Gå til innhold

Partneronani - vil han ikke ligge med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr via en sjekkeapp fire ganger nå. Vi lå sammen (og det var også mellom linjene sagt at det var derfor vi møttes) første gangen. De tre gangene vi har møttes i ettertid, har han i motsetning til første gang ikke penetrert meg. Vi onanerer sammen og utfører oralsex på hverandre. Jeg har (via chat, i ettertid) uttrykt at jeg ønsker å bli penetrert, men han svarer at dette er situasjonsbetinget for ham. Lurer på hva som kan være årsaken til at han ikke vil penetrere meg? Kan det være så enkelt som at han synes det er diggere å bli sugd, eller at onanisettingen er mer spennende enn det standard "ligget", eller kan det være andre årsaker? Jeg gjør knipeøvelsene mine, så ingenting å utsette på fitta. Vi har et typisk bootycall-forhold, og snakker (enda) ikke så åpent sammen at det føles naturlig å ta opp dette med ham. Noen av dere som har erfaringer med denne typen forhold og/eller tanker om hvorfor han ønsker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er utro og har andre former for sex enn samleie for å ikke føle seg så skyldig? 

Anonymkode: 0d4c4...647

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er utro og har andre former for sex enn samleie for å ikke føle seg så skyldig? 

Han er i allfall ikke i et offentlig forhold. Interessant det du sier om ikke å "føle seg så skyldig". Folk synes å være temmelig uenige om hva som er mest intimt av penetrering/oralsex/partneronani. Hva mener du? 

Skrevet

Jeg mener at sex er sex og like intimt. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, badboned skrev:

Han er i allfall ikke i et offentlig forhold. Interessant det du sier om ikke å "føle seg så skyldig". Folk synes å være temmelig uenige om hva som er mest intimt av penetrering/oralsex/partneronani. Hva mener du? 

Endret av badboned
svarte på feil kommentar
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at sex er sex og like intimt. 

Om jeg forstår deg riktig, mener du at penetrering er like intimt som oralsex/partneronani? Hvorfor skulle han da føle seg "mindre skyldig" ved å utøve denne formen for sex?

Skrevet

Han trenger ikke å ha samme oppfatning om sex som det jeg har. Jeg mener som sagt at sex er sex, mens andre vil si at sex først og fremst er samleie. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, badboned skrev:

Om jeg forstår deg riktig, mener du at penetrering er like intimt som oralsex/partneronani? Hvorfor skulle han da føle seg "mindre skyldig" ved å utøve denne formen for sex?

Folk har forskjellige meninger. Selv om jeg ikke synes analsex er intimt i det hele tatt, betyr ikke det at du har samme oppfatning. 

Er det mulig at du er flink til å suge? Da er det jo åpenbart at han foretrekker det.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han trenger ikke å ha samme oppfatning om sex som det jeg har. Jeg mener som sagt at sex er sex, mens andre vil si at sex først og fremst er samleie. 

Selvfølgelig ikke! Skulle din teori stemme, vil det altså forutsette at han faller inn under de som mener sex først og fremst er samleie.

Skrevet

Det kan også tenkes at han er redd for at du skal bli gravid. Eller at han ikke liker samleie. 

Skrevet
4 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Folk har forskjellige meninger. Selv om jeg ikke synes analsex er intimt i det hele tatt, betyr ikke det at du har samme oppfatning. 

Er det mulig at du er flink til å suge? Da er det jo åpenbart at han foretrekker det.

Sant. 

Jeg tror nok jeg er temmelig flink til å suge, og vet at i allfall han synes det jeg gjør er godt. Om ikke, ville han vel heller ikke kommet tilbake. Spørsmålet vil jo være om en blowjob kan være så god at penetrering blir uinteressant.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også tenkes at han er redd for at du skal bli gravid. Eller at han ikke liker samleie. 

Frykten for graviditet kan nok være en årsak, ja. Første gang vi møttes brukte vi kondom på hans initiativ, og dette kan vi jo benytte igjen, men det er jo ikke optimalt. Da vi i utgangspunktet møttes for å utføre et samleie er det ikke naturlig å tro at han ikke liker dette.

Endret av badboned
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg faktisk også på med en gang...
En ting er å onanere med en langarig partner og kjæreste for å nyte synet av at den andre onanerer/onaneres i ny og ne,
men å nekte å penetrere deg og si at det er situasjonsbetinget, det er veldig suspekt. Jeg ville spurt han hva i helvete an mente med situasjonsbetinget, og ikke følt meg "bra nok" for at han ville knulle meg.

Anonymkode: f0f31...7fe

Skrevet
1 time siden, badboned skrev:

Sant. 

Jeg tror nok jeg er temmelig flink til å suge, og vet at i allfall han synes det jeg gjør er godt. Om ikke, ville han vel heller ikke kommet tilbake. Spørsmålet vil jo være om en blowjob kan være så god at penetrering blir uinteressant.

Oralsex mot sex med kondom? Ikke akkurat et vanskelig valg... Å stole på en fremmed med p-piller er også tvilsomt.

Skrevet

Ekkelt å ha slike forhold. Æsj

Anonymkode: 72f77...da6

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare suge han for å sette deg opp på han?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan presterte han når dere hadde samleie den første gangen? Kom han for tidlig?

Tenker at hvis det er tilfelle så kan han slite med prestasjonsangst. Kanskje han er redd for å bli avslørt som "udugelig" og derfor unngår penetrering og heller velger andre former for sex med deg.

Bare en mulig forklaring.

Skrevet
10 timer siden, eksentrisk skrev:

Kan du ikke bare suge han for å sette deg opp på han?

Jeg suger ham aldri liggende. Han er den dominante av oss, og jeg tror har liker å se meg i fugleperspektiv. Det har nok noe med følelsen av makt å gjøre. Det er han som tar initiativ til hva som skal skje når. I begynnelsen prøvde jeg, "av gammel vane", å ta initiativ til ulike stillinger, men dette ble fort avfeid. Jeg synes det er veldig tennende at han tar kontrollen på denne måten, så å skulle sette meg oppå ham etter å ha sugd ham ville brutt med en maktbalanse oss i mellom, som jeg setter pris på. Jeg skulle bare ønske at han tok initiativ til penetrering også.

Skrevet
3 timer siden, rockybalboa skrev:

Hvordan presterte han når dere hadde samleie den første gangen? Kom han for tidlig?

Tenker at hvis det er tilfelle så kan han slite med prestasjonsangst. Kanskje han er redd for å bli avslørt som "udugelig" og derfor unngår penetrering og heller velger andre former for sex med deg.

Bare en mulig forklaring.

Også da vi lå sammen første gangen, kom han mens jeg utførte oralsex på ham. Han holdt ut lenge, og er generelt en veeeldig selvsikker type med mye erfaring, som vet akkurat hva han driver med. Manglende selvtillitt kan utelukkes som årsaksforklaring.

Skrevet
Den 12/21/2015 at 20.39, ambivalentReaction skrev:

Ei dame som er flink på oralsex, foretrekker jeg det fremfor å være inni henne. Men min erfaring er at få jenter er VIRKELIG gode på oral, så da havner oftest kjeppen i kusa. Ts tror han syns du er god til å suge:fnise:

Anonymkode: 48849...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...