Gå til innhold

Tips til koneemne-retter å lage til daten

Fremhevede innlegg

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

-

Endret av PseudonymBruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Koneemne-retter? Lever du i 1950? Lag noe du selv liker og føler at du får til. Taco og enchiladas som du selv nevner er jo kjempegodt selv om det er enkelt å lage og han blir sikkert kjempeglad for å få det. 

Ja GUUUD så fælt at man har lyst til å gjøre noe for en MANN! Grusomt! Tenk at det faktisk finnes kvinner som har lyst il å gjøre noe fint for en MANN liksom. 

Anonymkode: 01ade...905

• Liker 4
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja GUUUD så fælt at man har lyst til å gjøre noe for en MANN! Grusomt! Tenk at det faktisk finnes kvinner som har lyst il å gjøre noe fint for en MANN liksom. 

Det er kvinneundertrykkende

Anonymkode: 8ac2b...b7a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne nok brukt en annen formulering ja, det jeg vil frem til er retter som imponerer litt (det føler jeg noe så standard som taco og burger ikke gjør, eller? Aner ikke, som sagt første gang jeg ønsker å varte opp slik for en annen)  som er skikkelig godt sånn at han får lyst til å komme mere på middagsbesøk :)  Han har lagd alt fra hjemmelagde vårruller til kjempegod pepperbiff m poteter til meg, og da ble jeg både imponert over smaken og innsatsen og har lyst til å gjøre det samme for han :)

Anonymkode: e65c2...029

Formuleringen kan være litt uheldig, men jeg har forståelse for at du ønsker å lage mat til ham når han har gjort det samme for deg.

Mitt råd er at det viktigste er smaken, ikke hvor komplisert retten er. En smakfull burger med riktig tilbehør kan være like virkningsfullt som en mer utfordrende rett som ikke er 100% gjennomført.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ellers har du det bra? :fnise: Jeg sier ikke at det er galt å ville gjøre noe fint for en mann, tvert imot! Er ordet koneemne-retter jeg reagerte på. Og om ts ikke får til å lage noe spennende mat tror jeg han blir glad likevel, for det er forhåpentligvis henne han liker og vil ha og ikke bare koneemnene hennes. 

• Liker 1
Skrevet

Skulle jeg imponert en mann hadde jeg laget burgere fra bunn, ovnsbakte poteter og servert med noe god øl (gjerne fra polet). Da viser jeg at jeg kan lage ting fra bunnen, samtidig som jeg serverer noe jeg gjerne vil spise selv. Fantastisk fredag eller lørdag kveld.

Om han skal være der i 6 dager hadde det kanskje også vært en ide og gått i butikken sammen? Finne noe begge liker godt også lage det sammen, det er jo både hyggelig samtidig som dere begge får noe dere liker godt. Ville kanskje også spist ute en av dagene.

Skrevet
18 timer siden, Salka skrev:

Og ellers har du det bra? :fnise: Jeg sier ikke at det er galt å ville gjøre noe fint for en mann, tvert imot! Er ordet koneemne-retter jeg reagerte på. Og om ts ikke får til å lage noe spennende mat tror jeg han blir glad likevel, for det er forhåpentligvis henne han liker og vil ha og ikke bare koneemnene hennes. 

Å like noen for at de er koneemne vil jo si at man liker henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...