AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Jeg tror jeg holder på å få en visdomstann, og det er vondt. Nå er det en stund siden sist jeg fikk en tann, og jeg husker ikke om det er meningen at det skal gjøre vondt, eller hva. Jeg vet jo at mange har problemer med de tennene, men jeg gidder ikke begynne å tenke på det, dersom det er helt vanlig å ha vondt når man får en ny tann? Anonymkode: fe8f1...d65
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Jeg hadde vondt når den "brøyt gjennom" er ikke vond nå lengre Anonymkode: f74c9...292
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vondt når den "brøyt gjennom" er ikke vond nå lengre Anonymkode: f74c9...292 Okej, er det den holder på med nå, så satser på det bare er vondt en liten stund til Klarer jo ikke å spise på den siden, hehe. Anonymkode: fe8f1...d65
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Ja, det er vanlig at det gjør ganske vondt når den presser seg frem. Det kommer nok til å gå litt i perioder etterhvert som den kommer frem. Jeg kan ha skikkelig vondt 2-3 dager, også ikke merke noe til den igjen før et par mnd senere igjen. Ville anbefalt å ta en sjekk hos tannlegen når de har kommet litt mer frem for å se at de ikke lager trøbbel i munnen din
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, Honeyblossom skrev: Ja, det er vanlig at det gjør ganske vondt når den presser seg frem. Det kommer nok til å gå litt i perioder etterhvert som den kommer frem. Jeg kan ha skikkelig vondt 2-3 dager, også ikke merke noe til den igjen før et par mnd senere igjen. Ville anbefalt å ta en sjekk hos tannlegen når de har kommet litt mer frem for å se at de ikke lager trøbbel i munnen din Et par mnd? Det tar vel ikke så lang tid for at den kommer frem? Den er ikke kommet ut, men tannkjøttet har på en måte åpnet seg og jeg ser litt av tanna. Få vel ta en sjekk, men foreløpig har jeg bare merket en, så får vel vente litt til. Anonymkode: fe8f1...d65
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et par mnd? Det tar vel ikke så lang tid for at den kommer frem? Den er ikke kommet ut, men tannkjøttet har på en måte åpnet seg og jeg ser litt av tanna. Få vel ta en sjekk, men foreløpig har jeg bare merket en, så får vel vente litt til. Anonymkode: fe8f1...d65 Den bruker litt tid på å komme frem jo.. hele tanna er jo ikke fremme på 3 dager liksom. Jeg begynte å merke visdomstennene mine for litt over et år siden og de er ennå ikke kommet helt ut
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 Et øyeblikk siden, Honeyblossom skrev: Den bruker litt tid på å komme frem jo.. hele tanna er jo ikke fremme på 3 dager liksom. Jeg begynte å merke visdomstennene mine for litt over et år siden og de er ennå ikke kommet helt ut Nei, men tenkte at det kanskje tok max et par uker, elns? hehe, uff, får vel bare gå til innkjøp av paracet da, så jeg klarer å spise. Anonymkode: fe8f1...d65
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. desember 2015 #8 Skrevet 21. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men tenkte at det kanskje tok max et par uker, elns? hehe, uff, får vel bare gå til innkjøp av paracet da, så jeg klarer å spise. Anonymkode: fe8f1...d65 Hehe, lykke til sier jeg bare
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå