AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Del Skrevet 22. desember 2015 Ja, som overskriften sier, er det flere som har opplevd dette? Har fått rust på alle dørene over dørlistene. Anonymkode: 1d54d...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Del Skrevet 22. desember 2015 Nei, jeg hadde i alle fall ikke det problemet da jeg solgte min 2006 A6 i fjor. Min bil levde i et tørt innlandsklima med lite saltede veger. Den ble også vasket veldig regelmessig. Hvor man kjører og hvordan vedlikeholdet er, har jo betydning. Når man googler Audi og rust, så ser det ut som at det du beskriver er et problem på disse bilene, så det er mulig jeg var heldig med mitt eksemplar. Anonymkode: cb192...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Del Skrevet 23. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg hadde i alle fall ikke det problemet da jeg solgte min 2006 A6 i fjor. Min bil levde i et tørt innlandsklima med lite saltede veger. Den ble også vasket veldig regelmessig. Hvor man kjører og hvordan vedlikeholdet er, har jo betydning. Når man googler Audi og rust, så ser det ut som at det du beskriver er et problem på disse bilene, så det er mulig jeg var heldig med mitt eksemplar. Anonymkode: cb192...4df Takk for svar er nøye med å vaske og polere bilen, men kjøring på saltede veier er uunngåelig her hvor jeg bor desverre... Synes jo allikevel at det er rart at alle dørene ruster samtidig. Kikket litt på google og ser ut som om det er dette problemet jeg har fått. Har vært borti rust på dører før, men da i forbindelse med lakkskade, mens dette kommer fra bak dørlista. Pleier å spyle godt langs listene når jeg vasker, men det kan da ikke være meningen at man skal demontere listene hver gang for å få vasket bak? Anonymkode: 1d54d...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Del Skrevet 23. desember 2015 Merkelig det der med rust. Når jeg kjørte japse så hadde jeg en bil som skåret dårligst på rustvurderingene av nye biler på 90 og 00-tallet. VAG og tyske biler skåret helt på topp i samme periode. Nå, 15-20 år senere så går japsene jeg hadde fortsatt omtrent rustfritt, men enkelte tyske modeller (f.eks. C-klassen fra rundt 2000) ble rene rustbomber etter kort tid. Anonymkode: d45be...1a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbi blond Skrevet 15. mai 2016 #5 Del Skrevet 15. mai 2016 Den 22. desember 2015 at 12.18, AnonymBruker skrev: Merkelig det der med rust. Når jeg kjørte japse så hadde jeg en bil som skåret dårligst på rustvurderingene av nye biler på 90 og 00-tallet. VAG og tyske biler skåret helt på topp i samme periode. Nå, 15-20 år senere så går japsene jeg hadde fortsatt omtrent rustfritt, men enkelte tyske modeller (f.eks. C-klassen fra rundt 2000) ble rene rustbomber etter kort tid. Anonymkode: d45be...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbi blond Skrevet 15. mai 2016 #6 Del Skrevet 15. mai 2016 JA. Høres ut som om vi har samme problem. Har forsøkt dialog med Møller (importør) men de avviser alle henvendelser. Vi har engasjert advokat på dette og skal i rettsak i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbi blond Skrevet 15. mai 2016 #7 Del Skrevet 15. mai 2016 Den 21. desember 2015 at 13.45, AnonymBruker skrev: Ja, som overskriften sier, er det flere som har opplevd dette? Har fått rust på alle dørene over dørlistene. Anonymkode: 1d54d...4cc JA vi har samme problemet med samme type bil , og modell. Skal i retten i juli ang dette. Ta gjerne kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #8 Del Skrevet 15. mai 2016 Rust kommer av 1) dårlig vedlikehold 2) at bilen er gammel. Helt normalt med rust. Anonymkode: e2401...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbi blond Skrevet 15. mai 2016 #9 Del Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rust kommer av 1) dårlig vedlikehold 2) at bilen er gammel. Helt normalt med rust. Anonymkode: e2401...45a Årsaken til rust kan være mange . .. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå