her påpeker at jeg var nødt å snu litt på min holdning. Slutte å være så naiv og godtroende, og ikke lage unnskyldninger for hvorfor menn skulle få lov å "tråkke" på meg. Nå klarer jeg å skille kvalitet og drittsekker mye bedre enn jeg gjorde. Og jeg sier lett nei til sex om jeg ikke føler det er helt riktig. Anonymkode: 65b97...19b
Sandie Skrevet 24. desember 2015 #31 Skrevet 24. desember 2015 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke tale om at jeg hopper til køys med en mann på 3. date. Kan ha de på gress i lang tid, har ikke vært noe problem. Da vet man også om personen er seriøs eller ei. Og ville aldri lagt meg oppi hva han hadde på fb eller hans tidligere relasjon etter bare to uker. Virker litt pushy, kontrollerende og upassende da tiden handler jo om at dere skal bli kjent som personer, ikke grave i andre tidligere forhold så tidlig. Anonymkode: 3bbaf...f78 Det samme tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #32 Skrevet 26. desember 2015 Møter alltid feil menn jeg også. Enten er de playere eller det viser seg at de er skaphomoer. Anonymkode: c8dc8...865
Teethgrinding Skrevet 26. desember 2015 #33 Skrevet 26. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Møter alltid feil menn jeg også. Enten er de playere eller det viser seg at de er skaphomoer. Anonymkode: c8dc8...865 Hva nøyaktig er en "skaphomo"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå