AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Blir aldri sikker på legningen min. Noen ganger er jeg 100% sikker på at jeg liker samme kjønn, noen ganger 100% sikker på at jeg liker begge og noen ganger 100% sikker på at jeg liker motsatt?.... Anonymkode: 5342f...07e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Er forresten ferdig med tennårene, så tviler på at det er disse pubertets-hormonene.. Anonymkode: 5342f...07e
ajarRun Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Hvorfor er du så opptatt av å sette deg selv i bås? Ord er dårlige refleksjoner av virkeligheten, de er unøyaktige og passer bare noen situasjoner. Dessuten er legning en skala, ikke enten eller. 2
Gjest cheshirecat Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Du er bare moderne. Panseksualitet er jo den nye greia nå..
Gjest Coolaid Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Det kan være vanskelig å finne ut hvem en selv er, spesielt også når det kommer til seksualitet. "Aldri" er et sterkt ord. Bruker du ordet "aldri" så har du bestemt deg på forhånd at du kommer aldri til finne ut av dette - slutt med det. Fortell heller deg selv at "akkurat nå så vet du ikke men du jobber med saken ".... Selvfølgelig er det frustrerende å ikke høre hjemme et sted dersom det er viktig for deg. Vær tålmodig og gi deg selv tid, se på det som et prosjekt som faktisk kan være ganske interessant på personlig basis. Tenk på alt du kommer til å lære om deg selv underveis. Dersom det plager deg mer enn du kjenner er bra så kan du snakke med en psykolog eller noen andre som har hatt eller har det slik selv. Å snakke med andre hjelper også til med å finne ut hvem man selv er. Ønsker deg lykke til. .
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Jeg er et sted 'midt i mellom', altså bifil eller åpen for alt. I mine kretser er de fleste veldig på å fortelle at det er lesbisk, fordi de ønsker å markere at de "absolutt ikke er heterofil". Jeg syns dette er veldig dumt. De fleste er noe midt i mellom, og det at de skaper disse polene gjør at mange ikke tør å utforske begge kjønn av frykt for å bli stemplet som det ene eller det andre. Gjør det som føles riktig for deg. Møter du en av samme kjønn og blir forelsket, så går du for dét. Møter du en av motsatt kjønn, så følger du magefølelsen der også. Ikke la deg definere om du ikke ønsker det selv. Når det kommer til stykket er vi mennesker alle som en, og det er virkelig ikke store forskjellen å være sammrn med en jente eller en gutt. Det går på personlighet og faktisk mer hva andre legger i det enn hva jeg opplever selv (det med hvilket kjønn man er sammen med). Anonymkode: 87f8c...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Jenter er så bortskjemte på seksuell oppmerksomhet at de får rett og slett mentale problemer. Anonymkode: 531d4...494
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir aldri sikker på legningen min. Noen ganger er jeg 100% sikker på at jeg liker samme kjønn, noen ganger 100% sikker på at jeg liker begge og noen ganger 100% sikker på at jeg liker motsatt?.... Anonymkode: 5342f...07e Gutt eller jente? Anonymkode: 5403e...c76
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir aldri sikker på legningen min. Noen ganger er jeg 100% sikker på at jeg liker samme kjønn, noen ganger 100% sikker på at jeg liker begge og noen ganger 100% sikker på at jeg liker motsatt?.... Anonymkode: 5342f...07e Behøver det å være noe du er 100% sikker på da? Kanskje du faller for personligheten til folk uavhengig av kjønn. Noen ganger tilhører den personligheten en mann, andre ganger en kvinne. Anonymkode: 4ea69...65a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå