Gå til innhold

Carew


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg så et lite innlegg med ham i sporten i går. Søt og sympatisk virket han på meg,

I Dagbladet en av de siste dagene - i dag kanskje - sier han at han aldri har nektet å ta blodprøve og aldri har nektet for at barnet er hans.

Der kan dere se - man skal ikke sluke alt rått selv om man leser det i avisen. Gutten var jo ikke her og kunne dementere engang. Han er jo i Tyrkia...

Hadde tråden om Carew vært åpen da jeg oppdaget den første gang hadde nok jeg også spydd ut av meg noen slemme kommentarer om ham der, for jeg også tar til meg det som Dagbladet, VG og SE og Hør serverer. Dessverre. Selv om jeg i det virkelige liv er tilhenger av å høre begge sider av saken før jeg mener noe....

jaja...... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hmm, jeg har sett carew i levende live, og han virker ikke mye sympatisk..........

Hvorfor uttalte han til her og nå da, at han ikke kjente noen som heter susan engang!?! han må jo vite hvem hun var, han visste jo hvem han hadde hoppet til køys med, når han hadde kjent henne i flere år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her og Nå er vel ikke direkte kjent for å benytte seg av sikre kilder. Går vel mer i fri fantasi der i gården, maken til useriøs "journalistikk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg har sett carew i levende live, og han virker ikke mye sympatisk..........

Hvorfor uttalte han til her og nå da, at han ikke kjente noen som heter susan engang!?!

Hvorfor tror du han har uttalt det?

i og med at de har kjent hverandre i fire år, så virker jo det som et usannsynlig utsagn spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg har sett carew i levende live, og han virker ikke mye sympatisk..........

Jeg er av motsatt oppfatning!!! Privat er han veldig sympatisk! :)

Sikkert ikke lett å være sympatisk hele tiden når man er i rampelyset. Jeg hadde ihvertfall ikke greid det.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange grunner til at han trodde gutten ikke var hans. Men det er bare spekulasjoner og totalt uinteressant. (Eller, det burde være det.)

Poenget er vel at han tar ansvar og stiller opp for sønnen sin. Og da er alt i sin skjønneste orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kjenner du Carew privat?? Hvorfor er det alltid så mye styr rundt denne mannen. Noe må det jo være "ved" ham, siden han alltid havner i trøbbel. Tenker ikke nødvendigvis på denne saken, mener ikke at han har gjort noe "galt" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid så mye styr rundt denne mannen. Noe må det jo være "ved" ham, siden han alltid havner i trøbbel.

Det er alltid behov for en syndebukk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Et lite spørsmål bare: hvorfor ble ikke denne farskapssaken ordnet lenge før den kom til rettssystemet? Totalt borkastet bruk av rettsapparatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han tvilte jo på farskapet, da må vel han som alle andre få lov å bruke rettsystemet for å være sikker?

Men egentlig syns jeg ikke denne saken er noe som vi har noe med.. Det er veldig hyggelig for Carew at han er blitt pappa og gleder seg over det, men de har nok gjerne begge to gjort feil i denne saken.. Det er uansett ikke opp til oss å avgjøre..

Jeg må dog si at jeg syns det er helt, for å si på godt sørlandsk, hål i hue, at hun susan stiller opp med babyen i se og hør... Nå har hun vist seg frem flere ganger, må da være måte på å melke denne saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Jeg tenkte i begynnelsen at han var en skikkelig dritt. At han ikke ville stå frem.

Men etter at jeg leste reportasjen om han i dag i VG, har jeg helt endret synet på ham. Han ville jo bare beskytte det stakkars barnet.

Heia Carew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg synes vel hele saken er utrolig tragisk.

Stakkars barn- for et utgangspunkt.

Først må det DNA test som hele Norge får ta del i i for å finne ut hvem faren hans er - så stiller moren opp i se & hør i Bh og blir tatt bilde av med sønnen.

og guttungen er ikke mer en 6 mnd gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Uff, jeg synes det blir litt for dumt at han skal stille opp i en slik "stakkars meg, jeg er bare misforstått" oppslag i vg. "stakkars sønnen min, jeg vil bare verne han".

Jeg kan på ingen måte skjønne hvorfor han ikke kunne tatt den testen med en gang - han må da ha vist at det var en mulighet for at han er faren. Hadde han gjort det med en gang hadde det jo ikke blitt stor sak i mediene.

Men - han har nok en fryktelig dårlig rådgiver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...