Gå til innhold

Levering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sønnen min kom hjem i dag etter samvær hos far. Far slipper han av og sønnen min kommer inn alene. (dette er ikke første gangen)

Er dette vanlig? Jeg følger alltid sønnen min inn til far.

Han er for øvrig 11 år.

Anonymkode: 2fee9...006

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, han er 11 år.

Anonymkode: 3c052...1bb

• Liker 2
Skrevet

Med mindre hagen din et et minefelt eller du bor i en ghetto så går vel det helt fint. Er det fordi far unngår deg at du synes dette er litt problematisk?

Anonymkode: 7c169...06d

• Liker 3
Skrevet

Hva i all verden har du inne med far å gjøre? Fra barnet er seks år skulle en tro de kunne gå inn inngangsdøra selv. Eks har ingenting å gjøre der, uavhengig om samarbeidet er bra eller ikke.

Anonymkode: 2e1dd...c32

Skrevet

Her gjør mor og far det samme. Barnet er 9 år og kan gå inn selv. Ser ikke hvorfor foreldrene skal følge dem til døra med mindre de er 5 år.

Anonymkode: 05a8d...ea4

Skrevet

Kanskje han ikke er flink til å parkere? Min mor bruker fort 20 minutter på å hensette Pegeauten sin på et hensiktsmessig sted, da blir det litt fjottete å gjøre det for å gå i et minutt og stikke hodet inn før hun drar.

Skrevet

Her må jeg si at jeg støtter far. Du har nok bare lyst til å tviholde på kontakten med far. La gutten gå selv!

Anonymkode: b1a15...5bb

• Liker 1
Skrevet

Forstår fra svarene deres at dette er ganske vanlig, takk for svar.

TS

Anonymkode: 2fee9...006

Skrevet

med mindre det er noe alvorlig med ungen så klarer han seg selv. Når de er 11 år har de blitt selvstendige nok til å være på egenhånd en stund. Til og med 6-åringer går alene til skolen om dagen.

Anonymkode: 9fe6f...245

Skrevet

Jeg ville synes det var naturlig at han kom inn å bare sa litt om de hadde hatt en bra uke/helg  er det noe praktisk info i forhold til barnet eller skole så er det like greit å levere den beskjeden fjes til fjes. 

Anonymkode: 21402...b88

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...