Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Hjelp, det klør inni foten. Får jo ikke sprettet opp med kniv og klødd..hva nå? Blir sprø
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Pleier jeg også å ha innimellom men det går over etter en stund. Men noen sa til meg at det er fordi kroppen feiltolker hvor kløen kommer fra, og at den egentlig klør et annet sted, så du kan jo prøve å klø på et større område?:P Anonymkode: 551d4...23c
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier jeg også å ha innimellom men det går over etter en stund. Men noen sa til meg at det er fordi kroppen feiltolker hvor kløen kommer fra, og at den egentlig klør et annet sted, så du kan jo prøve å klø på et større område?:P Anonymkode: 551d4...23c Såpass. Ja, kan jo det.. Nå synes jeg at jeg klør overalt! Hjelp! Det er er ikke så rart hvis nervene tuller i akkurat det benet, så kan jo hende kroppen feiltolker signalene.. Hmm. Og jeg som kastet "klø stopp" i går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå