AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Del Skrevet 22. desember 2015 Noen som kan anbefale en shampo, balsam og hårkur til meg. Halvlangt naturlig blondt hår, blir fort fett. Trenger også tips til stylingsprodukter man han ha i etterpå for enten varmebehandling eller volum. Tenker da på produkter fra davines ☺ Anonymkode: f2e0e...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Del Skrevet 31. desember 2015 Ingen som har erfaringer med disse produktene og kan gi noen anbefalinger? 😊 Anonymkode: f2e0e...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 31. desember 2015 #3 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg bruker og har brukt masse forskjellig fra Davines, men jeg har en annen hårtype (glatt, farget, store mengder tynne hårstrå som floker lett). Jeg ville muligens sett på Momo-serien, som skal tilføre fukt. Dede er også fin om håret ditt lett blir tungt, for de vasker rent og mildt uten å tynge håret voldsomt. Som renseshampoo 1-2 ganger pr. måned er Solu-shampooen veldig god. Ellers synes jeg mange av seriene skal glatte og tilføre fukt, så de blir fort for mye for hår som kan bli fett. Jeg kjøpte akkurat Your Hair Assistant Blowdry Primer, som gir litt tråhet og volum til håret. Denne sprayer du i vått hår, og føner etterpå. Denne lukter nydelig, men jeg liker litt urteaktige dufter, så du må nesten lukte først. Ulempen er at den er dyr, rett under 400 kroner hos frisør. Om du ikke vil ha Davines, og vil ha volum og tekstur, er Oribe Dry Texturizing Spray veldig fin. Den gir masse volum, men håret blir ikke matt. For meg luktet den såpass sterkt at den overdøvet alt av parfyme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå