Gå til innhold

Hjelp meg å lage 30 års fest!!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei! Jeg fyller 30, og hadde i utgangspunktet ikke planer om noe voldsomt...men etter mye mas fra venner, så har jeg funnet ut at en fest hadde vært kjekt likevel!!

Vi blir 15-20 stk, i min lille leilighet.... :roll:

Her er planen:

- Lett servering - koldbord/snacks/kake. GForslag til hva jeg kan ha stående fremme???

- underholdning - er karakoe teit?? kan jeg lage en konkurranse av noe slag??

Forslag til mat/aktiviteter taes i mot med bukk og nikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde 10 venninner på besøk til min 30 årsdag - vi spiste lammelår med gratinerte poteter og hadde vanlig snack etter det...

Vi spilte Trivial med lag og det var faktisk dødsgøy! Ble masse liv og røre av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde og en liten fest på min 30 års dag.

Jeg lagde en liten buffet på kjøkkenbordet.

Et ostefat, marinerte oliven, kjeks, frukt, nøtter chips og grønnsaker i staver med tilhørende dip.

Hadde i tillegg lagd masse velkomstdrink (sangria)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også gått for noe koldtbord/buffet-lignende. Hva med stekte (kalde) kyllinglår, fås i ferskvaredisken de fleste steder og det liker de fleste. Lag en god salat (potetsalat, vanlig grønn salat eller vær litt annerledes og lag couscoussalat, kjempegodt!). Grønnsaker og potetgull med dip samt forskjellige nøtter for de som bare vil ha litt å knaske på. Lag en pai, de fleste smaker like gode kalde som varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne dine burde jo egentlig holdt fest for deg - og ikke omvendt.... :ler: Er jo litt spesielt når du blir 30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...